اجاره ویلا از سایت شب با رعایت پرتکل‌های بهداشتی

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ویروس کرونا وارد کشور ما شده است و هنوز هم هیچ کس پایان آن را نمی‌داند. انتشار این ویروس باعث ایجاد محدودیت‌های بسیاری در سطح کشور شد و سفر یکی از آن‌ها بود.
تبلیغات

اما سایت اجاره ویلا و سوئیت شب مثل همیشه، پیشگاه در مهیا کردن شرایط سفرهای امن و به صرفه، با برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه، کماکان امکان اقامت امن در سفر را برای مسافران در نظر گرفته است.

پس از مدتی، مجموعه‌ای از پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بیان شد که افراد می‌توانستند با رعایت آن، نه‌تنها به مسافرت بروند بلکه در دورهمی های دوستانه هم شرکت کنند. رعایت این پروتکل‌ها، خیال بسیاری از افراد را در رابطه با اجاره ویلا و سوئیت و اقامتگاه بومی، راحت کرد؛ اما این سؤال را هم در ذهنشان به وجود آورد که چطور از ضد عفونی شدن ویلا و سوئیت اطمینان حاصل کنیم؟

سایت شب، از بزرگ‌ترین سایت‌های اجاره ویلا و سوئیت در شمال و سراسر ایران، در پاسخ به این سوالات این اطمینان را به مسافران داده است که اقامتگاه مورد نظرشان، می‌تواند اقامتگاه‌های دارای امکانات ضدعفونی کننده را برای سفر انتخاب کنند.

این ویژگی منحصر‌به‌فرد در وب سایت شب باعث شده است که روزانه 15,000 نفر از این سایت دیدن کنند و محل اقامتشان را از بین 5560 خانه که نظافت و امنیتشان تأیید شده است، انتخاب نمایند.

تأثیر کرونا بر صنعت گردشگری

تاثیر منفی کرونا بر گردشگری در ایران

صنعت گردشگری ایران در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده و رتبه کشور ایران را در شاخص رقابت پذیری سفر و گردشگری به 89 رسانده بود؛ اما بعد از آنکه سر و کله ویروس مرگبار کرونا پیدا شد، وضعیت گردشگری در ایران با بحران جدی رو‌به‌رو شد. محدودیت های سفر در کشور های مختلف و بستن مرز های کشورمان باعث کاهش سفر های گردشگری شد. بااین‌حال کارشناسان معتقد اند که در دوران پسا کرونا، گردشگری با تغییرات زیادی رو‌به‌رو خواهد شد.

با اینکه کل کشور های جهان در شرایط بحرانی قرار گرفته‌اند؛ اما باز هم علاقه مردم به مسافرت کم نشده است. مسافرت در شرایط بحرانی لازمه رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی است که افراد را در انتخاب محل محتاط تر کرده است. مردم برای گردشگری و مسافرت محلی را انتخاب می‌کنند که ازلحاظ بهداشتی خطری نداشته باشد. این شرایط باعث شده است که سایت شب اقامتگاه ها و ویلا هایی را دردسترس افراد قرار دهد که علاوه بر نظافت، شامل بسته کامل نظافتی، جهت ضد عفونی کردن محیط باشد.

چگونه در زمان کرونا با ایمنی کامل سفر کنیم؟

به دلیل همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از کشور ها، ورود مسافران خارجی را به کشور ممنوع کردند؛ اما پس از مدتی شرکت‌های هواپیمایی با رعایت نکات بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفتند. شما نیز برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان بهتر است به این نکات توجه کنید.

  • میزان شیوع کرونا را در مقصد خود بررسی کنید.
  • دست‌هایتان را به‌صورت مکرر بشویید و دقت داشته باشید که با دست آلوده، صورت خود را لمس نکنید.
  • هر یک ساعت وسایل خود را با ضد عفونی کننده ها، اسپری کنید.
  • از حضور در فضای بسته و تجمعات خودداری کنید.
  • استفاده الزامی از ماسک.
  • در صورت مشاهده علائم بیماری به بیمارستان مراجعه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که محل اقامت شما ضد عفونی شده است.

برای انتخاب محل اقامت می‌توانید از سایت شب، ویلا و سوئیت مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ چرا که نظافت در آن رعایت شده و حتی می‌توانید در سایت شب، اقامتگاه هایی که دارای دستگاه‌های ضدعفونی کننده نیز هستند را مشاهده و رزرو کنید.

آیا سفر با اجاره ویلا در زمان کرونا کار درستی است؟

برای سفر به سراسر ایران و به‌خصوص شهر های شمالی، باید میزان شیوع ویروس کرونا را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید به شهری سفر کنید که تعداد مبتلایان زیادی دارد سلامتی خودتان به خطر می‌افتد؛ اما اگر قصد سفر به شهری را دارید که در منطقه سفید و زرد کرونا قرار دارد، باید در انتخاب محل اقامت و اجاره ویلا دقت کنید. برای اجاره ویلا در شمال کشور، مثل اجاره ویلا در رامسر، باید از بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ چرا که ویروس کرونا روی سطوح باقی می ماند.

سایت شب بستری را برای مشتریان خود فراهم کرده که می‌توانند قبل از اجاره ویلا یا رزرو اقامتگاه بوم گردی، محلی را که دارای دستگاه ضدعفونی کننده است را انتخاب نمایند.

 چگونه اقامتگاه های شامل ضدعفونی را در سایت شب پیدا کنیم؟

بسته کامل نظافتی و ضد عفونی برای کرونا

برای اینکه بتوانید اقامتگاه های ضد عفونی شده را در سایت پیدا کنید، ابتدا باید سایت شب را در گوگل جست‌وجو کرده و سپس در قسمت دستگاه‌های ضدعفونی کنند، روی گزینه نمایش همه اقامتگاه ها کلیک کنید تا تمامی اقامتگاه هایی که شامل دستگاه ضدعفونی کننده هستند برای شما نمایش داده شود.

اقدامات شب جهت مقابله با کرونا

همان‌طور که گفتیم، شب یکی از منحصر‌به‌فرد ترین وب‌سایت‌ها به شمار می آید که برای حفظ سلامتی مهمانانش در دوران کرونا، اقدامات مهمی انجام داده است که عبارت است از:

  • تأمین دستگاه‌های ضدعفونی کننده برای اقامتگاه ها، جهت رفاه حال شما عزیزان
  • آموزش کامل پروتکل های بهداشتی و چگونگی ضدعفونی کردن سوئیت ها به میزبانان عزیز
  • و از همه مهم‌تر ارائه کامل ترین بیمه رایگان درمان کرونا و بیمه اقامت سامان

 بیمه رایگان اقامت، تضمین شب برای سهولت میهمانان

شب خود را مسئول حفظ سلامتی مهمانان خود دانسته و در این راستا بیمه رایگان کرونا را دراختیار آن‌ها قرار داده است تا با اطمینان خاطر به مسافرت بروند. یکی از بهترین قابلیت های بیمه در این سایت این است که شما پس از ثبت درخواست رزرو بیمه تا دو هفته پس از شروع سفر، می‌توانید از آن بیمه استفاده کنید.

بیمه کرونا شامل تمامی هزینه های درمانی است و یکی از بهترین مزیت های آن، این است که اگر شما در صورت کهولت نتوانید به مراکز درمانی مراجعه کنید، روزانه 100 هزار تومان به مدت یک ماه از طرف بیمه سامان تقدیم شما می‌گردد.

ناگفته نماند با وجود اینکه سایت شب، امکان اقامت امن در سفر را تا حد بسیار زیادی برای مسافران مهیا کرده، سفر در این روزهای کرونا زده، تنها با یک اقامتگاه تمیز و ضد عفونی شده، کاملا امن نیست و خطرات خودش را دارد. در صورتی که مجبور به سفر به شهرهای دیگر هستید، با دقت پروتوکل‌های ایمنی را رعایت کنید و مطمئن باشید که این سایت، تمام تلاش خود را در ارائه بهترین خدمات اقامتی در سفر و درکنار آن، با ارائه خدمات خاص ضدعفونی اقامتگاه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات