وام بدون ضامن خرید اقساطی از دیجی‌کالا

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
افزایش هر روزه نرخ ارز که تأثیر مستقیمی بر معیشت مردم دارد، نه‌تنها به کاهش قدرت خرید منجر شده، بلکه امکان برنامه‌ریزی برای خرید کالاهای مورد نیاز را هم دور از دسترس کرده است.
تبلیغات

شرکت دیجی‌پی در حالی امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را برای عموم مردم فراهم کرده است که وام‌های خرید اقساطی کالا که برخی از نهادهای ارائه‌دهنده وام به متقاضیان می‌دهند، انتخاب متقاضی را بسیار محدود می‌کند، زیرا عموما محل مصرف این نوع وام‌ها محدود به یک یا چند فروشگاه است.

دیجی‌کالا با ارائه بیش از ۲.۵ میلیون کالای متنوع، دست کاربران را در انتخاب کالای مورد نیاز خود باز گذاشته است و کاربرانی که وام خرید اقساطی از دیجی‌پی را دریافت کرده باشند، می‌توانند بدون نگرانی بابت محدود بودن تنوع کالاها، از دیجی‌کالا و از بین برندهای مختلف به‌صورت اقساطی خرید کنند.

وام خرید اقساطی از دیجی‌کالا بسته به نیاز کاربران از ۵ تا ۲۰میلیون تومان و بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و اقساط آن بسته به توان مالی کاربران از ۶ ماه تا ۱۲ ماه قابل تنظیم است.

سایر مزایای این وام در مقایسه با وام‌های بانکی:

  • دریافت فوری وام (۷۲ساعت بعد از تأیید مدارک)
  • بدون نیاز به معرفی فرد ضامن
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • بدون نیاز به سپرده‌گذاری
  • شروع اقساط با یک ماه تنفس
  • بدون انتظار در نوبت دریافت وام

دریافت وام دیجی‌پی محدودیتی برای اعضای خانواده ندارد و باتوجه‌به شرایط آسان و مدت زمان بسیار کوتاه دریافت آن، تمام اعضای خانواده که سن آن‌ها بالای ۱۸ سال باشد، می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی، ازطریق لینک خرید اقساطی اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات