استخدام در مالتینا

یک‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید در یک محیط دوستانه و گرم در حوزه دنیای دیجیتال فعالیت کنید، استخدام مالتینا در رده‌های شغلی مختلف می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
تبلیغات

به‌علت شیوع ویروس کرونا، امکان دورکاری در بسیاری از ردیف‌های شغلی برای شما وجود دارد و کار در شرکت نیز در محیطی کاملا استرلیزه و ایمن انجام خواهد می‌شود.

با مالتینا بیشتر آشنا شوید

مالتینا دروازه قانونی خرید از آمازون و ورود قانونی کالا از آمریکا است. به‌علت عدم دسترسی کاربران ایرانی به وب‌سایت آمازون و نبود امکان خرید مستقیم، مالتینا واسطه کاربران ایرانی برای خرید از آمازون است. کافی است وارد سایت مالتینا شوید، کالای موردنظرتان را پیدا کنید، ویژگی‌های آن را به زبان فارسی بخوانید و با کارت شتاب خود خریدتان را نهایی کنید.

برای آشنایی و راهنمایی خرید محصولات آمازون، می‌توانید از مالتینا بلاگ کمک بگیرید و قبل از خرید اطلاعات کافی راجع به محصول و انتخاب هر مدل آن به دست آورید.

محصول مدنظر توسط مالتینا خریداری شده و در زمان مقرر در منزل شما به سراسر ایران تحویل داده خواهد شد.

مزایای همکاری با مالتینا

مالتینا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ شروع کرده و شرکتی مستعد رشد و رو به پیشرفت است. در دنیایی که هر روز به سمت دیجیتالی‌شدن حرکت می‌کند، کار در محیطی مرتبط با این حوزه می‌تواند آینده شغلی و البته درآمد مناسب را برای شما تضمین کند.

مالتینا دارای تیمی حرفه‌ای، فعال و دوستانه است و جویای افرادی است تا با دید باز، خلاقیت بالا و اشتیاق به ایجاد نوآوری و تغییر بتوانند در حین دنبال‌کردن علاقه شخصی و ساخت رزومه کاری حرفه‌ای خود، به پیشرفت و ترقی شرکت کمک کنند.

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، تا پایان سال کاری، امکان دورکاری برای بسیاری از ردیف‌های شغلی وجود دارد و در صورتی که عنوان شغلی شما نیاز به حضور فیزیکی داشته باشد، خیالتان از بابت رعایت پروتکل های بهداشتی کاملا آسوده باشد، همچنین وعده ناهار و میان‌وعده نیز با مالتینا است.

درحال‌حاضر، استخدام در مالتینا در ردیف‌های شغلی متفاوت، ممکن است و اگر شما نیز علاقه یا تجربه کافی در زمینه شغلی و حرفه‌ای خود دارید می‌توانید هم‌اکنون ازطریق لینک استخدام مالتینا در جابینجا اطلاعات کامل از نیروی انسانی موردنیاز و شرایط کاری را خوانده و نسبت به ارائه روزمه اقدام کنید.

ساختمان مالتینا در استان البرز واقع شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات