ویستا الکترونیک تاو، نماینده انحصاری یو پی اس های هوگون در ایران

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ویستا الکترونیک تاو مشاور شما در انتخاب و تجهیز سازمان متبوع‌تان برای برقراری سیستم‌های برق اضطراری در اندازه و توان‌های مختلف و متنوع است.
تبلیغات

 تجربه ده‌ساله ویستا الکترونیک تاو درکنار کیفیت برتر و خدمات بی‌وقفه ما، نشانگر درستی انتخاب شما است.

فعالیت‌های ویستا الکترونیک تاو

  • مشاوره و فروش تجهیزات برق اضطراری
  • نصب و راه اندازی، پشتیبانی و نگه‌داری
  • طراحی، تولید، پیاده‌سازی، نگه‌داری و تعمیرات انواع سیستم‌های برق اضطراری
  • ارائه مشاوره و راهکار برای حل مشکلات شبکه برق
  • فروش انواع یو پی اس
  • فروش تجهیزات شبکه (Passive & Active)
  • انعقاد قراردادهای سرویس و نگه‌داری

 یو پی اس هوگون

در توان های ۱ کیلو ولت آمپر  تا ۱۰ کیلو ولت آمپر، به‌صورت تک‌فاز و برای توان‌های ۱۰ کیلو ولت آمپر و بالاتر از آن به‌صورت سه‌فاز ارائه می‌شوند.

یو پی اس های سری پلاس هوگون، دارای بازدهی ۹۰ درصدی بوده که نسبت به انواع مشابه، برتری قابل توجهی دارد. بازدهی یو پی اس، عمدتاً به واحد اینورتر آن مرتبط است که وظیفه تبدیل برق مستقیم به برق شهری را دارد.

انواع یو پی اس های هوگون را می‌توانید برای تجهیزات پزشکی، تجهیزات مخابراتی، بانکها و دستگاه‌های خودپرداز، آسانسور، مراکز داده، تأمین امنیت بانکهای اطلاعاتی، کامپیوترها و وسایل برقی خانگی و نظایر آن استفاده کنید.

این یو پی اس ها، قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای مدیریت و پویش شبکه را از رهگذر پروتکل SNMP، نیز دارند.

ویستا الکترونیک تاو

برای دریافت قیمت یو پی اس، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

دلایل استفاده از یو پی اس

یو پی اس، دستگاهی است برای تأمین موقتی برق سیستم شما تا فرصتی برای به مدار آمدن ژنراتور برق یا خاموشکردن ایمن و آگاهانه دستگاه مصرف‌کننده، ایجاد شود.

بعضی افراد به‌دنبال تأمین طولانی‌مدت برق با یو پی اس هستند که البته این کار امکان‌پذیر بوده، ولی هزینه باتری با ظرفیت بالا و تعویضِ اغلب دو سالانه آن‌ها را به‌همراه دارد.

به‌دلیل آنکه قطع و وصل برق اجتناب‌ناپذیر است، یو پی اس به هسته مرکزی هر نوع سیستم ایمنی در برابر برق و نوسانات آن تبدیل شده است. حتی اگر به عدد ۹۹.۹ درصد اطمینان در برق دهی برسیم باز هم در طول سال، ۹ ساعت قطعی برق خواهیم داشت.

سیستم‌های افزاینده ولتاژ که در زمان افت توان و ولتاژ عملکرد دارند، در برابر کاهش‌های لحظه‌ای، افزایش‌های لحظه‌ای، افزایش ولتاژ در زمان طولانی‌تر و تغییرات در فرکانس برق شهری، عملاً کارآیی نداشته، تمام این نوسان‌ها را به وسیله مصرفی منتقل می‌کنند.

بالاترین حفاظت در برابر این اتفاقات، توسط یو پی اس های آنلاین صورت می‌گیرد. تأمین برق خروجی در این نوع یو پی اس ها، همواره ازطریق باتری آن و با کمک اینورتر انجام می‌شود و مقداری مشخص، ثابت و عاری از نوسان‌های برق شهری دارد و به‌واسطه آنکه اینورتر یو پی اس همواره در مدار قرار دارد عملاً قطع برق ورودی آن فقط به قطع ورودی شارژر یو پی اس می‌انجامد و تأخیری در تولید برق برای دستگاه جانبی ایجاد نخواهد شد.

برای خرید UPS و دریافت مشاوره، با کارشناسان ما در ویستا الکترونیک تاو ارتباط بگیرید.

راه‌های ارتباطی ویستا الکترونیک تاو:

آدرس سایت: www.vistael.com

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۰۲۴۵ و ۰۹۳۵۸۱۸۱۷۹۶

ایمیل: vistaelups@gmail.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات