موفقیت در آزمون آیلتس را با موسسه تخصصی زبان زنگنه تجربه کنید

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قطعا شما هم با این سؤال مواجه شده‌اید، که راه موفقیت در آزمون آیلتس چیست یا برای پیدا کردن بهترین منابع آیلتس یا کلاس خصوصی چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟
تبلیغات

در انبوه تبلیغات موسسات مجاز و غیرمجاز آموزش زبان انگلیسی و تردیدهای موجود، قطعا باید برای طی کردن دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس به موسساتی مراجعه کرد که دارای شرایط ذیل باشند:

  • مجوز رسمی و قانونی در زمینه آموزش زبان انگلیسی از مراجعه ذی صلاح
  • اساتید باتجربه، متعهد و دلسوز با مدارک مرتبط
  • سیستم آموزشی منسجم و بروز، مطابق با استاندارهای بین‌المللی به منظور دستیابی متقاضی آیلتس به نمره مدنظر در کوتاه‌ترین مدت (ESP Oriented Course)
  • امکانات و تجهیزات مناسب جهت برگزاری آزمون ماک آیلتس به منظور ارزیابی صحیح از عملکرد زبان آموز
  • استفاده از منابع معتبر و جدید آیلتس، با سطح‌بندی مشخص جهت آموزش افراد مبتدی و درعین‌حال دارای سطح متوسط برای رسیدن به نمره 7 آیلتس و بالاتر
  • فضای آموزشی مناسب و امکانات به روز مانند لپ‌تاپ، ویدئو پروژکتور، صندلی های استاندارد و سیستم‌های گرمایشی سرمایشی مطلوب
  • انجام مشاوره و تعیین سطح دقیق و علمی به منظور کشف نقاط قوت و ضعف متقاضی و ارائه نقشه راه علمی برای رسیدن به نمره 7 IELTS
  • دوره‌های متنوع و متناسب با نیازهای متفاوت متقاضیان آیلتس
  • ارائه کارنامه های زبان آموزان پیشین جهت تأیید سیستم آموزشی مؤسسه
  • حضور مدیر آموزش دارای مدرک ارشد یا دکتری آموزش زبان انگلیسی یا DELTA

در همین راستا آشنایی با مؤسسه تخصصی زبان زنگنه خالی از لطف نیست، مؤسسه زنگنه با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهترین موسسات زبان، جهت آماده‌سازی دوره آیلتس شناخته شده و علت این محبوبیت از نگاه زبان آموزان را می‌توان ناشی از دلایل زیر قلمداد نمود:

۱. تعیین سطح و نیاز سنجی دقیق و علمی از متقاضیان آیلتس و ارائه مشاوره کاربردی و دلسوزانه به منظور کمتر شدن هزینه های اقتصادی و دستیابی سریع‌تر متقاضی به نمره موردنظر.

۲. استفاده از اساتید مجرب و مسلط به آزمون آیلتس که دارای مدرک آیلتس هستند.

۳. ارائه دوره‌های متفاوت کوتاه مدت و میان مدت مانند: دوره‌های فشرده و فوق فشرده آیلتس، دوره‌های تک مهارت ( رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ آیلتس) و ورکشاپ های کوتاه مدت و کاربردی

۴. ارائه فلش کارت‌های آیلتس، به منظور تسریع در فرایند یادگیری که با نهایت دقت، تمامی نکات و جزئیات علمی مورد نیاز، جهت آزمون آیلتس را در برگرفته است.

۵. پاسخگویی سریع و رسیدگی به مشکلات زبان آموزان در محیطی کاملا صمیمی و توام با آرامش، درعین‌حال آکادمیک با استفاده از نیروهای آموزش دیده.

۶. کلاس های مجهز به دیتا پروژکتور، لپ‌تاپ، اسپیکر، صندلی های استاندارد.

۷. برگزاری جلسات (Student Performance Analysis) SPA و (Post-Mock Analysis) PMA جهت بررسی روند پیشرفت تحصیلی و رفع مشکلات زبان آموزان، توسط سوپروایزرهای دپارتمان آیلتس مؤسسه زنگنه.

۸. برگزاری آزمون‌های ماک آیلتس به‌صورت منظم برای آمادگی هرچه بیشتر زبان آموز و آشنایی با امتحان آیلتس، محیط، شرایط برگزاری، نوع سوالات و همچنین ارائه کارنامه تحلیلی با استفاده از سامانه هوشمند اعلام نتایج.

۹. خدمات منتورینگ آیلتس مختص زبان آموزانی است که تکنیک های آیلتس را فراگرفته و برای جمع بندی و آمادگی بیشتر برای روز آزمون اصلی، احتیاج به پشتیبان آیلتس دارند، تا با رفع اشکال و ارائه راه کارهای فردی، باتوجه‌به عملکرد متقاضی، بهترین نتیجه حاصل شود

۱۰. حضور دکتر ابوالفضل زنگنه در راس هرم آموزش مؤسسه به‌عنوان مدرس دوره‌های روش تدریس آیلتس.

  تمامی مدرسان این مجموعه ملزم به گذراندن دوره IELTS Masterclass  قبل از شروع به همکاری با این مرکز هستند.

پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تلفن تماس: ۰۲۱۴۵۳۲۸

موسسه زیان زنگنه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات