افزایش کارایی دزدگیر اماکن با هوشمندسازی ساختمان از نگاه شرکت مرکزی آژیر

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت مرکزی آژیر با هوشمندسازی ساختمان و دزدگیر اماکن خانه و محل کار شما را امن می‌کند.
تبلیغات

امنیت، راحتی و رفاه، ارکان یک زندگی باکیفیت هستند. هوشمندسازی ساختمان، تکنولوژی را دراختیار می­گیرد تا با تأمین و ارتقا امنیت، راحتی و رفاه، کیفیت زندگی را بهبود ببخشد. خانه‌های هوشمند سیستم‌های یکپارچه‌ای هستند که تمامی اجزا و لوازم الکترونیکی را به یکدیگر و به یک سیستم کنترل مرکزی متصل می‌کنند و به واسطه همین یکپارچگی باعث ارتقا رفاه و امنیت می‌شوند.

برای مثال در یک خانه هوشمند می‌توانید این چنین برنامه‌ریزی کنید، که در صورت فعال شدن حسگرهای دود، سیستم گرمایشی خانه غیرفعال شود. هوشمندسازی ساختمان این بستر را برای شما فراهم می‌کند تا کارایی تجهیزات و لوازم الکترونیکی موجود در منزل را ارتقا دهید و آنان را به‌راحتی و بدون دردسر در راستای رفاه و امنیت خود بکار بگیرید.

استفاده بهینه از دستگاه‌ها و کنترل صحت عملکرد آن‌ها با کمک سیستم کنترل مرکزی، زمینه این ارتقا و کارایی بهتر را فراهم می‌آورد. در خانه‌های هوشمند، شما قادرید از راه دور نیز از لوازم خود استفاده کنید. قابلیت صدور فرمان از راه دور نیز می‌تواند رفاه و امنیت را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. در این مقاله به جایگاه و عملکرد دزدگیر اماکن در خانه‌های هوشمند خواهیم پرداخت و رفاه و امنیت ناشی از استفاده از این تجهیزات را در این نوع خانه‌ها بررسی خواهیم نمود.

دزدگیر اماکن و خانه های هوشمند

برای استفاده حداکثری از قابلیت‌های هوشمندسازی ساختمان، می‌توانید برخی لوازم و تجهیزات الکترونیکی را به خانه خود اضافه کنید. یکی از ارکان مهم خانه‌های هوشمند، دزدگیر اماکن است که توصیه می‌شود حتما برای خانه خود تهیه کنید. دزدگیر اماکن، به شما کمک می‌کند تا امنیت خانه و ساختمان خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. آمار ها نشان می‌دهد خانه‌های مجهز به دزدگیر اماکن ۳ برابر امن‌تر از خانه‌ها و ساختمان‌های بدون دزدگیر هستند.

خانه‌های بدون دزدگیر به‌دلیل سهولت نفوذ، در اولویت سارقان هستند. شما می‌توانید برای افزایش کارایی دزدگیر اماکن و افزایش امنیت ساختمان از لوازم جانبی دزدگیرها، همچون حسگرهای دود، دوربین‌های مدار بسته و ... نیز استفاده کنید. هر چند شما بدون هوشمندسازی ساختمان نیز می‌توانید از دزدگیر اماکن استفاده کنید؛ اما عملکرد دزدگیر اماکن در خانه های هوشمند به‌مراتب مؤثرتر است.

 با هوشمندسازی، عملکرد تمامی تجهیزات الکترونیکی، از جمله دزدگیرهای اماکن ارتقا می‌یابد که در ادامه این موضوع از ابعاد مختلفی تشریح می‌شود.

azheer-1

هوشمندسازی ساختمان و پایش صحت عملکرد دزدگیر اماکن

در صورتی که دزدگیر اماکن را از برندهای معتبر تهیه و با کمک متخصصان به‌صورت اصولی نصب کنید، احتمال نفوذ سارقان به ساختمان بسیار کم می‌شود. اما در صورتی که از دزدگیر اماکن توام با هوشمندسازی ساختمان استفاده کنید، احتمال نفوذ سارقین و از کار انداختن عمدی دزدگیر توسط آن‌ها بسیار کم می‌شود. در خانه‌های هوشمند از کار افتادن یکی از اجزا و لوازم الکترونیکی می‌تواند با یک پیغام به شما اطلاع داده شود، بنابراین احتمال هرگونه نفوذ به ساختمان به حداقل مقدار می‌رسد.

در صورتی که از دزدگیر اماکن استفاده می‌کنید، لازم است تا دستگاه خود را به‌صورت دوره‌‌ای مورد بازرسی قرار داده و از عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. در صورتی که از دزدگیر اماکن در خانه هوشمند استفاده کنید، در صورتی که دستگاه شما دچار ایراد شود و از سیکل خارج شود، به شما هشدار داده می‌شود. بنابراین در خانه های هوشمند شما می‌توانید از عملکرد و کارایی دزدگیر اماکن خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هوشمندسازی ساختمان و اهمیت ارتباط یکپارچه در عملکرد دزدگیر اماکن

زمانی‌که از دزدگیر اماکن استفاده می‌کنید، به هنگام نفوذ به ساختمان شما، صدای آژیر به صدا در می آید و پیغامی برای شما، پلیس یا یکی از همسایگان ارسال می‌شود. این اقدام بسیار مؤثر است، اما با هوشمندسازی ساختمان و ارتباط یکپارچه اجزا در یک ساختمان هوشمند امکانات بیشتری برای شما فراهم می‌آورد.

شما می‌توانید ارتباط بین دزدگیر اماکن را با درها یا یک گاوصندوق دیجیتالی اینگونه تعریف کنید که به محض فعال شدن دزدگیر اماکن، درهای مشخصی قفل شوند یا رمزهای بیشتری فعال شوند. همچنین قابل تعریف است که به هنگام فعال‌شدن حسگر دود دزدگیر شما، گاز ساختمان قطع شود. بنابراین شما قادرید کارایی دزدگیر خود را با سیستم یکپارچه خانه هوشمند ارتقا دهید.

هوشمندسازی ساختمان و اهمیت کنترل از راه دور در عملکرد دزدگیر اماکن

زمانی‌که شما دزدگیر اماکن را در ساختمان خود نصب می‌کنید و از دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌کنید، قادر هستید در هر ساعتی از روز، از فاصله دور ساختمان خود را زیر نظر بگیرید و این یعنی راحتی و رفاه بیشتر. اما در صورت هوشمندسازی ساختمان می‌توانید از راه دور نیز لوازم الکترونیکی خود را کنترل کرده و دستوری برای آن­ها صادر کنید.

برای مثال در صورتی که متوجه شدید فراموش کرده‌اید دزدگیر را فعال کنید یا در پارکینگ را ببندید، می‌توانید به‌راحتی از راه دور تمامی اقدامات لازم را انجام دهید. با هوشمندسازی ساختمان مهم نیست که در خانه هستید یا فاصله زیادی با ساختمان دارید، شما می‌توانید به‌راحتی ساختمان را تحت مدیریت خود داشته باشید.

azheer-3

هوشمندسازی ساختمان و شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر یک شرکت تخصصی ارائه خدمات هوشمندسازی ساختمان است. همچنین این شرکت سال‌ها در زمینه فروش و ارائه خدمات تخصصی دزدگیر اماکن فعالیت داشته و دارای حسن سابقه در این زمینه است. شما برای خرید دزدگیر اماکن دیگر دغدغه ای ندارید شرکت مرکزی آژیر این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در سریع‌ترین زمان ممکن، با بهترین قیمت و به‌صورت کاملا حرفه‌ای و با استفاده از با کیفیت‌ترین تجهیزات خانه خود را به خانه هوشمند تبدیل کرده و خانه هوشمند خود را مجهز به دزدگیر اماکن کند.

متخصصان و کارشناسان شرکت مرکزی آژیر آماده ارائه خدمات و همکاری با شما هستند تا حداکثر راحتی و رفاه را درکنار امنیت داشته باشید. رضایت حداکثری مشتریان این شرکت، حاصل تخصص و سال‌های تجربه است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات