خرید انواع گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی 19کالا

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده که در زمان خرید اینترنتی گوشی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنیم تا بیشتر از خریدمان رضایت داشته باشیم. 19کالا درادامه پاسخ خواهد داد.
تبلیغات

یکی از تفاوت‌های عمده‌ی برندهای مختلف گوشی موبایل استفاده از رابط کاربری متفاوت است. برای مثال، همه شرکت‌های سازنده از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند؛ اما خب در نظر داشته باشید که هرکدام پوسته‌ی سفارشی مخصوص به‌خود را دارند. هرکدام از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی موبایل همواره سعی می‌کنند بهترین قابلیت‌ها را ارائه دهند؛ اما اینکه کدام‌یک از این پوسته‌های سفارشی بهتر است به شما بستگی دارد و بیشتر سلیقه‌ای است.

همه‌ی ما به‌عنوان خریدار زمانی‌که قصد داریم گوشی موبایل بخریم، ابتدا به قیمت گوشی توجه می‌کنیم؛ اما در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که چقدر به نرم‌افزار و رابط‌کاربری گوشی توجه می‌کنید و چه قابلیت‌هایی در آن برایتان از بقیه مهم‌تر است؟ درواقع، این موضوعی است که شاید قبل از خرید گوشی نتوان زیاد درباره‌ی آن آگاهی پیدا کرد؛ اما 19کالا، مرجع معتبر موبایل در سطح کشور، امکانی فراهم آورده تا بتوانید قبل از خرید گوشی با نرم‌افزار گوشی موبایل کار کنید و با انواع ژست‌های حرکتی یا شکل آیکون‌ها، امکانات منو تنظیمات و... آشنا شوید. با این امکان دقیقا متوجه خواهید شد که برای مثال نرم‌افزار گوشی سامسونگ با نرم‌افزار گوشی شیائومی چه تفاوت‌هایی دارد.

زمانی‌که قصد خرید دارید، مهم‌ترین نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید، این است آیا کار با نرم‌افزار یک مدل گوشی (مثلا برندی خاص) راحت است یا خیر؟ یا آیا نرم‌افزار روان و سریعی دارد؟ از‌این‌رو، علاوه‌بر‌اینکه در هنگام انتخاب گوشی به طراحی و سخت‌افزار توجه می‌کنید، راجع به نرم‌افزار و پوسته‌ی سفارشی گوشی نیز به‌خوبی تحقیق کنید.

19kala-2

سایت فروشگاهی 19کالا درواقع با ارائه‌ی این قابلیت توانسته است دید کلی درباره‌ی نرم‌افزار گوشی‌های مختلف به شما دهد تا قبل از خرید، از محصول شناخت بهتری کسب کنید. برای مثال، اگر دو مدل مختلف از گوشی هواوی یا گوشی آنر را انتخاب کرده‌اید، با مقایسه‌ی رابط کاربری آن‌ها متوجه خواهید شد که این گوشی‌ها از این نظر تقریبا مشابه هستند و تفاوت چشم‌گیری بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

دومین نکته‌ای که هر خریدار قبل از خرید گوشی در نظر می‌گیرد، طراحی محصول است. اگر قصد دارید گوشی موبایل را اینترنتی بخرید، چگونه می‌توانید بدون دیدن محصول، آن را تهیه کنید. بدون شک، همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم که صرفا با دیدن یک عکس از محصول اقدام به خرید کرده‌ایم؛ اما زمانی‌که محصول به‌دست ما رسیده، کاملا شوکه شده‌ایم؛ چراکه با تصوری که به آن داشته‌ایم، فرسنگ‌ها فاصله داشته است.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب گوشی در نظر داشته باشید، توجه به ارگونومی‌بودن محصول است. برای مثال، اگر فردی هستید که چندین کار را مجبورید باهم انجام دهید و هم‌زمان با گوشی موبایل خود نیز کار کنید، باید گوشی‌هایی را در زمان خرید مدنظر قرار دهید که سبک‌تر باشند و راحت در دست جای می‌گیرند. این امر احتمال سقوط گوشی از دست را به‌حداقل می‌رساند و راحت‌تر می‌توانید با گوشی کار کنید. برای مثال، مدل‌های میان‌رده‌ی گوشی سامسونگ معمولا از بدنه‌ی پلاستیکی ساخته شده‌اند؛ بنابراین، سبک‌وزن هستند. مدل‌های مختلفی از این گوشی‌ها در سایت فروشگاهی 19کالا موجود است و شما می‌توانید بسته به سلیقه و اولویت خود، مدلی را از آن‌ها انتخاب کنید و بخرید.

ازآنجاکه این روزها حتی برای خرید ارزان‌ترین گوشی موبایل نیز باید بیش از ۱۰۰ دلار هزینه کرد؛ بنابراین، هیچ خریداری دوست ندارد محصولی که اینترنتی می‌خرد، محصولی نباشد که تصورش را داشته است. 19کالا برای این مشکل نیز راه‌حلی دارد. این سایت فروشگاهی گوشی موبایل تصاویر ۳۶۰ درجه یا سه‌بعدی از محصولات را ارائه داده تا شما بتوانید از طراحی و نوع پورت‌ها و جنس مواد سازنده هر گوشی موبایل قبل از خرید شناخت کامل پیدا کنید.

همچنین، این سایت فروشگاهی به شما توصیه می‌کند اگر گیمر هستید و دوست دارید گوشی موبایلی بخرید که بتوانید بازی‌های مختلف را اجرا کند، به قدرت سخت‌افزاری و توان پردازشی آن نیز توجه کافی کنید. در این مورد، امتیازی که بنچمارک‌های مختلف ثبت می‌کنند، می‌تواند راهنمای بسیار خوبی باشد. برای مثال، گوشی‌هایی با امتیاز بیشتر از ۲۰۰ هزار می‌توانند بازی‌ها را به‌خوبی اجرا کنند. برای اینکه از این نظر نیز شناخت کاملی از محصول کسب کنید، امتیاز سخت‌افزاری گوشی‌های مختلف هم ارائه شده تا شما به‌عنوان خریدار دید کلی و همه‌جانبه از عملکرد یک مدل پیدا کنید.

19کالا-3

بارها برای شما اتفاق افتاده که بین دو مدل از دو برند خاص یا حتی دو مدل از یک برند مردد هستید و نمی‌دانید کدام مدل به ایدئال شما نزدیک‌تر است. در این مواقع، باید اولویت‌های خود را مشخص و سپس دو مدل را باهم مقایسه کنید. در این سایت فروشگاهی نیز، این امکان به‌سادگی برایتان فراهم شده است. درواقع، می‌توانید مدل مدنظرتان را انتخاب و سپس آن‌ها را باهم مقایسه کنید.

دیگر خدمتی که 19کالا علاوه‌بر شناخت بهتر محصول به مشتری ارائه می‌دهد، فروش گوشی‌های موبایل با گارانتی ۱۹ تجارت خاورمیانه است. مدت این گارانتی ۱۹ ماهه است؛ در‌حالی‌که مدت زمان گارانتی سایر شرکت‌های گارانتی‌کننده تنها ۱۸ ماه است.

برای خرید گوشی موبایل شیائومی با قیمت مناسب می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

جمع‌بندی

قبل از خرید گوشی موبایل یا هر محصول دیگر باید ازمحصول شناخت کامل پیدا کنید؛ ازاین‌رو، توصیه می‌شود که نقد و بررسی محصولات را به‌دقت مطالعه و از تمام مشخصات آگاهی کامل پیدا کنید. همچنین، توجه به سایر اطلاعات مثل شرایط گارانتی و استرداد کالا را نیز به‌دقت بررسی کنید تا از خریدتان بیشتر راضی باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات