فروشگاه آنلاین مای شیائومی، مرجع تخصصی اخبار و محصولات شیائومی، افتتاح شد

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چه بخواهیم چه نخواهیم، برند شیائومی در ایران بسیار محبوب شده است. ویژگی اصلی محصولات شیائومی قیمت بسیار مناسب درکنار کیفیت درخورتوجه آن است.
تبلیغات

یکی از مزایای برند شیائومی کارکردن روی طیف وسیعی از محصولات است. از درپوش فاضلاب گرفته تا توالت فرنگی و کتری برقی و هر محصول دیجیتالی و غیردیجیتالی در سبد محصولات شیائومی وجود دارد.

تصور کنید که شما خواب هستید، دستبند شیائومی که روی دست شما قرار دارد، از ضربان قلب شما متوجه می‌شود که در حال بیدارشدن هستید. دستبند به کتری برقی موجود در آشپزخانه، دستور می‌دهد که آب را جوش کند تا وقتی شما از خواب بیدار می‌شوید آب کاملا جوش آمده باشد. بله! برند شیائومی تمام محصولات اطراف شما را هوشمند می‌کند.

با این مقدمه، باید متوجه شده باشید که وجود مرجعی تخصصی برای این برند در ایران الزامی است؛ مرجعی که بتواند اخبار تمام محصولات شیائومی را پوشش دهد و همچنین اگر از محصولی خوشتان آمد، بتواند آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند.

سایت مای شیائومی آمده است تا این نیاز را کاملا رفع کند. اخبار به‌روز، بررسی محصولات، آموزش‌های لازم درکنار فروش آنلاین محصولات با ارسال به سراسر ایران از اهداف اولیه مای شیائومی است. اگر قصد خرید موبایل شیائومی را دارید، فروشگاه مای شیائومی بهترین انتخاب برای شما است.

همچنین، اگر امکان خرید نقدی محصولات را ندارید، مای شیائومی امکان خرید اقساطی را با چک یا سفته تا ۲۴ ماه برایتان فراهم کرده است. ضمنا اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید خدمات پرداخت در محل ما را امتحان کنید.

تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برای شما داریم که می‌توانید با دنبال‌کردن کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مای شیائومی، از آن‌ها به‌موقع باخبر شوید.

فروشگاه مای شیائومی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات