خرید باکس گل به صورت آنلاین را از انگور بخواهید

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
خرید باکس گل به‌صورت آنلاین را از انگور  بخواهید
تبلیغات

خرید باکس گل بهترین هدیه برای شاد کردن عزیزان شما است. یک باکس گل طراحی شده مطابق با سلیقه تان که دارای گل هایی باشد که مخاطب هدیه آن‌ها را دوست دارد درکنار یک باکس چوبی، شیشه‌ای، چرمی یا پلکسی می‌تواند زیبایی منحصر به فردی را همراه‌با کلی احساس و انرژی مثبت برای هر دو طرف به وجود آورد.

برای سفارش و خرید باکس گل به‌صورت آنلاین می‌توانید از خدمات مجموعه ما در گل فروشی آنلاین انگور استفاده کنید. کادر هنرمند گل آرایی انگور بهترین و متنوع ترین باکس ها را با گل‌های متفاوت و مطابق با سلایق مختلف مشتریان طراحی و ارائه می‌کنند. علاوه بر انواع باکس گل برای سفارش دسته گل، تاج گل تسلیت و ... نیز می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. ارسال گل به سراسر ایران با حفظ تازگی و مرغوبیت گل‌ها، خدمت ارزنده دیگری است که گل فروشی آنلاین انگور برای مشتریان زیبا پسند خود فراهم کرده است.

انگور

سفارش گل برای سوگواری چگونه باید باشد؟

مسلما سفارش و خرید باکس گل برای سوگواری مناسب نیست. در این مواقع بیشتر خرید تاج گل یا دسته گل تسلیت مناسب تر است. اما چه زمانی بهتر است تاج گل تسلیت بخریم و چه زمانی سفارش دسته گل تسلیت بدهیم؟

زمانی‌که یکی از دوستان، بستگان یا همکاران نزدیک شما دچار مصیبت از دست دادن عزیزانشان می‌شوند هر چند که حضور شما درکنار آن‌ها به نوعی تسلی خاطر محسوب می‌شود اما ممکن است شخص عزادار آنقدر غرق در غم و ماتم باشد که متوجه حضور شما و ادای تسلیت تان نباشد. سفارش و ارسال تاج گل تسلیت حتی اگر به دلیل مشکلی خود امکان حضور در مراسم را نداشتید همدردی شایسته ای محسوب می‌شود. البته بایستی در مورد زمان مناسب ابراز این همدردی نیز دقت داشته باشید.

تاج گل تسلیت مناسب برای مراسم خاکسپاری و مجلس ترحیم

پس از اطلاع از فوت یکی از نزدیکان عزیزان تان فرصت کافی برای سفارش تاج گل تسلیت برای مراسم خکسپاری را دارید. ما در مجموعه انگور بهترین تاج گل تسلیت را بدون اینکه نیازی به حضور خود شما باشد آماده می‌کنیم. برای این کار تنها کافی است از هر جایی که هستید به‌صورت آنلاین یا ازطریق تلفن سفارش تاج گل تسلیت خود را ثبت کنید و آن را در ساعت مدنظر خود در مراسم خاکسپاری تحویل بگیرید. خرید باکس گل یا سفارش دسته گل برای مراسم خاکسپاری چندان مناسب نیست و پیشنهاد نمی‌شود.

معمولا یکی از افراد نزدیک متوفی تاج گل های مراسم خاکسپاری را جمع آوری و به محل مجلس ترحیم که ممکن است منزل شخصی موفی، مسجد یا هر مکان دیگری باشد منتقل می‌کند. اگر برای مراسم خاکسپاری تاج گل ارسال کرده‌اید دیگر نیازی نیست که برای مجلس ترحیم نیز تاج گل دیگری خریداری و ارسال کنید. اما اگر موفق به حضور در مراسم خاکسپاری نشده و تاج گل تسلیت نیز ارسال نکرده اید، زمان مناسب ارسال تاج گل تسلیت برای مراسم مجلس ترحیم حدود یک ساعت قبل از آغاز مراسم است.

در مراسم مجلس ترحیم معمولا تاج گل های ارسال شده را درکنار در ورودی مسجد یا مجلس مدنظر قرار می‌دهند. برای تحویل تاج گل از گل فروشی آنلاین انگور و تقدیم آن به صاحب عزا نیازی به حضور شخص شما نیست و ارسال تاج گل در ساعت مشخص شده به محل مراسم انجام می‌شود.

اما زمان مناسب برای خرید دسته گل تسلیت چه زمانی است؟

خرید دسته گل تسلیت بیشتر زمانی پیشنهاد می‌شود که دوست یا همکار شما پس از گذشت چند روز از عزاداری عزیز خود به محل کار خود باز می‌گردد. در این زمان برای ابراز همدردی و توجه به دوست یا همکار خود و همچنین باز گردانندن لبخند بر لبان او می‌توانید دسته گل مناسبی را تهیه و به او هدیه کنید. البته برخی افراد در این مورد نیز خرید تاج گل تسلیت را مناسب میدانند اما ازآنجاکه در طی مراسم ارسال تاج گل متداول تر است و بیشتر محل های کاری فضای کافی برای قرار دادن تاج گل را ندارند بهتر است به خرید باکس گل ترحیم یا دسته گلی دارای گلهای سفید با یک روبان مشکی اکتفا کنید.

بیش از این صحبت کردن در مورد مراسم عزاداری و ترحیم جایز نیست و اندکی هم به خدمات مجموعه انگور در ارائه بهترین باکس گل ها برای جشن و مراسم های شادی بپردازیم.

انگور

برای تبریک روز عشق، سالگرد یا تولد خرید باکس گل مناسب تر است یا دسته گل؟

مسلما اگر یک آدم بروزی باشید برای خرید گل در این مراسمات باکس گل را به دسته گل ترجیح می دهید. خرید باکس گل یک مفهوم جدید است که چند سالی بیش از رایج شدن آن در میان جوانان و البته افرادی که دل جوانی دارند، نمی گذرد.

افراد احساساتی می‌دانند که هر گلی یک مفهوم خاص برای خود دارد به‌عنوان مثال گل رز بیانگر عشق و احساس قلبی شما به فرد مقابل است و گل ارکیده مفهوم تبریک به مناسبت کسب موفقیت یا ثروت را می‌رساند. در هر حال خرید باکس گل دارای گل هایی که احساسات درونی شما را به فرد مقابل ابراز می‌کند می‌تواند یک هدیه زیبا و درعین‌حال مدرن برای خوشحال کردن او باشد.

برای تبریک روز عشق، سالگرد یا تولد خرید باکس گل مناسب تر است یا دسته گل؟

گروه گل آرایی مجموعه انگور علاوه بر پذیرش سفارش گل در تهران و شهرستان‌ها شما را در مورد معنی و مفهوم گل انتخاب شده نیز یاری و بهترین و زیباترین باکس گل‌ها را برای شما طراحی می‌کنند زیرا شما شایسته بهترین ها هستید.

روش‌های پرداختی تمامی کارت‌های عضو شتاب ایران و پی پال

شماره تماس +    واتساپ گلفروشی آنلاین انگور :

09104198492  |  09026637172

آدرس وب سایت: anguor.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات