نیراکلاود ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور مجازی

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
انتخاب سرور یا هاست میزبانی وب یکی از مهمترین بخش‌های هر وبسایت موفقی است. هاست وردپرس روی سئو سایت و در نتیجه روی فروش سایت تاثیر مستقیمی دارد.
تبلیغات

برای اینکه سایت موفق داشته باشید و مشتریان نیز استفاده‌ای متداوم و مستمر از سایت شما داشته باشند، سایت باید تمام ساعات روز در دسترس باشد و خدماتی که در آن ارائه می‌دهید، با سرعت بالایی برای مخاطبانتان قابل استفاده باشد؛ بنابراین انتخاب سرور یا هاست میزبانی وب بسیار مهم و ضروری است و انتخاب آن باید با دانش مناسب و بررسی انواع هاست و سرور همراه باشد. در متن پیش‌رو نیراکلاود سعی دارد به این موضوع بسیار مهم بپردازد و انواع هاست سرورها را معرفی و درباره هر یک نکاتی کوتاه و کاربردی را بیان کند. نیراکلاود در ادامه به پرسش‌های زیر به‌طور مختصر پاسخ خواهد داد:

  • هاستینگ یا میزبانی وب چیست؟
  • VPS یا سرور مجازی چیست و خرید VPS چه مزایایی دارد؟
  • چگونه می‌توان بهترین سرور را انتخاب کرد؟

هاستینگ یا میزبانی وب چیست؟

هاستینگ یا میزبانی وب خدمات آنلاینی است که شما را قادر می‌سازد تا وبسایت خود را بر بستر اینترنت منتشر کنید. زمانی که برای یک هاست ثبت نام کنید، در واقع محیطی فیزیکی از یک سرور را اجاره کرده‌اید. شما می‌توانید در این فضا، داده‌ها یا فایل‌های خود را برای نمایش در وبسایتتان قرار دهید.

سرور، کامپیوتری فیزیکی است که بدون وقفه کار می‌کند تا سایت شما نیز بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای فعال باشد و هر شخصی در هر ساعتی بتواند سایت را بدون هیچ گونه مشکلی ببیند. هاست شما مسئولیت امنیت سایت را نیز برعهده دارد و همچنین موظف است که اطلاعات وبسایت را از سرور به مرورگر بینندگان سایت انتقال دهد.

Cloud Hosting

هاست انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هاست وردپرس و هاست وارز اشاره کرد که کاربردهای مخصوص به خود را دارند، به عنوان مثال هاست وارز زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید، فایل‌هایی را در آن بارگذاری کنید که قفل آن‌ها شکسته شده است. همان طور که می‌دانید شکستن قفل نرم افزارها در بسیاری از کشورها مشمول قوانین کپی رایت می‌شود و جرم به حساب می‌آید؛ اما کشورهایی در دنیا مانند هلند، چین و روسیه هاست‌هایی را در اختیار دیگران قرار می‌دهند که بدون هیچ مشکلی می‌توانید فایل‌ها را در آن بارگزاری کنید.

انتخاب هاست مناسب مسئله بسیار مهمی است و باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. هاست انتخابی شما باید کنترل پنل مدیریتی کاربر پسندی داشته باشد و سرعت اتصال آن نیز بالا باشد؛ اما مهمترین معیاری که بسیار در این زمینه تعیین‌کننده خواهد بود، قیمت مناسب درکنار سخت‌افزار و نرم‌افزار به‌روز است. شما می‌توانید از نیراکلاود هاستی با چنین ویژگی‌های مهم را تهیه کنید. نیراکلاود ارائه‌دهنده هاستی است که هم قیمت مناسب را در برابر شرکت‌های مشابه دارد و هم هاست این شرکت از به روزترین سخت‌افزار و نرم‌افزار استفاده می‌کند.

 VPS یا سرور مجازی چیست و خرید VPS چه مزایایی دارد؟

کلمه VPS مخفف عبارت انگلیسی virtual private server به معنای سرور اختصاصی مجازی است. VPS یکی از محبوبترین سرویس‌های هاستی است که شما می‌توانید برای وبسایت خود استفاده کنید. از فناوری مجازی‌سازی سرور برای ایجاد منابع اختصاصی برای چند کاربر استفاده می‌شود. چنین روشی بسیار امن‌تر از شیوه‌ای است که در آن فضای اختصاصی وجود ندارد. همچنین هزینه خرید VPS بسیار کمتر از زمانی است که می‌خواهید کل یک سرور را اجاره کنید. خرید VPS به صاحبان وبسایت‌هایی پیشنهاد می‌شود که سطح متوسطی از ترافیک را دارند و برای همین نیاز دارند که از یک هاست اختصاصی استفاده کنند؛ اما هنوز به منابع یک سرور اختصاصی کامل نیاز ندارند. از دیگر ویژگی‌های خرید VPS یا خرید سرور مجازی می‌توان به عملکرد خوب آن اشاره کرد. برخلاف سرورهای مشترک که صدها کاربر به طور همزمان از یک سرور استفاده می‌کنند، VPS به شما اطمینان می‌دهد که نسبت به دیگر کاربران مستقل باشید. همچنین شما می‌توانید نسبت به خرید VPS هلند اقدام کنید.

در این زمینه نیز برای کسب‌و‌کارهای آنلاین هزینه و قیمت حرف اول را می‌زند، شرکت نیراکلاود ارائه‌دهنده سرویس‌های هاستینگ، سرور مجازی VPS را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد؛ علاوه‌بر این مزیت منحصر‌به‌فرد، شما می‌توانید از کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزای سرور مجازی خود کمال اطمینان را داشته باشید.

جمع‌بندی

نیراکلاود در متن پیش‌رو هاست و انواع مختلف آن را معرفی کرد. درباره سرور مجازی یا VPS و هاست وارز صحبت و اشاره شد که سرور مجازی از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و وبسایت‌هایی که ترافیک متوسطی دارند، می‌توانند از این گزینه استفاده کنند. مزیت خرید سرور مجازی این است که هم کار با آن راحت‌تر است و هم گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید سرور مجازی از نیراکلاود به همه این معیارها دسترسی پیدا کنید و نسبت به خرید VPS هلند اقدام کنید. نیراکلاود هاستی با سخت‌افزار و نرم‌‌افزار به روز در دیتاسنترهای معتبر را به شما ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات