با لتس گو یونی پذیرش تحصیلی کاملاً رایگان را تجربه کنید

یک‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
یکی از خدماتی که در لتس گو یونی به‌عنوان پلتفرم هوشمندانه مهاجرت تحصیلی ارائه می‌کنیم، پذیرش تحصیلی رایگان است.
تبلیغات

اگر در خصوص فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های خارجی بدون پرداخت هزینه در ایران سوالی دارید، در حدود 4 دقیقه زمان بگذارید و این را مطلب را مطالعه کنید، مطمئناً شما هم مانند دیگر علاقه‌مندان به تحصیل در خارج از کشور، از پذیرش تحصیلی رایگان Lets go uni شگفت زده خواهید شد.زمانی که در حال تصمیم‌گیری برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های خارج از کشور هستید، مطمئناً موارد زیادی از جمله بودجه مورد نیاز تحصیلی، روند اخذ ویزای تحصیلی، انتخاب دانشگاه، مقصد تحصیلی مناسب و غیره ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد.

ممکن است آشنایی چندانی با روند درخواست پذیرش تحصیلی، آماده‌سازی شرایط پذیرش دانشگاه، پیگیری ویزای تحصیلی و موارد این چنینی نداشته باشید و به‌خاطر وجود جزئیات متفاوت در فرایند مهاجرت تحصیلی دچار سردرگمی، خستگی و اشتباهات بسیار شوید.

از این رو قصد داریم تا در ادامه با معرفی پذیرش تحصیلی و سپس پذیرش رایگان تحصیلی که در لتس گو یونی ارائه می‌دهیم و روش ساده و بی دردسری برای مهاجرت تحصیلی بشمار می‌رود شما را آشنا کنیم.

letsgouni

پذیرش تحصیلی

ادامه تحصیل در یکی از مقاطع دانشگاهی کشورهای خارجی نیازمند دریافت موافقت دانشگاه است که به نامه پذیرش تحصیلی یا همان acceptance letter از آن یاد می‌شود.

برای اینکه بتوانید برای نامه پذیرش تحصیلی یک دانشگاه خارجی اقدام کنید، باید به وب‌سایت دانشگاه مراجعه کرده و در مورد رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دردسترس، شرایط و قوانین پذیرش دانشگاه، مدارک مورد نیاز، میزان شهریه، شرایط خوابگاه دانشجویی، زمان شروع ترم، امکان درخواست بورسیه تحصیلی و بسیاری از جزئیات دیگر اطلاعات کسب کنید.

شما باید پیش از زمان ددلاین اعلام شده توسط دانشگاه، مدارک تحصیلی نظیر دیپلم یا مدارک دانشگاهی، ریز نمرات، مقاله تحقیقاتی، برنامه و رزومه تحصیلی، نامه تمکن مالی، توصیه نامه و انگیزه نامه، مدرک زبان و موارد این چنینی را ترجمه رسمی و آماده کرده و برای دپارتمان پذیرش دانشگاه ارسال کنید.

درعین‌حال نباید این موضوع را فراموش کنید که ارزیابی پرونده درخواست پذیرش تحصیلی متقاضیان خارجی توسط دانشگاه، مشمول پرداخت یک هزینه ارزی به‌نام ادمیشن فی می‌شود که به‌طور معمول از 50 تا 200 دلار متغیر است.

از این رو شما باید ازطریق کردیت کارت بین‌المللی یا صرافی عمل پرداخت را انجام داده و مدارک خود را برای ارزیابی دانشگاه ارسال کنید.

در صورتی که با مدارک ارسالی، شرایط سنی، زبان، معدل و شرایط مالی شما از سوی دانشگاه خارجی موافقت شود، نامه پذیرش تحصیلی ازطریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود. اگر مقصد تحصیلی و دانشگاه مدنظر شما در کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس، اوکراین یا کشورهای حوزه شنگن مانند ایتالیا، آلمان، فرانسه یا اسپانیا باشد، تازه خوان اول را رد کرده‌اید و باید خود را برای اخذ ویزای تحصیلی این کشورها مهیا کنید.

معمولاً به دلیل حجم زیاد درخواست های ارسالی از سوی متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی، نبود دسترسی به کردیت کارت، بروز اشتباهات احتمالی در مورد زمان ارسال درخواست پذیرش تحصیلی و مدارک دانشگاه با زمان ثبت نام، تکمیل نبودن اطلاعات و مدارک و ناهماهنگی آن‌ها با یکدیگر، اختلاف زیاد نمرات و رزومه تحصیلی دانشجو با حداقل شرایط پذیرش دانشگاه و بسیاری از موارد ریز و درشت دیگر، بسیاری از متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی امکان گذر از خوان اول یعنی دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه را نیز نخواهند داشت.

بر همین اساس، خیلی از افراد برای بالا رفتن شانس موفقیت خود و سرعت بخشی به امور مهاجرت تحصیلی به سراغ یک مؤسسه معتبر اعزام دانشجو می‌روند.

تنها مشکل پیش روی این افراد، هزینه ارائه خدمات پذیرش تحصیلی از جانب موسسات اعزام دانشجو است که اغلب چندین میلیون خواهد بود. از این رو استفاده از گزینه فری اپلای یا همان پذیرش تحصیلی کاملا رایگان دانشگاه های خارجی یک انتخاب برد- برد و بی ضرر برای شما است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

letsgouni

پذیرش تحصیلی رایگان – فری اپلای

درحال حاضر گروه  لتس گو یونی با دانشگاه های کشورها و مقاصد تحصیلی مشهور و معروف دنیا از جمله قبرس، ترکیه، کانادا، اوکراین، تایلند، ایتالیا، مالزی و چین قرارداد کاری بسته است که ارائه خدمت فری اپلای یا همان پذیرش تحصیلی رایگان به دانشجویان عزیز را ممکن می‌سازد.

 شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت lets go uni و انتخاب گزینه پذیرش تحصیلی رایگان، دانشگاه‌های تحت قرارداد و دردسترس فری اپلای را مشاهده کرده و با انتخاب هر یک از آن‌ها از اطلاعات کامل رشته های تحصیلی، امکان کار دانشجویی، دانشکده ها، میزان شهریه و سایر اطلاعات کاربردی برخوردار شوید.

در صورت تمایل به استفاده از پذیرش تحصیلی رایگان لتس گو یونی، تمامی خدمات مشاوره تحصیلی، ارزیابی آنلاین، بررسی و آماده‌سازی مدارک، تکمیل و ارسال فرم درخواست پذیرش، ثبت نام اولیه دانشگاه، رزرو خوابگاه، انتخاب مقصد تحصیلی و دانشگاه متناسب با نیاز دانشجو به‌رایگان به شما ارائه می‌شود.

استفاده از گزینه فری اپلای موجب صرفه‌جویی در هزینه های اولیه شده و استرس و فشار بسیار زیادی را از دوش شما بر می‌دارد. همچنین پذیرش تحصیلی رایگان لتس گو یونی مزایای زیر را نیز برای شما به‌همراه دارد:

  • پیگیری هدفمند و دقیق مراحل تحصیلی دانشجو
  • ارائه رایگان خدمات مشاوره، ارزیابی، رزرو خوابگاه و غیره
  • بالا رفتن شانس موفقیت دانشجو در اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه
  • رسیدگی سریع‌تر به پرونده های فری اپلای و درخواست پذیرش دانشجو
  • برطرف کردن مشکل نبود دسترسی به کردیت کارت
  • استفاده رایگان از راهنمایی تخصصی و گام به گام کارشناسان مهاجرت تحصیلی

با استفاده از فری اپلای لتس گو یونی خدمات پذیرش تحصیلی به‌طور کاملا رایگان به شما عرضه می‌شود، اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه ارزی ادمیشن فی متعلق به دانشگاه خارجی است و از سوی دانشگاه برای پیگیری درخواست های پذیرش از دانشجو اخذ می‌شود.

اگر دانشگاه یا مقصد تحصیلی دیگری خارج از فهرست دانشگاه های فری اپلای مدنظر شما باشد، می‌توانید به‌صورت نرمال برای درخواست پذیرش تحصیلی ازطریق lets go uni اقدام کنید و تنها در این حالت مستلزم پرداخت هزینه خدمات خواهید بود.

کارشناسان ما براساس رزومه و سوابق تحصیلی، مقدار بودجه در نظر گرفته و سایر فاکتورهای مهم دیگر، بهترین و ایده‌آل ترین مقصد تحصیلی و دانشگاه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

به هنگام انتخاب دانشگاه و مقصد مدنظر خود باید به چند مورد مهم زیر توجه کنید:

  • آیا نیاز به ویزای تحصیلی دارد؟
  • هزینه تحصیل و زندگی در آنجا چقدر است؟
  • آیا امکان انجام کار دانشجویی وجود دارد؟
  • آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد؟
  • آیا با معدل و نمره زبان کم هم امکان اخذ پذیرش تحصیلی وجود دارد؟
  • آیا با مدرک دیپلم می‌توان ادامه تحصیل داد؟
  • شرط سنی و گپ تحصیلی زیاد چقدر در دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی تأثیرگذار است؟
  • آیا می‌توان با هزینه کم یا به‌رایگان به ادامه تحصیل پرداخت؟
  • آیا امکان کار پس از فارغ التحصیلی وجود دارد؟
  • آیا می‌توان پس از فارغ التحصیلی برای اقامت دائم اقدام کرد؟
  • آیا می‌توان در خلال تحصیل از گزینه ویزای همراه استفاده کرد؟
  • تمکن مالی مورد نیاز دانشگاه چقدر است؟
  • آیا می‌توان بدون مدرک زبان هم برای پذیرش تحصیلی اقدام کرد؟
  • آیا برای ورود به دانشگاه نیاز به گذراندن آزمون ورودی دانشگاه است؟

با نگاهی به موارد بالا می‌توانید به‌سادگی متوجه این موضوع بشوید که در مسیر اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارجی باید به جزئیات زیادی توجه کنید تا با مشکلاتِ متعدد رو‌به‌رو نشوید. شما می‌توانید با استفاده از پذیرش تحصیلی رایگان لتس گو یونی به سرعت این مسیر را با همراهی ما طی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات