خرید لوازم آرایشی مرغوب از فروشگاه اینترنتی میس و مستر

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی میس و مستر یکی از سایت‌های آنلاین فروش محصولات مراقبت زیبایی است، تخصص این فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی است.
تبلیغات

در طول تاریخ همواره زیباتر بودن، از خواسته‌های شمار زیادی از بانوان بوده است. به همین علت است که خرید و فروش لوازم آرایشی از دیرباز یکی از تجارت‌های پر رونق بوده است.

استفاده از لوازم آرایشی مرغوب و باکیفیت یکی از اصول اساسی برای حفظ زیبایی و سلامت پوست در طولانی‌مدت است. ازآنجاکه استفاده از برخی از انواع لوازم آرایشی رواج بیشتری در جامعه ما داشته است، فروشگاه میس و مستر قصد دارد تا در ادامه مطلب در رابطه با تأثیر استفاده از کرم پودر، رژ لب و لاک ناخن بی‌کیفیت و نامرغوب صحبت کند؛ زیرا این محصولات از پرطرفدارترین محصولات مصرفی بانوان ایرانی هستند. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تأثیرات مخرب کرم پودر نامرغوب بر پوست

استفاده از محصولات نامرغوب، بی‌کیفیت و حتی تاریخ مصرف گذشته می‌تواند تأثیرات بسیاری بر پوست شما داشته باشد. برخی از این عوارض مخرب شامل: ایجاد لکه‌های پوستی، ایجاد چین و چروک، جوش زدن صورت، ایجاد حساسیت‌های پوستی و بسیاری موارد دیگر است. به همین دلیل است که خرید کرم پودر خوب و باکیفیت همراه‌با تاریخ انقضای کافی به یکی از نیازهای بانوان تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر یکی از سایت‌های فروش اینترنتی لوازم آرایشی است که محصولات باکیفیت از برندهای داخلی و خارجی معتبر را همراه‌با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کند.

توجه داشته باشید که استفاده از کرم پودر باکیفیت می‌تواند زیبایی شما را تا سال‌ها تضمین کند، بدون آنکه هیچ‌گونه آسیبی به چهره شما وارد کند، اما در صورت استفاده از محصولات بی‌کیفیت ممکن است در سی سالگی چهره یک بانوی ۴۰ ساله را پیدا کنید. بنابراین قبل از خرید لوازم آرایش حتما تحقیقات لازم را نسبت به فروشگاه‌های معتبر عرضه این لوازم و برندهای باکیفیت محصولات آرایشی به عمل آورید.

اثرات رژ لب تاریخ مصرف گذشته بر بدن؟

رژ لب یکی دیگر از محصولات پرطرفدار آرایشی است. این محصول پرمصرف همه روزه توسط تعداد بالایی از بانوان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازآنجاکه رژ روی لب‌ها قرار می‌گیرد، با هر بار خوردن غذا یا نوشیدن مایعات بخشی از آن وارد بدن می‌شود. به همین دلیل است که کیفیت رژ لب از اهمیت بالایی برخوردار است.

رژ لب‌های نامرغوب می‌توانند حجم بالایی از سرب را در ترکیبات خود داشته باشند. این سرب همراه‌با رژ لب، کم‌کم وارد بدن می‌شود و پس از سال‌ها می‌تواند باعث ایجاد سرطان در بدن فرد شود. افزایش احتمال ابتلا به سرطان تنها یکی از مضرات استفاده از رژلب بی‌کیفیت است. باید بدانید که استفاده از رژ لب‌های تاریخ مصرف گذشته هم مضرات خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال مواردی مانند خارش، التهاب پوستی و ایجاد حساسیت برخی از عوارض استفاده از رژ لب بدون تاریخ است.

متاسفانه در سال‌های اخیر به‌دلیل افزایش عرضه کالاهای قاچاق در بازار، احتمال خرید لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته توسط افراد عادی، افزایش یافته است. به همین دلیل، خرید محصولات از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده اهمیت زیادی پیدا کرده است. فروشگاه اینترنتی میس و مستر یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر است. محصولات این فروشگاه همگی دارای تعهد تضمین کیفیت هستند و نماد الکترونیکی این فروشگاه هم نشانه‌ای بر صداقت و اصالت میس و مستر است. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت انواع رژلب های جامد، مایع، مات، براق، مخملی و... را در برندهای مختلف با یکدیگر مقایسه کرده و پس از مطالعه دقیق هر محصول، نسبت به خرید رژ لب اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی میس و مستر

نکات مرتبط با لاک ناخن

لاک ناخن هم مانند کرم پودر و رژ لب از لوازم پرمصرف بانوان است. استفاده از لاک در سال‌های اخیر در بین آقایان هم رایج شده است. جالب است بدانید که بسیاری از مردان در کشورهای آسیایی به‌خصوص آسیای شرقی علاقه بسیاری به استفاده از لاک نشان می‌دهند.

غالب مردم فکر می‌کنند که ناخن‌ها جزئی از بدن هستند که هرگز دچار بیماری و آسیب نمی‌شوند. باید بدانید که این تصور کاملا غلط است. ناخن‌ها هم می‌توانند در اثر ضربه دیدن، استفاده از لاک بی‌کیفیت، جویدن ناخن و... دچار انواع بیماری های قارچی شوند.

در ادامه قصد داریم تا برخی از نکات ضروری که هنگام استفاده و خرید لاک ناخن

باید به آن‌ها دقت نماییم را برای شما بازگو می‌کنیم:

  • از خرید لاک‌هایی که هیچ‌گونه برچسبی روی خود ندارند، پرهیز کنید. تمامی لاک‌ها باید درای برچسبی باشند که مواد سازنده لاک روی آن درج شده باشد.
  • لاک‌هایی که به‌صورت کیلویی در برخی از مغازه‌ها به فروش می رسند، غالبا قاچاق هستند و تاریخ انقضای آن‌ها مشخص نیست. ترجیحا از خرید آن‌ها خودداری کنید.
  • لاک‌های ناخن می‌توانند حاوی فرمالدهید و تولوئن باشند. این دو ماده شیمیایی می‌توانند باعث بروز حساسیت های جدی در بدن شوند. ترجیحا از لاک‌هایی استفاده کنید که مواد شیمیایی در حداقل مقدار ممکن در آن‌ها به کار رفته باشد.

تا اینجا در رابطه با ۳ محصول پرمصرف آرایشی بانوان یعنی کرم پودر، رژ لب و لاک ناخن صحبت کردیم و عوارض استفاده از محصولات نامرغوب را بر بدن نام بردیم. در ادامه قصد داریم تا مرکزی معتبر برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی میس و مستر

فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی میس و مستر یکی از سایت‌های آنلاین فروش محصولات مراقبت زیبایی است. تخصص این فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی است. محصولاتی مانند: آرایش تخصصی صورت، رنگ مو، مراقبت از مو، بهداشت شخصی، بهداشت جنسی، عطر و ادکلن، محصولات مراقبت از پوست و بدن، انواع شامپو و.... همگی در این فروشگاه اینترنتی قابل سفارش و خرید هستند.

محصولات از انواع برندهای داخلی و خارجی مانند: نوت، گلدن رز، فارمونا، شون، کالیستا، آرکو، گپ، اسکالیم، دایانا آف لاندن، دی ام جی ام، سپتونا، سورینت، سینره، کامان و بسیاری برندهای دیگر همگی در میس و مستر به خریداران عرضه شده است. جالب است بدانید که این فروشگاه با بیش از ۷۰ برند طرف قرارداد است و می‌تواند رضایت شمار بالایی از خریداران را از این جهت جلب کند.

میس و مستر به‌صورت دوره‌ای تخفیفات قابل توجهی را به خریداران محصولاتش ارائه می‌دهد و از این طریق سعی می‌کند تا رضایت و خشنودی مشتریانش را جلب کند.

پشتیبانی این سایت آماده است تا تمامی سوالات شما را هم در رابطه با محصولات و هم در رابطه با نحوه خرید و ارسال پاسخ دهد. همچنین پس از اتمام فرایند خرید، نمایندگان این فروشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند تا سفارش شما را در اسرع وقت به دستتان برسانند.

همان‌طور که گفتیم این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت اینترنتی است و از این نظر تمامی قوانین کشور را رعایت می‌کند. همچنین محصولات میس و مستر دارای ضمانت اصالت محصولات هستند؛ به این معنا که محصولات عرضه شده اصل و اورجینال بوده و تقلبی نیستند.

شما می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل و تنها با استفاده از تلفن همراه خود نیازهای بهداشتی و آرایشی خود و خانواده خود را تنها با چند کلیک برطرف کرده و سفارش خود را در منزل تحویل بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات