رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه پاکشوما در راستای تقویت تولید ملی و اشتغال زایی جوانان تحصیلکرده ایرانی دومین مدل جاروبرقی خود را با برند کرال طی یک مراسم رونمایی اینترنتی رسما معرفی کرد.
تبلیغات

برند لوازم خانگی کرال، بیش از ۱۰ سال است که با هدف فروش برون مرزی (صادرات) و داخل بازار ایران سبد محصولات کاملی از انواع ماشین لباسشویی خودکار و نیمه خودکار، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال فریزر و جاروبرقی توسط گروه پاکشوما خلق و هدایت و با ضمانت پاک سرویس در بازارهای مختلف عرضه شده است.

مهرداد نیکزاد مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما، در این مراسم اعلام کرد ما به شکل قوی وارد بازار جاروبرقی ایران شده ایم و هدف گذاری ما برای فروش ۳۰۰ هزار دستگاه انواع جاروبرقی است.

پاکشوما

در همین راستا، ایشان اعلام کردند گروه پاکشوما ۴.۵ درصد از سود سالیانه این گروه صنعتی را به سرمایه‌گذاری در طراحی محصول و تحقیق و توسعه برای استمرار نوآوری در محصولات اختصاص داده است.

جاروبرقی جدید کرال مدل ۲۵۰۰ وات با فیلتر هپا ۱۳، کیسه جمع آوری گرد و غبار و آشغال سه لایه ضد آلرژی و حساسیت و گرید انرژی A  با ضمانت پاک سرویس محصول سرمایه‌گذاری در طراحی صنعتی گروه صنعتی پاکشوما است که از چند روز دیگر در فروشگاه‌های شهر پاکشوما، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و تمام فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی سراسر کشور با قیمت مناسب قابل عرضه خواهد بود.

پاکشوما
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات