خرید بازی فیفا 21 از فروشگاه اینترنتی گنوپلی

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
گنوپلی فروشگاه اینترنتی مجهز به محصولات دیجیتالی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ درزمینه فروش کنسول‌های بازی و بازی‌های ویدئویی آغاز کرده و به‌مرورزمان وارد بازار گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی و دیجیتالی شده است.
تبلیغات

تیم فعلی مجموعه گنوپلی حاصل ۱۵ سال تجربه فعالیت درزمینه محصولات دیجیتالی است. مقاله پیش رو را تیم محتوای گنوپلی برایتان تهیه کرده است.

کمتر از یک ماه دیگر به انتشار و خرید فیفا 21 باقی مانده است. ما در فروشگاه اینترنتی گنوپلی برای کمک به شما در آماده‌سازی، تقریبا هرآنچه باید درباره انتشار قریب‌الوقوع بازی بدانید، جمع‌آوری کرده‌ایم. درادامه، می‌توانید جزئیات مربوط به مکان و زمان پخش آن و تفاوت‌های سه نسخه‌ی بازی و تغییرات اساسی بین FIFA 20 و FIFA 21 را ببینید.

تاریخ انتشار FIFA 21

فیفا 21 در طیف گسترده‌ای از سیستم‌ها ازجمله Google Stadia ،Nintendo Switch ،PC ،PS4 و Xbox One در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. بااین‌حال، اگر Champion یا Ultimate Edition را انتخاب کنید، سه روز زودتر، یعنی از ۶ اکتبر ۲۰۲۰ می‌توانید بازی کنید.

البته حق امتیاز آن به کنسول‌های نسل بعدی، یعنی PS5 و Xbox Series X، نیز می‌آید؛ اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن تأیید نشده است. به‌لطف حق امتیاز دوگانه، بازیکنانی که بازی را روی سیستم‌های نسل فعلی تحویل می‌گیرند، بدون هزینه اضافی می‌توانند نسخه جدید را به نسخه بعدی ارتقا دهند. بنابراین با خرید فیفا 21 ps4 پس از انتشار کنسول بعدی، می‌توانید به‌راحتی آن را به پلی استیشن 5 منتقل کنید

پیشرفت شما به کنسول نسل بعدی نیز منتقل خواهد شد؛ بااین‌حال، توجه به این نکته مهم است که شما فقط می‌توانید از هر نسخه‌ای، فیزیکی یا دیجیتالی، به‌روز کنید؛ پس اگر نسخه دیجیتالی دارید، نمی‌توانید آن را برای نسخه فیزیکی تعویض کنید یا برعکس. فراموش نکنید که FIFA 21 ازطریق Steam و PC نیز دردسترس خواهد بود.

نسخه‌های FIFA 21 و آنچه در آن‌ها گنجانده شده است

هنگام راه‌اندازی، سه نسخه مختلف از FIFA 21 دردسترس خواهد بود: FIFA 21 Standard Edition و FIFA 21 Champion's Edition و FIFA 21 Ultimate Edition.

گنوپلی

آنچه با هریک دریافت می‌کنید، درادامه آمده است:

 FIFA 21 نسخه استاندارد

  • حداکثر سه پک Rare Gold در آلتیمیت تیم (یک بار در هفته به‌مدت سه هفته)
  • کارت قرضی ستاره فیفا 21، یعنی امباپه (برای پنج مسابقه FUT)
  • انتخاب کارت قرضی برای سه مسابقه ازطریق پلیر پیک
  • کیت‌های ویژه FUT و اقلام استادیوم نسخه ویژه

FIFA 21  نسخه چمپیونز

  • سه روز دسترسی زودهنگام (بازی از ۶ اکتبر)
  • حداکثر ۱۲ پک Rare Gold در آلتیمیت تیم (یک بار در هفته به‌مدت ۱۲ هفته)
  • کارت قرضی ستاره فیفا 21، یعنی امباپه (برای پنج مسابقه FUT)
  • انتخاب کارت قرضی برای سه مسابقه ازطریق پلیر پیک
  • کیت‌های ویژه FUT و اقلام استادیوم نسخه ویژه

 FIFA 21 نسخه آلتیمیت (پیش‌خرید پس از ۱۴ آگوست)

  • سه روز دسترسی زودهنگام (از ۶ اکتبر)
  • Homegrown Talent استعداد محلی که پتانسیل تبدیل شده به ستاره جهانی را دارد(کریر مود)
  • حداکثر ۲۴ پک Rare Gold در آلتیمیت تیم (دو بار در هفته به‌مدت ۱۲ هفته)
  • کارت قرضی ستاره فیفا 21، یعنی امباپه (برای پنج مسابقه FUT)
  • انتخاب کارت قرضی برای سه مسابقه ازطریق پلیر پیک
  • کیت‌های ویژه FUT و اقلام استادیوم نسخه ویژه

رتبه‌های برتر FIFA 21

مسی با امتیاز کلی ۹۳ همچنان در رده‌ی اول قرار دارد؛ درحالی‌که رونالدو با ۹۲ مقام دوم را کسب می‌کند. نیمار بعد از رابرت لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ و کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی به جایگاه پنجم سقوط کرده است. ناگفته نماند گرت بیل، مهاجم ولز و رئال‌مادرید، کاملا از جمع ۱۰۰ بازیکن برتر خارج شده است. 

ویژگی‌های جدید فیفا 21

هرساله EA باید راه سختی را بین ارائه‌ی گیم‌پلی عالی و موردانتظار گیمرها با ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز طی کند و FIFA 21 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

FIFA 21 سیستم جدید دریبل Agile را معرفی کرده است که به شما فرصتی می‌دهد تا خلاقیت خود را در موقعیت‌های یک‌به‌یک نشان دهید. استفاده سریع از پا و کنترل نزدیک واکنش‌پذیرتر و حرکت‌های جدید در موقیعت‌های تک‌به‌تک تأثیر بسزایی دارد.

موقعیت‌یابی نیز بهبود یافته است. در FIFA 21، افزایش آگاهی از موقعیت، هوش بازیکنان را در بازی افزایش داده و باعث شده آن‌ها در مکان و زمان مناسب قرار بگیرند. همچنین، بازیکنان می‌توانند انتظار اجرای خلاقانه‌تر و سیستم برخورد طبیعی و «به‌روزرسانی در اصول فوتبال» ازجمله عبور، مسدودکردن، پاسخ‌گویی و هدر دستی را داشته باشند.

زمان بارگذاری بازی نیز بسیار سریع شده است و شما قادر خواهید بود در چند ثانیه به شروع مسابقه برسید. توسعه‌دهنده نیز اطلاعات کمی درباره بازخورد لمسی به‌اشتراک گذاشته است؛ اصطلاحی زیبا برای سروصدا و لرزش‌هایی که در کنترل‌کننده خود احساس می‌کنید.

تأثیر ضربات و پاس‌ها و تکل‌ها را با استفاده از لمس کنترلر همه‌جانبه احساس کنید. کنترل‌کننده جدید DualSense هم‌زمان با عرضه و خرید ps5 نیز دردسترس قرار خواهد گرفت که با بازخورد لمسی غنی و پاسخ‌گویی سریع، تجربه بازی را عمیق‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد ریتم بازی را در دستان خود احساس کنید.

بازیکنان در سیستم‌های نسل بعدی می‌توانند انتظار نورپردازی و نمایش بهتر برای محیط‌های جدید را داشته باشند؛ زیرا فناوری نسل بعدی تعریف عمیق‌تری در فیزیک پخش‌کننده ایجاد می‌کند؛ درحالی‌که نور پویا جزئیاتی مانند چهره را برجسته می‌کند.

گنوپلی

تغییرات کریر مود در FIFA 21 

کریر مود در FIFA 21 دستخوش تغییر کلی شده است و بازیکنان می‌توانند در هر نقطه از بازی کنترل بیشتری روی تیم خود داشته باشند و تغییراتی را در اواسط بازی برای کسب پیروزی اعمال کنند.

FIFA 21 همچنین Match Sharpness را معرفی می‌کند؛ ویژگی جدیدی که می‌تواند ازطریق سیستم آموزش فعال جدید تقویت شود. با این سیستم، می‌توانید باعث پیشرفت بازیکنان شوید تا با تمرین‌دادن، مهارت‌های جدیدی بیاموزند و در موقعیت‌های مختلف بازی کنند. این نشان می‌دهد که بازیکنانتان در مهم‌ترین لحظات بازی چقدر عملکرد دارند و به شما توانایی ایجاد فرصت‌های بزرگ برای مهاجمان یا تکل‌های اصلی مدافعان بدهد. البته باید به سطح انرژی بازیکنان نیز توجه کرد و از تمرین‌های سخت و پشت‌سرهم جلوگیری کرد. به‌همین‌دلیل، تغییراتی در برنامه‌ریزی زمان‌بندی به‌وجود آمده که به شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرید در طول هفته تمرین یا استراحت کنید. این موضوع باعث می‌شود بین بازیکنان روحیه و آمادگی جسمی تعادل برقرار کنید.

همچنین باید انتظار تقویت هوش مصنوعی را داشته باشید که به حریفان غیرانسانی شما هوش بیشتری در دفاع و حمله بدهد. سیستم‌های جدید تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری درزمینه علامت‌گذاری، برخورد، پاس و دریبل ایجاد شده‌اند تا در هر مسابقه، چالش‌های بیشتری به شما ارائه دهند.

جدیدترین نسخه از سری فوتبالم محبوب EA در Google Stadia ،Nintendo Switch ،PC ،PS4 و Xbox One در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات