کسب درآمد دلاری در ایران با ایرانی کارت

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با بالا رفتن نرخ دلار در ایران کمتر کسی است که به فکر کسب درآمد دلاری نباشد. اما اکثر افراد راه‌های رسیدن به این درآمد را نمی دانند.
تبلیغات

تعداد سایت‌هایی که می‌توان ازطریق آن پروژه های فریلنسری گرفت و در آن فعالیت کرد بسیار زیاد هستند. فرقی ندارد که شما یک برنامه‌نویس، گرافیست، مترجم یا مدرس زبان هستید. تخصص شما هرچه باشد می‌توانید ازطریق آن درآمد زایی کنید. شاید تصور کنید که نقد کردن درآمد ارزی در ایران امکان‌پذیر نیست اما این باور کاملا غلط است شما می‌توانید ساخت اکانت فریلنسر و نقد کردن درآمد خود را ازطریق سایت ایرانیکارت انجام دهید. در ادامه برخی از سایت‌های مناسب برای کسب درآمد ارزی را نام خواهیم برد.

ایرانی کارت

سایت فریلنسر  freelancer.com

سایت فریلنسر یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای درآمدزایی است که افراد زیادی در آن عضو هستند و کار می‌کنند. در این سایت پروژه ها در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته تعریف می‌شود که هر فرد با انتخاب آن‌ها می‌تواند کار را شروع کند. البته نکته اینجا است که ساخت اکانت فریلنسر در ایران با مشکلاتی روبه‌رو است. این سایت از ما اطلاعات حساب ، اطلاعات پاسپورت و قبض خارجی می‌خواهد که در صورت کلی، ثبت نام را مشکل می‌سازد. راه‌حل اینجا است که برای ساخت این اکانت و وریفای کردن آن می‌توانید تمامی مراحل را به ایرانیکارت بسپارید.

سایت  italki.com

این سایت یک پلتفرم آموزش آنلاین زبان است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. نکته ی مثبت در مورد این سایت این است که افراد می‌توانند تمامی زبان ها را در این سایت تدریس کنند. همچنین برای ثبت نام و شروع، نیازی به داشتن مدارک زبان نیست. هر فرد باتوجه‌به اطلاعاتی که از زبان مادری خود دارد می‌تواند کلاس های خود را شروع کند. سایت italki.com  تحریم نشده است و ایرانیان به‌راحتی می‌توانند در آن ثبت نام کنند و زبان فارسی را به علاقمندان آموزش دهند. نکته ی مهم در مورد درآمد زایی در این سایت این است که شما خود قیمت کلاس های خود را تعیین می‌کنید اما اگر مبلغ خیلی بالا باشد کسی در این کلاس ها ثبت نام نخواهد کرد. برای شروع کار بهتر است قیمت‌ها کمی پایین‌تر باشند. در نظر بگیرید که نقد کردن درآمد این سایت توسط ایرانیکارت انجام می‌شود.

ایرانی کارت

کسب درآمد از یوتیوب

یکی از روش هایی که به‌تازگی در ایران باب شده است، درآمد زایی از یوتیوب است. نحوه ی کار واقعا ساده است. شما در حوزه ای که به آن علاقه دارید یا در آن خوب عمل می‌کنید، ویدئو تهیه می‌کنید. این ویدئو ها را در یوتیوب آپلود می‌کنید و پس از گذراندن شروط یوتیوب به‌عنوان پاتنر آن معرفی می شوید. پس از این مراحل با قبول درخواست تبلیغات می‌توانید درآمد خود را از یوتیوب دریافت کنید. از مهم ترین شروط یوتیوب این است که محتوای شما مختص به خودتان باشد، در سال گذشته ویدئو های شما ۴۰۰۰ ساعت دیده شده باشند و ۱۰۰۰ نفر در کانال شما عضو باشند. برای نقد کردن درآمد یوتیوب باید یک حساب ادسنس وریفای شده داشته باشید اما به دلیل نداشتن آدرس و حساب خارجی در ایران از این سرویس نی توانید استفاده کنید. بنابراین بهتر است کانال یوتیوب خود را به حساب ایرانیکارت متصل کنید و وجه ریالی خود را دریافت کنید.

سایت  behance.net

اگر یک طراح گرافیکی هستید چه چیز بهتر از اینکه سایتی وجود داشته باشد که ازطریق آن بتوانید پروژه های خارجی قبول کنید. البته که سایت‌های زیادی برای این تخصص وجود دارند اما behance.net تمامی امکانات را به‌رایگان در اختیارتان می گذارد. برای شروع باید در این سایت ثبت نام کنید یک پروفایل حرفه‌ای بسازید و پس از آن برای کارهایی که توسط کارفرما ها پیشنهاد شده‌اند درخواست بفرستید. ساخت اکانت در این سایت به‌رایگان انجام می‌گیرد و هیچ نوع تحریمی برای ایرانیان از طرف آن اعمال نشده است.

کلام آخر

در این مقاله روش‌های کسب درآمد دلاری را با یک دیگر مرور کردیم. سایت‌هایی که معرفی شد، از محبوب‌ترین سایت‌ها در این حوزه های تخصصی هستند. البته که تعداد این سایت‌ها آنقدر زیاد است که معرفی آن‌ها در یک مقاله امکان‌پذیر نیست. اما بهترین راه این است برای برای یافتن سایت مناسب در حوزه ی تخصصی خود در اینترنت جست و جو کنید و راه‌های مناسب خود را پیدا کنید. ایرانیکارت در تمامی مراحل از ساخت اکانت تا نقد کردن درآمد شما را همراهی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات