شرکت ستاک فناوری ویرا؛ عرضه‌کننده محصولات فورتی نت در ایران

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌طور کلی فایروال‌ها، یکی از اصلی‌ترین اجزای هر شبکه به‌شمار می‌روند. با رشد روزافزون فضای اینترنت و اطلاعات، نیاز به امنیت شبکه و درک اهمیت فایروال ها نیز بیشتر می‌شود.
تبلیغات

یکی از وظایف اصلی مدیران IT، شناخت کامل از معماری شبکه و درک نیازهای آن است تا بتوانند بر اساس درخواست‌های سازمان و نیازهای شبکه، فایروال مناسب را بیابند.

Fortinet یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در حوزه امنیت شبکه‌های کامپیوتری در دنیا است. این شرکت، تولیدکننده و عرضه‌کننده تجهیزات امنیتی بوده و راه‌حل‌های جامعی بر اساس نیازهای مختلف سازمان‌ها در ابعاد مختلف و با نیازهای متفاوت، ارائه می‌دهد. گستردگی محصولات این کمپانی در دنیا بسیار زیاد بوده، به‌طوری‌که محصولات امنیتی فورتی نت امروزه توسط بسیاری از مصرف‌کنندگان در دیتاسنترها، سازمان‌های کوچک و بزرگ و حتی تجهیزات امنیتی خانگی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مقایسه فورتینت با سایر برندهای مشابه می‌توان گفت فایروال‌های فورتینت در آزمایشگاه‌های مستقل متفاوتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و موفق به کسب رتبه بالاترین اثربخشی شده‌اند؛ زیرا دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده ‌است. این کمپانی قادر است امنیت شبکه و محتوا را با نرخ بسیار بالایی فراهم ‌آورد. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد تجهیزات شرکت فورتینت، استفاده از تراشه سخت‌افزاری ASIC است و با استفاده از سیستم‌عامل انحصاری فورتی نت به‌نام FortiOS توانسته است تجهیزات بسیار قدرتمند همراه‌با کارایی مثال زدنی را به ارمغان آورد.

محصولات Forinet، تنوع زیادی دارند؛ زیرا برای هر راهکاری، یک محصول خاص معرفی کرده است. اصلی‌ترین محصول این شرکت، فایروال فورتی گیت است که هم به‌صورت فیزیکی و هم مجازی است. می‌توان از فورتیگیت به‌عنوان سیستم یکپارچه مدیریت تهدیدات استفاده کرد.

فایروال‌های فورتی گیت به سه دسته Entry level ،Midrange و High End تقسیم‌بندی می‌شوند. دسته اول، مخصوص سازمان‌هایی است که ترافیک خروجی فایروال آن‌ها 35 Gbps است. دسته دوم مربوط به سازمان‌هایی است که حداکثر تا ۵۲ گیگابیت‌برثانیه خروجی ترافیک دارند و اما گروه سوم مخصوص شرکت‌ها و سازمان های بسیار بزرگ است که نیاز به پردازش حجم بسیار بالایی ترافیک ورودی و خروجی دارند. خروجی فایروال این گروه ۳۴۰ گیگابیت‌برثانیه است.

جهت مشاوره در خصوص راهنمای خرید فورتی گیت، می‌توان با شرکت ستاک فناوری ویرا تماس حاصل کرد.

setakit-3

از پرفروش‌ترین FortiGateهای شرکت ستاک فناوری ویرا می‌توان به FortiGate 100F،FortiGate 200E ،FortiGate 600E و  FortiGate 1100E اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد این برند معتبر، فورتی وب است که تمرکز آن روی برنامه‌های تحت وب است؛ زیرا به‌طور معمول هیچ‌گونه امنیتی روی این برنامه‌ها وجود ندارد. فایروال‌های فورتی وب، امکانات پیشرفته‌ای را فراهم می آورند که از برنامه‌های کاربردی تحت وب و همچنین zero-day محافظت به‌عمل می آورند. FortiWebهای سری FortiWeb 400D ،FortiWeb 600D و همچنین FortiWeb 1000E پرفروش‌ترین‌های ستاک فناوری ویرا هستند.

با فورتی آنالایزر می‌توان جزییات ترافیک فورتی گیت را مورد تجزیه و تحلیل دقیق امنیتی  قرار داد. ویژگی‌های پیشرفته شناسایی تهدیدات و رخدادهای شبکه FortiAnalyzer، با دریافت گزارش‌ها و تحلیل لاگ های امنیتی، در ایجاد امنیت، کمک به‌سزایی می‌کند. از پرفروش‌ترین محصولات فورتی آنالایزر شرکت ستاک فناوری ویرا می‌توان به مدل‌های FAZ 200F ،FAZ 300F و همچنین FAZ 400E اشاره کرد.

در ضمن، شرکت ستاک فناوری ویرا، از دانش فنی و نیروهای متخصص جهت ارائه انواع لایسنس تجهیزات فورتی نت برخوردار بوده و در این راستا، کیفیت را در اولویت خود قرار داده است تا از بروز مشکلات متداول، جلوگیری به‌عمل آید.

شرکت ستاک فناوری ویرا باتوجه‌به واردات بدون واسطه تجهیز امنیتی فورتی‌نت و تجربه نصب، راه اندازی و آموزش به‌همراه سرویس پشتیبانی تجهیزات فورتی گیت و سایر تجهیزات فورتی نت به‌عنوان شرکت پیش‌گام در حوزه امنیت آماده ارائه خدمات شایسته به مشتریان است.

setakit-1

باتوجه‌به سیاست شرکت ستاک فناوری ویرا، در خصوص داشتن محصولات متنوع جهت درخواست های متفاوت مشتریان، این شرکت محصولات برندهای دیگر مانند سیسکو شامل فایروال‌ها (Cisco ASA) و سوییچ‌های آن، برند HP شامل سرورهای آن و همچنین محصولات ذخیره‌سازی DELL EMC را ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات