دکتر ساینا همراه همیشگی خانم‌ها برای حفظ سلامتی

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بسیاری از خانم‌ها وقتی به متخصص زنان مراجعه می‌کنند که باردار هستند یا با درد و مشکلات جدی مواجه شدند. این بدترین کاری است که می‌تواند سلامت و کیفیت زندگی شما را مختل کند.
تبلیغات

هر خانمی از سن بلوغ تا پیری باید مرتب به پزشک زنان مراجعه کند تا از بروز مشکلات جدی و بیماری‌های خطرناک پیشگیری کند. بی‌توجهی به این کار می‌تواند عواقب خطرناکی در پی داشته باشد. اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید خانواده‌تان در سایه سلامت شما شاد زندگی کنند، باید به‌صورت دوره‌ای زیر نظر پزشک باشید. همچنین، می‌توانید با مشاوره آنلاین زنان دکتر ساینا از خانه یا محل کار خود با بهترین دکترهای زنان ارتباط برقرار کنید.

چرا خانم‌ها از مراجعه به پزشک زنان طفره می‌روند؟

شرم و خجالت از معاینه و صحبت‌کردن درباره مشکلات دستگاه تناسلی و پاسخ به پرسش‌های متخصص زنان ازجمله دلایلی است که بسیاری از خانم‌ها از مراجعه منظم به پزشک زنان طفره می‌روند. افزون‌براین، بسیاری از خانم‌های شاغل یا دختران جوانی که مجبور هستند مسئولیت‌های زیادی در محیط کار و منزل بپذیرند، عملا فرصت کافی برای مراجعه به پزشک زنان و انجام معاینه‌های دوره‌ای ندارند.

بسیاری از خانم‌های خانه‌دار هم برای مراجعه به مطب پزشک زنان به همراهی همسر خود وابسته هستند یا نگه‌داری از بچه‌ها و انجام کارهای بی‌شمار روزانه که برخی تصورش را هم نمی‌کنند چقدر می‌تواند زیاد و متنوع باشد، باعث می‌شود از خود و سلامت جسمی‌شان غافل شوند.

دکتر ساینا

آیا شما به‌عنوان خانم جوان و باتجربه، عواقب مراجعه‌نکردن مستمر به متخصص زنان را می‌دانید؟ خطرهایی که هرآن ممکن است زندگی شما را تهدید کنند؟ لطفا چند لحظه به آن‌ها فکر کنید، قطعا راهی برای مراجعه مستمر به متخصص زنان پیدا خواهید کرد.

دکتر ساینا سامانه مشاوره آنلاین پزشکی است که امکان دریافت مشاوره آنلاین را از متخصص زنان برایتان فراهم آورده که در زمان و مکان دلخواه، می‌توانید از خدمات تخصصی پزشکی استفاده کنید.

مراجعه‌نکردن مستمر به پزشک زنان چه عواقبی ممکن است داشته باشد؟

بسیاری از بیماری‌های خطرناک و حاد زنان مثل سرطان سینه و دهانه رحم بسیار خاموش و بدون علامت هستند و تا به مراحل حاد نرسند علائمی از خود بروز نمی‌دهند. این روزها علم پزشکی بسیار پیشرفت کرده است و شناسایی به‌موقع این بیماری‌ها می‌تواند به درمان سریع و پیشگیری از پیشرفت این بیماری‌ها کمک کند. شناسایی به‌موقع این بیماری‌ها تنها با معاینه‌ پزشک متخصص و چند آزمایش ساده امکان‌پذیر است. بدین‌ترتیب، مراجعه مستمر به متخصص زنان می‌تواند برای شما بسیار با اهمیت باشد.

علاوه‌بر‌این، عفونت و بسیاری از بیماری‌های زنان اگر به‌موقع درمان نشوند، می‌توانند سبب مشکلاتی مثل نازایی و چسبندگی رحم شوند که درمان آن‌ها مستلزم طی زمان و صرف هزینه بسیاری است. درحالی‌که اگر عفونت در همان ابتدای کار تشخیص داده شود با چند داروی ساده و درمان سرپایی برطرف می‌شود. دکتر ساینا این امکان را برای شما فراهم آورده که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل بتوانید با پزشک متخصص زنان در تماس باشید که صلاحیت او را پیش‌تر کمیته پزشکی تأیید کرده است. همچنین ضمن ارسال مدارک پزشکی و نتایج آزمایش‌های خود به‌صورت آنلاین، نظرهای کارشناسی پزشک را دریافت کنید.

مزیت مشاوره آنلاین زنان این است که به‌صورت تلفنی و اینترنتی با متخصص در ارتباط هستید و به‌دلیل اینکه پزشک را نمی‌بینید، بدون شرم و خجالت می‌توانید وضعیت خود را برای او شرح دهید تا نظرهای تکمیلی را دریافت کنید.

دکتر ساینا

چرا مشاوره آنلاین زنان دکتر ساینا گزینه مناسبی برای همه خانم‌ها است؟

مشاوره آنلاین روش تأییدشده‌ای محسوب می‌شود که سال‌ها است در سراسر جهان استفاده می‌شود. این راهکار پزشک را در زمان و مکان دلخواهتان دردسترس قرار می‌دهد. به‌کمک مشاوره آنلاین زنان، پزشک سلامت شما را به‌صورت مستمر بررسی می‌کند و درعین‌حال، لازم نیست برای مراجعه به مطب و دریافت مشاوره مرخصی بگیرید یا وقت زیادی را در راه صرف کنید؛ بلکه فقط زمانی‌که به چکاپ‌های بالینی و انجام آزمایش‌ها نیاز دارید، به مطب متخصص زنان مراجعه خواهید کرد.

هزینه مشاوره آنلاین بسیار مقرون‌به‌صرفه است و این فرصت را به شما می‌دهد که با هر موقعیت اقتصادی به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید. انتخاب متخصص مجرب هم کار سختی است که با وجود کمیته پزشکی دکتر ساینا ساده شده است. سابقه کاری و مدارک تخصصی و نظام پزشکی تمامی پزشکان را کمیته پزشکی دکتر ساینا بررسی می‌کند و پس از تأیید به فهرست پزشکان اضافه می‌شوند. همچنین، رضایت کاربران درکنار عملکرد هر پزشک به‌صورت مستمر و سیستمی ارزیابی و رصد می‌شود تا مشاوره ارائه‌شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

دکتر ساینا روتین مشاوره با پزشک زنان را برایتان به تجربه‌ای ساده و دلپذیر تبدیل کرده است. شما بدون استرس و نیاز به صرف زمان و انرژی با کمترین هزینه می‌توانید وضعیت سلامت خود را با بهترین پزشکان حوزه زنان بررسی کنید. این بهترین گزینه‌ای است که با چند کلیک دراختیار شما قرار دارد.

چطور می‌توان از دکتر ساینا استفاده کرد؟

سلامت زنان پایه و اساس سلامت کل جامعه است و اگر زنانی شاداب و سلامت داشته باشیم، می‌توانیم به آینده روشن امید داشته باشیم. مراجعه مرتب و منظم به پزشک زنان یکی از کارهایی است که باید در دستورکار هر خانم ایرانی قرار گیرد. بی‌توجهی به انجام معاینات پزشکی می‌تواند عواقب خطرناکی برای شما در پی داشته باشد.

دکتر ساینا تمام امکاناتی که برای مشورت با پزشک زنان نیاز است، در بستر اینترنت دراختیارتان قرار داده است. فقط کافی است به وب‌سایت این استارتاپ به نشانی www.drsaina.com مراجعه یا اپلیکیشن اندروید دکتر ساینا را نصب کنید. پس از ایجاد نام کاربری، به‌راحتی می‌توانید پزشک دلخواه خود را انتخاب کنید. پزشک در ساعتی که مشخص کرده‌اید، تماس می‌گیرد و به پرسش‌هایتان پاسخ می‌دهد.

حتی خانم‌های بارداری که نگرانی خارج‌شدن از منزل و مراجعه به مطب پزشک را دارند، می‌توانند مشاوره‌های دوره‌ای خود را آنلاین و تلفنی انجام دهند و تنها درصورت نیاز به معاینه بالینی و انجام آزمایش‌ها به مطب پزشک مراجعه کنند. همین حالا در وب‌سایت دکتر ساینا ثبت‌نام کنید و ضمن انجام اولین مشاوره آنلاین و تلفنی زنان، از مزایای مختلفی استفاده کنید که این سامانه دراختیار شما قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات