برلیانس H330 صندوقدار از نگاه خودرو۴۵

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خودرو۴۵ مجموعه خرید و فروش خودروهای کارکرده است که با کارشناسی رایگان و مطمئن، امکان فروش امن و سریع خودروها را فراهم می‌کند.
تبلیغات

بار دیگر، خودرویی از دل سرزمین اژدهای سرخ؛ برلیانس H330 یکی از خودروهای تازه نفسی است که از صف محصولات شرکت‌های خودروسازی چینی پا به عرصه می‌گذارد و درحال‌حاضر، در بازار خودرو بسیاری از کشورها فروش بسیار خوبی تجربه می‌کند. این خودرو که از امکانات و طراحی مناسبی نیز بهره می‌برد، در سال ۱۳۹۴ به بازار خودرو ایران راه یافت.

برلیانس H330 در ایران نمونه به‌روزشده برلیانس FSV است و ازآنجاکه در بازار ایران جواب پس داده است، بنابراین خریداران این خودرو، بر اساس اعتماد، رو به افزایش‌ هستند. در این فرصت، قبل از فروش فوری خودرو برلیانس H330 باامکانات و نحوه فروش مناسب آن آشنا می‌شویم.

طراحی ظاهری برلیانس H330

اولین نکته‌ای که در مورد زیبایی ظاهری این خودرو نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، نوع طراحی پره‌های جلوپنجره‌های آن است. طراحی این قسمت از برلیانس H330 ذهن افراد را به طرف طراحی نمای مقابل BMW می‌کشاند و البته شباهت قسمت جلو این خودرو به بی‌ام‌و پختگی و طراحی متناسب کل بدنه و هارمونی کاملی را در طراحی به ما نشان می‌دهد. یکی از نکاتی که در برلیانس H330 به کمک فروشنده می‌آید زیبایی و چشم‌نوازی همین قسمت جلوی اتومبیل است. آرم بزرگی هم درست در میانه جلو پنجره به‌چشم می‌خورد که مانند نگینی بر پیشانی خودرو خودنمایی می‌کند. چراغ‌های جلو برلیانس از زیبایی و طراحی منحصربه‌فردی برخوردار هستند و طرح کشیده آن نیز شباهت زیادی به محصولات آلمانی دارد؛ البته در چراغ برلیانس به‌راحتی متوجه نبود عدسی می‌شوید.

یکی از ویژگی‌های جالب در مورد چراغ‌های برلیانس، حک شدن لوگو این اتومبیل در قسمت داخلی چراغ‌ها است که با کمی دقت دیده می‌شود. قسمت عقب خودرو نیز به نوبه‌ی خود به زیبایی آن می‌افزاید. چراغ‌های عقب برلیانس به‌صورت کشیده و زیبا تا تقریبا گلگیر به‌صورت کشیده طراحی و تعبیه شده‌اند. چراغ‌های عقب از فناوری LED بهره می‌برند و علاوه بر آن، چراغ مه شکنی هم در زیر سپر این خودرو قرار گرفته که به زیبایی کلی خودرو اضافه می‌کند. دو چراغ دنده عقب هم در دو گوشه سپر خودرو قرار دارند.

طراحی داخلی برلیانس H330

به محض بازکردن در خودرو متوجه روکش‌های توکار در‌ها می‌شوید که از جنس خاصی مانند مخمل تولید شده‌اند. جنس پلاستیک‌هایی هم که در بدنه خودرو به کار رفته از جنس پلاستیک سختی است. روکش‌های خودرو پارچه‌ای هستند و در یکپارچگی با روکش‌ در‌ها، حالتی مخملی دارند. جنس استفاده شده برای روکش فرمان اتومبیل بسیار مناسب و ضد تعریق است و به‌طور کلی، فرمان خوش دستی دارد. دو دکمه روی فرمان به‌چشم می‌خورد که با دکمه سمت چپ می‌توانید صدای سیستم صوتی را زیاد و کم کرده و با دکمه دست راستی، قطعه موسیقی را عوض کنید. آفتاب گیرها ساده هستند و چراغ ندارند به غیر از آفتاب‌گیر سمت شاگرد که یک آینه دارد. برلیانس H330 سانروف هم دارد و امکان تنظیم آن با دکمه‌های تعبیه شده در کنارش امکان‌پذیر است. کیلومترشمار و دور موتور عقربه‌ای هستند و البته طراحی جالبی هم دارند.

مشخصات فنی برلیانس H330

برلیانس H330 از پیشرانه‌ای با مدل BM15L، ظرفیت 1500 سی‌سی، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد که برای خودروهایی در این ابعاد بسیار مناسب است. پیشرانه‌ی خودرو توان ۱۰۳ اسب‌بخار در دور موتور ۵۸۰۰ دور‌بردقیقه و گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متر در ۳۸۰۰ دوربردقیقه تولید می‌کند. بوستر ترمز این خودرو بسیار بزرگ است و وجود این ترمز از داشتن ترمزهای خوب در تمام شرایط و موقعیت‌ها خبر می‌دهد. در ضمن، سیستم ABS این خودرو نیز ۸ کاناله است و فیلتر هوای این خودرو به‌صورت dual کار می‌کند. برلیانس H330 مصرف بسیار پایینی دارد.

امکانات و آپشن های برلیانس H330

دستگیره در راننده خودرو برلیانس H330 همانند برادر هاچبک خود یعنی برلیانس H320 مجهز به دکمه برای باز شدن است و کافی است تا دوبار به‌صورت مداوم دکمه را فشار دهید تا در خودرو باز شود. زمانی‌که در خودرو و پشت فرمان مستقر شدید، سمت چپ‌تان روی دسته در، دکمه‌های بالابر شیشه‌های خودرو را می‌بینید که البته فقط دکمه شیشه طرف راننده به‌صورت خودکار عمل می‌کند و البته قفل کلید در‌ها درست در همان ناحیه درکنار کلیدهای برقی شیشه قرار گرفته است. صندلی‌های برلیانس H330 هشت حرکته هستند و برای تنظیم امکان انتخاب بسیاری به راننده می‌دهد. دو حرکت بالا و پایین در قسمت کف صندلی قرار دارد، جلو و عقب رفتن قسمت پشتی صندلی و امکان تنظیم گودی کمر از امکانات صندلی‌های این خودرو هستند و در فروش فوری این اتومبیل، صندلی‌ها یک امتیاز برای جلب رضایت هر مشتری به حساب می‌آید. نشان گر دما و میزان سوخت نیز در این اتومبیل وجود دارد که راننده به‌راحتی می‌تواند از این دو نشانه مهم در خودرو آگاه شود. سیستم صوتی خودرو همانند مابقی انواع برلیانس های بازار ایران، یک سیستم معمولی است و مجهز به رادیو، CD، فلش و کابل AUX است.

بررسی وضعیت فروش برلیانس H330 در ایران

خوشبختانه باتوجه‌به طراحی زیبای این خودرو و البته خیلی پیچیده نبودن امکانات و مشخصات فنی آن، برلیانس H330 یکی از گزینه‌هایی است که به‌راحتی و با مشورت با کارشناسان مجرب خودرو ۴۵ می‌توان این خودرو را با قیمتی مناسب به فروش رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات