خرید در تخفیف های پرایم دی 2020 آمازون را از دست ندهید

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
پرایم دی آمازون روزی است که سایت آمازون کالاها را با تخفیف ویژه‌ای به فروش می‌رساند. در این جشنواره می‌توانید برندهای مورد علاقه‌تان را با قیمتی بسیار کم‌تر خریداری کنید.
تبلیغات

تاریخ پرایم دی 2020 چه روزی است؟ چه کالاهایی در این تخفیف ارزش خرید دارد؟ آیا کرونا بر خدمات این روز تأثیری گذاشته است؟ آیا ما می‌‌توانیم از کالاهای آمازون در این روزهای خاص خرید کنیم؟ با ما باشید تا به تمامی این سؤال‌ها پاسخ دهیم.

پرایم دی آمازون چه روزی است؟

همه ما بدون شک بارها و بارها نام سایت آمازون، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان را شنیده‌ایم. آمازون درحال‌حاضر بیش از ۱۲ میلیون کالای متنوع در برندهای مختلف و معتبر دارد. شما می‌توانید با خرید از آمازون وسایل آشپزخانه، لوازم تحریر، لوازم آرایشی بهداشتی، وسایل فنی و هر وسیله دیگر و مورد نظرتان را تهیه کنید.

از سال ۲۰۱۵ آمازون برای جذب مشتری اقدام به راه‌اندازی سرویس پرایم دی آمازون کرد. در این سرویس کاربران با عضویت و پرداخت حق عضویت ماهانه ۱۱ دلار عضو پرایم دی می‌شوند و می‌توانند از امکانات ویژه‌ی مخصوص اعضا استفاده کنند. مهم ترین مزیت پرایم دی آمازون، تخفیف ویژه آمازون در دو روز مخصوص است که کالاهای خود را با قیمت بسیار مناسب و خدمات ویژه‌ای مانند ارسال رایگان به مشتریان ارائه می‌دهد.

از سال ۲۰۱۵ تاکنون خرید از آمازون در روز پرایم دی به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته است. کالاهای مختلف از سراسر جهان در سایت سفارش داده شده و جعبه‌های آمازون از آمریکا به کشورهای مختلف جهان از جمله فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، کانادا، بریتانیا، بلژیک، چین، سنگاپور، استرالیا، هلند و غیره ارسال می‌شود. محبوبیت این سرویس و تخفیفات این روز باعث شده که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نفر، عضو سرویس پرایم‌دی شده‌اند تا از تخفیف های ویژه این روزهای پرایم دی آمازون بهره‌مند شوند.

تاریخ برگزاری پرایم دی 2020 چه روزی است؟

با آغاز فصل تابستان کاربران سایت آمازون اطلاعیه‌های سایت را دنبال می‌کنند تا از تاریخ برگزاری این رویداد جهانی و جذاب مطلع شوند. پرایم دی تاریخ یکسان و مشخصی ندارد و در هر سال ممکن است در روزهای متفاوتی برگزار شود، اما معمولا این تاریخ در ماه جولای و اوایل تابستان انتخاب می‌شود.

در سال 2020، ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن و تغییر بسیاری از برنامه‌ها در گروه‌های مختلف شد. تاریخ برگزاری پرایم دی نیز مستثنی از این قاعده نیست و به تعویق افتاد. با بررسی‌های انجام شده آمازون اوایل پاییز مصادف با ۲۲ و ۲۳ مهر ماه را برای برگزاری این جشنواره فوق‌العاده در نظر گرفته است.

مالتینا

پرایم دی آمازون و دوران کرونا

کرونا برنامه‌های بسیاری را در سراسر جهان تغییر داد. درکنار تغییر زمان برگزاری پرایم دی، کرونا تأثیر دیگری نیز بر این جشنواره آمازون گذاشت. یکی از مهم‌ترین این محدودیت‌ها، تأخیر در ارسال کالا است. در سال‌های گذشته محصولات خریداری شده به مشتریان آمریکایی ظرف کم‌تر از ۲ روز تحویل داده می‌شد، اما آمازون امسال عنوان کرده است که کالاها احتمالا با تأخیر به دست خریداران می‌رسد.

بدون شک این تأخیر برای کاربرانی که ساکن کشورهایی غیراز آمریکا هستند، بیشتر است. از این رو بعد از خرید از این جشنواره کمی صبوری کنید تا کالای خریداری شده را در منزل تحویل بگیرید.

در پرایم دی چه محصولاتی بیشترین تخفیف ها را دارند؟

به اغلب کالاها و محصولات سایت آمازون در تمامی برندها در پرایم دی تخفیف‌های ویژه داده می‌شود؛ اما بعضی از کالاهای اختصاصی آمازون از تخفیف بیشتری برخوردار خواهند شد. البته باید توجه داشت که این محصولات گاهی محدودیت خرید داشته و هر کاربر تنها می‌تواند یکی از کالاها را همراه‌با تخفیف های ویژه خریداری کند.

با وجود آن که تخفیف کالاها قیمت‌های مختلفی دارد؛ اما حتی کم‌ترین میزان تخفیف نیز برای خریداران ارزش خرید دارد و کاربران می‌توانند محصول مورد نظرشان را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند.

چگونه از پرایم دی آمازون خرید کنیم؟

اگر با سایت آمازون آشنایی داشته باشید، می‌دانید که خرید از این سایت برای کاربران ایرانی امکان ندارد. برای خرید از آمازون می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن مالتینا شوید و کالای مورد نظرتان را خریداری کنید تا مالتینا به‌شکلی کاملا قانونی واسطه خرید شما از آمازون شود. شما می‌توانید هزینه‌ی کالا را با کارت‌های بانکی یا ارز دیجیتال پرداخت کنید و آن را در منزل تحویل بگیرید.

خرید از پرایم دی آمازون نیازمند ثبت‌نام در این سایت و پرداخت حق عضویت است. اما آیا کاربران ایرانی نیز می‌توانند از تخفیف های ویژه این روز بهره‌مند شوند؟ در پاسخ به شما باید بگوئیم که مالتینا خرید از آمازون در پرایم دی بدون نیاز به ثبت نام و پرداخت حق عضویت را نیز برای شما ممکن کرده است.

مالتینا

شما می‌توانید در روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر ماه وارد سایت مالتینا شده، کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به‌صورت مستقیم از آمازون آمریکا خریداری شود. نکته هیجان‌انگیزتر این است که مالتینا خود نیز کد تخفیف ۲۰ درصد روی هزینه حمل PrimeDay2020 در این روز به شما هدیه می‌دهد تا بتوانید خریدی با قیمت بسیار عالی و مناسب داشته باشید.

اگر دوست دارید خریدی متفاوت و با کیفیت و البته با قیمت بسیار مناسب داشته باشید، پرایم دی آمازون و مالتینا را به خاطر بسپارید و با دنبال کردن تلگرام و اینستاگرام مالتینا مطمئن شوید که از تخفیف‌ها جا نمی‌مانید.

تلگرام مالتینا: @malltina

اینستاگرام مالتینا:  @malltinacom

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات