جاروبرقی پاکشوما، طراحی صنعتی متمایز
نام این جاروبرقی، دوسلدورف ۲۵۰۰ است که در رنگبندیهای مختلف و ویژگیهای منحصربهفرد با الگوبرداری از مدلهای اروپایی و بههمراه داشتن جعبه مخصوص لوازم جانبی با قیمتی مناسب از سهشنبه ۸ مهر در ابتدا ازطریق فروشگاه اینترنتی همکار (دیجی کالا) بهشکل انحصاری و سپس ازطریق دیگر شبکههای توزیع قابل فروش است.
مهرداد نیکزاد، مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در این کنفرانس، در ابتدا اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی جدید ازطریق دو رسانه رادیو و تبلیغات محیطی در سراسر کشور از تاریخ ۸ مهر با تمرکز بر جاروبرقی آغاز شده است. شعار این کمپین تمرکز بر صدای بسیار کم محصول جاروبرقی دارد: بیصدایی تو خونشه!
نیکزاد اعلام کرد با کمال افتخار جاروبرقی دوسلدورف پاکشوما، محصول دپارتمان تحقیق و توسعه این گروه بزرگ صنعتی است که تولید آن تا ۸۰ درصد بومیسازی شده است و با راهاندازی خطوط تولید جاروبرقی اشتغالزایی مفیدی در استان قم صورت گرفته است.
نیکزاد سپس به معرفی این جاروبرقی جدید (دوسلدورف) پرداخت و با همکاری مدیر محصول گروه پاکشوما، مهندس کسایی مزیتهای رقابتی جاروبرقی پاکشوما را در کنفرانس ارائه کرد. الکتروموتور کم مصرف (گرید انرژی A ) و بیصدا (65 db)، لوله خرطومی با پوشش الیاف کنفی، شعاع عملکرد ۱۵ متر با طول سیم بسیار بلند، فیلتر هپا ۱۳ با قابلیت تصفیه هوا، محافظ ضدضربه برای حفاظت از بدنه محصول جاروبرقی، نشانگر پرشدن کیسه جاروبرقی، مصرف یکسال پاکت سهلایه ضد آلرژی جاروبرقی و جعبه مخصوص لوازم جانبی با طراحی شیک و منحصربهفرد.
در انتهای رونمایی از جاروبرقی پاکشوما، نیکزاد به شروع بهکار سامانه اینترنتی سازمان خدمات پس از فروش پاک سرویس اشاره داشت و اعلام کرد از این پس مصرفکنندگان کلیه برندهای گروه پاکشوما میتوانند علاوه بر تماس با خط مستقیم ۱۶۰۸، بهراحتی ازطریق سایت پاک سرویس خدمات پس از فروش (نصب، نصب مجدد، تعمیر ...) محصولات خود را پیگیری کنند و از وضعیت زمان باقیمانده گارانتی محصولاتشان باخبر شوند.
نظرات