محصولات دکوراسیون داخلی در فروشگاه آل دکور

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی آل دکور، عرضه‌کننده‌ی محصولات دکوراسیون داخلی از بهترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی با بهترین قیمت و کیفیت، فعالیت آنلاینش را آغاز کرد. آل دکور بیش از دو دهه سابقه‌ی فعالیت دارد.
تبلیغات

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد هنگام خرید کالاهای غیرروزمره و تخصصی با آن مواجه می‌شوند، نداشتن اطلاعات کافی درباره‌ی این محصولات است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود افتاده‌اید؛ اما هیچ اطلاعی از انتخاب‌های موجود ندارید. در این وضعیت، پیداکردن محصولی مطابق با نظر و سلیقه‌تان و مناسب ازنظر کیفی و کارایی و مقرون‌به‌صرفه و ارزان کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد. در چنین اوضاع‌واحوالی، بیشتر افراد با پرس‌و‌جو به‌دنبال محل عرضه‌ی این نوع محصولات به مکان‌های معرفی‌شده سر می‌زنند.

گذشته از مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی، صرف زمان و انرژی زیاد در شیوه‌ی خرید حضوری، بسیاری از افراد نمی‌توانند خریدشان را حضوری انجام دهند. برای مثال، افرادی که ساکن شهرستان‌ها هستند، امکانات به‌مراتب کمتری درمقایسه‌با ساکنان شهرهای بزرگ‌تر دارند و امکان خرید حضوری برایشان وجود ندارد یا مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی است.

فروشگاه اینترنتی آل دکور با ارائه‌ی انواع محصولات دکوراسیون داخلی به‌صورت آنلاین سعی می‌کند به هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور بهتر خدمت‌رسانی کند. فروشگاه آل دکور درکنار عرضه‌ی محصولات، با ارائه‌ی ده‌ها مقاله و مطلب درباره‌ی محصولات ارائه‌شده سعی کرده است تا با ایجاد آگاهی در مشتریان، به خرید هرچه‌بهتر این عزیزان کمک کند. در‌ادامه‌ی این مطلب، برخی محصولات ارائه‌شده در فروشگاه آل دکور معرفی می‌شود.

 نرده‌های چوبی

یکی از بخش‌های مدنظر طراحان دکوراسیون داخلی، راه‌پله‌های داخل ساختمان هستند که می‌توانند در طراحی بسیار مؤثر باشند. پله و نرده های چوبی به‌دلیل ماهیت چوب همیشه با حسی از لوکس‌بودن همراه بوده است. علاوه‌بر‌این، چوب با خود حس بسیار خوبی به‌همراه دارد و همین دلیل موجب استقبال بسیاری افراد از محصولات چوبی شده است. فروشگاه اینترنتی آل دکور با عرضه‌ی بیش از ۳۰ طرح گوناگون از انواع نرده‌های چوبی، ایستگاه‌های چوبی، انواع طرح‌های منبت و انواع ملزومات نرده و پله‌های چوبی کامل‌ترین فروشگاه آنلاین در‌زمینه‌ی فروش محصولات نرده‌ی چوبی است. همچنین، فعالیت فروشگاه آل دکور فقط به فروش محصولات خلاصه نمی‌شود و تیم پشتیبان آل دکور از زمان سفارش تا تکمیل نهایی پروژه درکنار شما خواهد بود.

کاورهای رادیاتور

یکی دیگر از محصولات ارائه‌شده در فروشگاه آل دکور، کاورهای رادیاتور یا روشوفاژی‌ها به‌شمار می‌آیند که درعین سادگی، بسیار کاربردی و زیبا هستند. ازجمله ویژگی‌های کاورهای رادیاتور جلوگیری از ایجاد سوختگی براثر برخورد با رادیاتور و ایجاد فضای مفید و کاربردی در قسمت بالای شوفاژ و ایجاد فضایی زیبا و دلنشین‌تر اشاره کرد. این محصولات با بیش از ۱۰ طرح گوناگون در سه رنگ مختلف باتوجه‌به ابعاد و انتخاب مشتری ساخته می‌شوند. تمامی توضیحات مربوط به کاورهای رادیاتور اعم از نحوه‌ی اندازه‌گیری، نحوه‌ی سفارش، نحوه‌ی ارسال و نصب در وب‌سایت فروشگاه به‌تفصیل توضیح داده شده است.

alldecor8

دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی طرح سنگ

دیوارپوش های PVC طرح سنگ یا ماربل‌شیت‌ها می‌توانند یکی از گزینه‌های جذاب برای نصب در محیط‌های داخلی ساختمان باشند. دیوار‌پوش‌های پی‌وی‌سی طرح سنگ با داشتن بیش از ۳۰ طرح گوناگون برگرفته از سنگ‌های طبیعی، از تنوع بسیار مطلوبی برخوردار هستند. شباهت دیوارپوش‌های طرح سنگ به سنگ‌های طبیعی به‌حدی است که تشخیص‌دادن این دو از هم اصلا کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد. این در حالی است که از بسیاری از جهات این دیوارپوش‌ها درمقایسه‌با سنگ‌های طبیعی برتری دارند؛ از‌جمله قیمت بسیار مناسب و ارزان‌تر از سنگ‌های طبیعی. همچنین، تنوع طرح‌های موجود در دیوار‌پوش‌های پی‌وی‌سی و سهولت انتخاب از میان این طرح‌ها از دیگر ویژگی‌های این محصولات است. وزن سبک، نصب ساده و سریع باتوجه‌به ابعاد هر ورق، خاصیت ضد‌حریق و ضد‌آب بودن و‌... نیز از‌جمله برتری‌های ورق‌های پی‌وی‌سی طرح سنگ درمقایسه‌با سنگ‌های طبیعی است.

دیگر محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی آل دکور عبارت‌اند از:

  • پرده‌های زبرا و کرکره‌های فلزی
  • انواع کف‌پوش‌های پی‌وی‌سی تمام‌چوب
  • لمینت‌های ایرانی و خارجی
  • محصولات دکوراتیو و...

راه‌های ارتباطی با فروشگاه آل دکور

آدرس وب‌سایت: www.alldecor8.com

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۸۱۵۵

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات