مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت، یکی از روش‌های به‌صرفه تهیه تمامی کالاها

پنج‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دوست دارید بدون هیچ محدودیتی از هر فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی در سراسر ایران به‌صورت قسطی خرید کنید؟ قسطا این امکان را برای شما فراهم کرده است!
تبلیغات

با دراختیار داشتن قسطاکارت شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از هر فروشگاهی که دارای دستگاه پز یا درگاه پرداخت اینترنتی باشد به‌صورت قسطی خرید کنید.

در این مقاله توضیح می‌دهیم که چرا فروش اقساطی با قسطاکارت، بهترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید کالاها است. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت آشنا شویم.

با مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت آشنا شوید

قسطاکارت یک کارت اعتباری فیزیکی مشابه کارت‌های اعتباری معمولی است که تقریبا همه ویژگی‌های یک کارت اعتباری بانکی را دارد. بعد از تکمیل سفارش، این کارت به میزان مشخصی شارژ می‌شود. شما می‌توانید به‌اندازه شارژ کارت، از هر فروشگاهی در سرتاسر ایران خرید و سپس مبلغ شارژ کارت را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

به‌این‌ترتیب دیگر نیاز نیست مدت‌زمان زیادی برای خرید کالاهای موردنیاز خود پس‌انداز کنید. در هر زمان که نیاز به هر کالایی از هر نوعی داشتید، کافی است تا قسطاکارت خود را شارژ کنید. پس همین حالا خرید قسطی بدون محدودیت قسطا را تجربه کنید. شما می‌توانید در سایت قسطا اطلاعات موردنیاز برای دریافت قسطاکارت را مشاهده کنید.

خرید قسطی از فروشگاه‌های سراسر ایران با قسطاکارت

یکی از مهم‌ترین مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت امکان خرید از سراسر ایران است. هیچ فرقی نمی‌کند در کدام شهر یا روستای ایران زندگی می‌کنید، از هرجایی می‌توانید از خدمات قسطاکارت استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از این کارت جادویی از هر فروشگاه فیزیکی که دارای دستگاه پز باشد خرید کنید. هیچ محدودیتی در کالاهای خریداری‌شده وجود ندارد؛ اما سقف خرید شما نباید از سقف شارژ کارت بیشتر شود.

قسطاکارت به‌تنهایی می‌تواند همه نیازهای شما را پوشش دهد. با استفاده از این کارت لازم نیست خود را تنها به خرید لوازم خاصی محدود کنید؛ زیرا حتی اگر قصد خرید موتور سیکلت اقساطی را هم در هر جای ایران داشته باشید، می‌توانید از قسطاکارت استفاده کنید.

قسطاکارت

خرید اقساطی بدون محدودیت از تمام فروشگاه‌های آنلاین با قسطاکارت

قسطاکارت، همانند کارت‌های اعتباری بانکی، به شما این امکان را می‌دهد که با فعال‌سازی رمز اینترنتی از هر سایتی خرید کنید. درواقع، امکان خرید اینترنتی قسطی بدون محدودیت از هر سایتی یکی دیگر از مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت است.

با استفاده از قسطاکارت می‌توانید از هر سایتی که دارای درگاه پرداخت اینترنتی باشد به‌صورت قسطی خرید کنید. به‌این‌ترتیب اگر قصد خرید لپ‌تاپ قسطی را داشته باشید، تنها به چند فروشگاه اینترنتی با امکان فروش اقساطی محدود نیستید. شما می‌توانید با خیال راحت، بهترین سایت را با بهترین قیمت پیدا کنید و بعد از خرید اقساط آن را بپردازید.

قسطاکارت

مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت؛ اعتبارسنجی سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری

هدف قسطا دسترسی سریع همه افراد به کالاها و خدمات موردنیاز است. به همین دلیل، فرایند دریافت قسطاکارت را تا حد ممکن ساده و کوتاه کرده است. شما می‌توانید از هر جای ایران بدون نیاز به مراجعه حضوری، تمام مراحل خرید قسطاکارت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.

از طرفی اعتبار سنجی قسطا نیز تنها ۵ ساعت کاری زمان خواهد برد و بلافاصله قسطاکارت برای شما صادر خواهد شد. تهیه قسطاکارت به ضامن نیاز ندارد. تنها ارائه پرینت حساب و چک صیادی برای دریافت تمام خدمات قسطاکارت کافی است. به‌این‌ترتیب مجبور نیستید مدت زیادی را برای دریافت قسطاکارت منتظر بمانید و خیلی سریع می‌توانید هرآن چه نیاز دارید را با این کارت خریداری کنید.

همین حالا از مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت بهره‌مند شوید

در این مقاله با یکی از به‌صرفه‌ترین و بهترین راه‌های خرید تمامی کالاهای موردنیازتان آشنا شدید. قسطاکارت این امکان را برای شما فراهم کرده تا بدون محدودیت هر کالایی را از هر فروشگاهی و در هر جای ایران تهیه کنید. بااین‌حال، مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت فقط به این موارد ختم نمی‌شود.

همین حالا به سایت قسطا مراجعه کنید تا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد قسطاکارت و خدمات بی‌نظیر قسطا بیشتر آشنا شوید. این فرصت طلایی برای بهره‌مندی از مزایای فروش اقساطی با قسطاکارت را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات