سیزدهمین رویداد فیناپ با موضوع احراز هویت دیجیتال برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع احراز هویت دیجیتال و در حضور صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه، ساعت ۱۳ تا ۱۸ پنجشنبه ۱۰ مهر ازطریق بسترهای پخش زنده به‌نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

بحران کرونا در دنیا و در ایران به استقبال مردم از خدمات غیرحضوری منجر شده است و درحال‌حاضر، شرکت‌هایی در این فضا توانسته‌اند فعالیت خود را گسترش دهند و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خدمات غیرحضوری متنوعی همراه‌ با ارزش‌افزوده به مشتریان خود ارائه دهند. حوزه‌هایی مانند بورس در استفاده از این فناوری فعال‌تر عمل کرده و بعضی حوزه‌ها نیز هنوز اقدامی برای احراز هویت دیجیتال مشتریانشان انجام نداده‌اند.

این فضا فرصت مناسبی برای شبکه‌ی مالی و بانکی کشور به‌وجود آورده تا با تقویت زیرساخت‌های خود بتوانند خدمات متنوع‌تری را به‌‌صورت غیرحضوری به مشتریان عرضه کنند. باتوجه‌به اهمیت این موضوع، دومین رویداد فیناپ آنلاین برای قانون‌گذاران و صاحب‌نظران و متخصصان فعال در حوزۀ احراز هویت دیجیتال مجالی فراهم کرده است تا دانش و دیدگاه‌ها و اخبار جدید این حوزه را با بینندگان به‌اشتراک بگذارند.

رویداد فیناپ

سخنرانان این رویداد

در این رویداد، محمدباقر اثنی‌عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و رضا باقری‌اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و سعید احمدی‌پویا، مدیر کمیته‌ی تدوین سند احراز هویت دیجیتال، اطلاعاتی از روند تدوین سند احراز هویت دیجیتال ارائه خواهند کرد. همچنین، محسن سعیدی، مدیر مرکز فین‌تک انصار و میزبان این رویداد، از فراگیری مالی سخن خواهد گفت. امید ترابی، معاون فروش و ارتباط با مشتریان توسن، علی رسولی‌زاده، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت، صادق عباداللهی، مدیرعامل اپی اکو، علی‌رضا سفیدپور، معاون توسعه‌ی کسب‌وکار اعتباری دیجی‌پی و ماکان سپهری‌فر، مدیر فنی دپارتمان دیجیتال بانک خاورمیانه، سخنرانانی هستند که هرکدام از منظر دانش و تجربه‌ی خود درباره‌ی احراز هویت آنلاین مشتریان ارائه‌ای جذاب خواهند داشت.

در بخش فیناپ‌پلاس، امیر مستکین، سردبیر دیجیاتو با محمد خلج قاسم‌آبادی، مدیرعامل اسنپ، گفت‌وگویی متفاوت با عنوان «اسنپ در کدام مسیر می‌راند» خواهد کرد. درپایان نیز، پنل گفت‌وگویی با موضوع «احراز هویت دیجیتال در نهادهای مالی کشور» با حضور مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهرایران، علی‌رضا ماهیار، معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات، محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن تکنو و محمد گرکانی‌نژاد، متخصص پرداخت و بانکداری الکترونیک، برگزار خواهد شد. گفتنی است عماد ایرانی، مدیر شبکه‌ی شاتوت، این پنل را مدیریت خواهد کرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که رویداد فیناپ نخستین رویداد تخصصی در حوزه‌ی فین‌تک است که از سال ۱۳۹۶ آغاز به ‌کار کرده و با بیان مشکلات و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک و استارتاپ‌های فین‌تک و کارآفرینی استارتاپی به رسانه‌ای برای متخصصان و کسب‌وکارهای این حوزه تبدیل شده است.

ثبت‌نام و تماشای رویداد

مخاطبان رویداد فیناپ برای حمایت از رویداد و پیش‌خرید محتوای آن می‌توانند ازطریق لینک https://evand.com/events/finupekyc اقدام کنند. این رویداد از آپارات نیز زنده پخش خواهد شد. امکان ارسال پرسش‌ها و دیدگاه‌ها ازطریق آپارات و توییتر با هشتگ Finupevent# برای تماشاگران فراهم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات