افزایش فروش در فضای اینترنت با پی فا

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
درگاه پرداخت اینترنتی امروزه جزو اصلی‌ترین ارکان فعالیت یک کسب‌وکار آنلاین است. پی‌فا از جمله‌ی شرکت‌هایی است که چنین سرویسی را ارائه می‌کند.
تبلیغات

کسب‌و‌کار های مختلف تنها با یک هدف کلی وارد فضای اینترنت می‌شوند آن هم افزایش فروش است، امروزه کاربران بسیاری در اینترنت فعالیت دارند به همین دلیل مشاغل سنتی با ورود به آن بیشتر از گذشته شناخته می‌شوند و درنتیجه فروش آن‌ها افزایش می یابد، اما همه چیز هم به این راحتی نیست!

فعالیت در اینترنت

توسعه کسب‌و‌کار در اینترنت پیش از هم چیز دیگری نیاز به وب سایت دارد، پس از طراحی فروشگاه اینترنتی با موارد دیگری رو‌به‌رو خواهید شد که مهم ترین آن بخش پرداخت آنلاین است، در کسب‌و‌کار اینترنتی امکان دریافت هزینه کالا یا خدمات به‌صورت نقدی وجود ندارد و برای تکمیل این بخش نیاز به درگاه پرداخت دارید، اما دریافت درگاه های مستقیم بانکی سخت و زمان بر بوده و برای دریافت آن نیاز به اینماد دارید به همین دلیل می‌توانید از درگاه پرداخت واسط پی فا استفاده کنید.

پی فا

درگاه های واسط شرکت‌هایی هستند که در کمترین زمان ممکن به کسب‌و‌کار های آنلاین درگاه پرداخت می‌دهند، پی فا یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده درگاه واسط بوده که امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط پی فا می‌توان به  تسویه حساب سریع و خودکار، کارمزد رایگان برای مشتریان، امنیت بسیار بالا، پشتیبانی 24 ساعته و امکان استفاده در فضای مجازی اشاره کرد.

توسعه کسب‌و‌کار در فضای مجازی

امروزه فضاهای مجازی مانند اینستاگرام به مکان مناسبی برای توسعه کسب‌و‌کار تبدیل شده است، محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران سبب شده که امکانات متنوعی برای کسب‌و‌کار ها به آن اضافه کنند، مشاغل برای فعالیت در این شبکه اجتماعی نیاز است که حساب خود را به حالت بیزنسی تبدیل کنند، در این حالت اینستاگرام اطلاعات کامل تر و آمار دقیق‌تری از فعالیتتان ارائه می‌دهد.

پی فا

پس از تبدیل پروفایل به حالت کاری، نیاز است که مشخصات و اطلاعات تماس خود را به بیوگرافی پیج اضافه کنید، اما برای پیشرفت در این شبکه فعالیت‌های بسیاری نیاز است که برخی از آن‌ها عبارت اند از: تولید محتوای مناسب و خلاقانه، تبلیغات هدفمند، استفاده هوشمندانه از هشتگ، ارائه تخفیف و برگزاری مسابقه؛ همچنین یک کسب‌و‌کار موفق نیاز به پشتیبانی حرفه‌ای و روش مناسبی برای پرداخت هزینه کالا یا خدمات نیز دارد.

 کسب‌و‌کار های فعال در فضای مجازی امکان دریافت درگاه پرداخت را ندارند، اما پی فا خدمات قابل توجهی را به این دسته از مشاغل ارائه می‌دهد، کاربران می‌توانند با دریافت فرم پرداخت پی فا فرایند خرید را در اینستاگرام آسان‌تر از گذشته کنند. فرم پرداخت لینک اختصاصی بوده که می توان آن را در بیوگرافی و استوری های پیج قرار داد تا کاربران بتوانند ازطریق آن هزینه را پرداخت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات