گوشی Nova 7i را از مانتراسل بخرید

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
این گوشی قوی‌ترین سخت‌افزار را در میان گوشی‌های زیر 10 میلیون بازار دارد که هواوی آن را با HMS {سرویس‌های جایگزین گوگل} عرضه کرده است.
تبلیغات

گوشی Nova 7i را می‌توانید از فروشگاه آنلاین مانتراسل تهیه کنید.

گوشی 183 گرمی هرچند از جنس پلاستیک است اما با داشتن قاب رنگی منحصربفرد، شکل و شمایل متفاوت و زیبایی را به خود گرفته است.

ابعاد این گوشی 6.4 اینچی 159.2 در 76.3 در 8.7 میلیمتری طراحی شده که درنتیجه با یک محصول خوش دست مواجه هستیم.

گوشی Nova 7i به‌صورت دو سیم‌کارته ساخته شده اما درگاه دوم با حافظه جانبی به اشتراک گذاشته شده است.

با داشتن 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه عملکرد بالایی هنگام اجرای بازی ها خواهید داشت و وزن متناسب باعث می‌شود تا هنگام اجرای بازی به‌صورت طولانی مدت، دست خسته نشود.

وضوح نمایش 2310 در 1080 پیکسل تعریف شده و در هر اینچ 398 پیکسل تراکم دارد.

تراشه Kirin 810 هفت نانومتری قوی‌ترین در میان‌رده‌ها محسوب می‌شود که امتیاز 283.500 را روی شاخص AnTuTu v8 گرفته است.

مغز گوشی 8 هسته‌ای تعریف شده که شامل دو هسته 2.27 گیگاهرتزی Cortex A76 و شش هسته 1.88 گیگاهرتزی Cortex A55 است.

گرافیک Mali-G52 MP6 نیز باعث روان شدن بازی‌ها بدون لگ روی این هیولای میان‌رده شده است.

ماژول 4 گانه دوربین روی Nova 7i، در میان گوشی‌های هم رده خود یک سر و گردن بالاتر است و یکی از بهترین عملکردها را در قسمت دوربین شاهد هستیم.

مزیت مهم دیگر Nova 7i شارژ سریع است که با استفاده از فناوری شارژ 40 واتی می‌توان 70 درصد گوشی را در 30 دقیقه شارژ کرد.

این نکته برای علاقه مندان به بازی روی گوشی بسیار مهم است تا بتوانند حداکثر لذت را از این گوشی لاکچری و قوی ببرند.

حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور، جک هدفون 3.5 میلیمتری، بلوتوث 5.1 قابلیت‌های دیگری است که روی Nova 7i تعبیه شده است.

مانتراسل

سرویس HMS به‌جای سرویس گوگل

هواوی به دلیل تحریم آمریکا مجبور شده است تا به‌صورت رسمی خدمات و سرویس گوگل را از روی Nova 7i بردارد و به‌جای آن سرویس خود به‌نام HMS را مبتنی بر اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.0.1 جایگزین کند.

در ایران کاربران برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بومی دچار مشکل نبوده و در نهایت برای استفاده از اپ‌هایی مانند اسنپ و ... می‌توانند از نسخه تحت وب این برنامه‌ها استفاده کنند.

چگونگی رفع برخی محدودیت‌های گوگلی از روی گوشی Huawei Nova 7i

همان‌طور که می‌دانید گوشی Nova 7i فوریه امسال و بدون سرویس و خدمات گوگل رونمایی شد.

سیستم‌عامل این گوشی اندروید 9.0 با رابط کاربری EMUI 9 است اما با وجود اندرویدی بودن، کاربران قادر به استفاده رسمی از سرویس‌ها و خدمات گوگل نیستند.

مشکل ممنوعیت سرویس‌های گوگل روی گوشی‌های جدید هواوی باعث شده است تا هم سازنده و هم کاربران به این فکر بیفتند که چگونه می‌توانند برخی از این ممنوعیت‌ها را کنار بزنند.

کاربران در وهله اول قادر به استفاده از اپلیکیشن‌های مشابه گوگل ازطریق دانلود و نصب از AppGallery هواوی هستند.

AppGallery هواوی مشابه گوگل پلی بوده و مملو از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مورد نیاز کاربران است.

 اپلیکیشن Chat Partner

آلمانی‌ها راه حلی را ایجاد کرده تا ازطریق اپلیکیشن واسط بتوان همچنان از برنامه‌های گوگل بهره برد.

طبق راه‌حل آلمانی باید اپلیکیشن Chat Partner را نصب کرده و گام به گام مراحل را جلورفته تا بتوان از خدمات و سرویس‌های گوگل روی گوشی هواوی بهره برد.

همچنین ویدئویی در این رابطه تولید شده که می‌توان به‌صورت تصویری این راه‌حل را دیده و به اجرا گذاشت.

 راه‌حل استفاده از اپلیکیشن‌های تحت وب

اپلیکیشن‌هایی مانند جی میل، اسنپ، تپسی و یوتیوب نسخه تحت وب دارند. بنابراین کاربران بدون نیاز به نصب اپلیکیشن به‌صورت مستقل می‌توانند تحت وب از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

 استفاده از کافه بازار

کافه بازار راه‌حل دیگری برای جایگزینی با سرویس گوگل محسوب می‌شود که در آن هزاران اپلیکیشن قابل نصب و اجرا است.

 سایت دانلود APK

از جمله سایتهایی که فایلهای نصبی اندروید را دراختیار کاربران بدون گوگل پلی قرار می‌دهند، سایت apkpure است که تقریبا مرور گوگل پلی بوده و کافی است با سرچ، اپ مدنظر را دانلود و روی گوشی هواوی خود نصب کنید.

مانتراسل

  هواوی موبایل سیستم (HMS) جایگزینی برای گوگل موبایل سیستم (GMS)

هواوی در سال 1398 در مراسم معرفی Huawei Mate 30 از HMS  یا HUAWEI Mobile Services  رونمایی کرد.

مجموعه اپلیکیشن‌های هواوی تحت پلتفرم HMS با تنوع خود می‌توانند نیاز کاربران را رفع کنند؛ به‌گونه ای که دیگر احتیاجی به اپلیکیشن‌های گوگل نخواهید داشت.

 اپ‌های HMS، یک تجربه جدید از زندگی دیجیتالی

اپلیکیشن‌های HMS  با فراهم آوردن فناوری‌های هوش مصنوعی، زندگی دیجیتالی بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

 HUAWEI Browser

مرورگر هواوی، یک مرورگر امن و پرکاربرد در گوشی‌های هوشمند است که تجربه استفاده از اینترنت با سرعت بالا، سرویس جستجوی با کیفیت و محافظت کامل از حریم خصوصی کاربران را به‌همراه دارد.

HUAWEI Mobile Cloud

اپلیکیشن HUAWEI Mobile Cloud وظیفه تأمین امنیت تمامی داده‌ها، از تأیید اعتبار و انتقال داده تا ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. این برنامه می‌تواند داده‌هایی مانند تصاویر، فیلم و اطلاعات مخاطبان را به‌طور کاملا ایمن ذخیره کرده و با هماهنگ‌سازی داده‌های Multi-End Data، به کاربران این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات را با خیالی آسوده و امن مدیریت کنند.

 HUAWEI Themes

برنامه HUAWEI Themes با میلیونها کاربر فعال ماهانه در جهان، تجربه‌ای جدید از شخصی‌سازی تصاویر، صفحه قفل چندکاره، آیکون‌هایی با امکان تنظیم شخصی و طراحی زیبا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، سرویس موبایل هواوی یک تجربه کامل و غنی از سرگرمی‌های صوتی و تصویری را به کاربران گوشی‌های HUAWEI Mate 30 خواهد داد.

 HUAWEI Music

کاربران این سری از گوشی‌ها می‌توانند با استفاده از HUAWEI Music، از طیف گسترده‌ای از موزیک‌ها و ده‌ها میلیون کتابخانه موسیقی، لیست آهنگ‌های محبوب و کتاب‌های صوتی، در هر مکان و هر زمان لذت ببرند.

 HUAWEI Video

HUAWEI Video به‌همراه شرکای جهانی خود، بهترین تجربه از صدا و تصویر را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن انبوهی از برنامه‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای کاربران فراهم می‌کند و هم‌اینک در کشورهایی مانند چین، استرالیا، ایتالیا و اسپانیا راه اندازی شده و در مجموع دارای 130 میلیون کاربر فعال است.

  HUAWEI Reader

اپلیکیشن HUAWEI Reader با ده‌ها شریک تجاری در چین همکاری می‌کند که بیش از یک میلیون نسخه‌ی با کیفیت از نشریات کلاسیک و پرفروش‌ترین کتاب‌ها و مقاله‌ها را دردسترس قرار می‌دهند. HUAWEI Reader به‌زودی در سطح جهانی راه اندازی می‌شود و هدف آن ارائه یک پلتفرم دیجیتال برای افزایش سطح مطالعه کاربران است.

 HUAWEI Assistant

کاربران می‌توانند برای دسترسی سریع به خدمات مختلف و همچنین جست‌وجوی جهانی، اطلاعات موقعیتی و اخبار مهم از این اپلیکیشن استفاده کنند. سرویس اخبار مهم در این برنامه، 30 زبان را در 82 کشور جهان تحت پوشش خود قرار داده است.

 HUAWEI AppGallery

HUAWEI AppGallery به شکل منطقه‌ای و جهانی کار می‌کند. بدین صورت که مطابق با موقعیت مکانی کاربر، انتخاب کشورها و با درنظرگرفتن مدل گوشی، به شکل هوشمند توصیه‌هایی را برای کاربران گوشی‌های هواوی ارائه می‌دهد.

 HUAWEI Quick App

Huawei Quick App امکان دسترسی کاربران گوشی‌های هواوی را به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای آماده به کار (بدون نیاز به نصب) و انبوهی از نرم‌افزارهای کاربردی رایگان را فراهم می‌کند.

 گوشی Nova 7i را می‌توانید از فروشگاه آنلاین مانتراسل تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات