خرید تلویزیون 55 اینچ 4k سونی از خانه سونی

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سایت خانه سونی، یکی از راه‌های معتبر و سریع برای اطلاع از قیمت تلویزیون‌های سونی است
تبلیغات

سونی یکی از کمپانی‌های بزرگ جهان در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری به‌خصوص تلویزیون به شمار می‌رود، این شرکت پرآوازه با تولید مدل‌های مختلف تلویزیون متناسب با آخرین تکنولوژی توانسته رضایت مشتریان بی‌شمار خود را به دست بیاورد و به یک برند جهانی تبدیل شود. نسل جدید تلویزیون‌های 55 اینچ سونی با قابلیت کیفیت تصویر 4k در نمایش خانگی تصاویر باکیفیتی از فیلم، سریال و فوتبال موردعلاقه شما را با وضوح صدای بالا به نمایش می گذارد؛ طوری‌که آدمی خود را محصور در دنیای واقعی فیلم و فوتبال مورد علاقه می‌بیند.

از قابلیت‌های تلویزیون سونی در دنیای تکنولوژی می‌توان به داشتن کارت حافظه داخلی برای ضبط برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه، بلوتوث، چندین ورودی و خروجی HDMI.USB، رزولوشن تصویر بالا، قابلیت اتصال به اینترنت وای فای، داشتن دو بلندگو برای افزایش کیفیت صدا و ... اشاره کرد. خانه سونی نمایندگی مجاز سونی در تهران به شمار می‌رود که مدل‌های مختلف تلویزیون، کنسول بازی و ... را با قیمت مناسب عرضه می‌کند که دارای گارانتی، ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش است.

زاویه دید گسترده تلویزیون سونی ۵۵ اینچ باکیفیت واقعی

تلویزیون سونی ۵۵ اینچ یکی از ده‌ها سایز تلویزیون سونی است که به دلیل سایز استانداری که دارد برای استفاده در خانه، اداره، محل کار، بیمارستان و ... مناسب است، زاویه دید گسترده‌ای دارد؛ به این صورت که فرقی نمی‌کند شما در کجا منزلتان نشسته‌اید؛ چراکه کیفیت آن در همه نقاط به یک اندازه است، استفاده از تکنولوژی به‌کاررفته در تلویزیون سونی امکان را به شما می‌دهد تا در دوره‌همی های خانوادگی و دوستان خود در نقاط مختلف منزل بتوانید تصاویر یکسانی را مشاهده کنید.

تلویزیون سونی ۵۵ اینچ دارای دو بلندگو و حافظه داخلی همراه برای ضبط محتواهای تلویزیونی است که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند که شما ازطریق بلوتوث می‌توانید تصاویر و کلیپ های موجود در گوشی هوشمند خود را در تلویزیون در نمایی بزرگ‌تر بدون آنکه کیفیت آن افت کند تماشا کنید چرا که برنامه‌های تلویزیونی را به‌صورت شفاف و واقعی به نمایش می گذارد، محصول ارائه شده یکی از تولیدات خاص شرکت سونی است که مدل‌های مختلفی را شامل می‌شود به همین دلیل تلویزیون سونی ۵۵ اینچ بازه قیمتی متفاوتی دارد.

خانه سونی

خرید مدل‌های مختلف تلویزیون سونی در سایزهای مختلف

تلویزیون سونی سایزهای مختلفی را شامل می‌شود که از آن جمله می‌توان به تلویزیون سونی 32.42.23.49.55.65.75 اینچ و ... اشاره کرد که هر کدام از این سایزها خود به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، به‌طور مثال تلویزیون ۵۵ اینچ سونی خود چندین مدل مختلف را شامل می‌شود که تفاوت آن‌ها بیشتر در امکانات و آپشن‌های موجود است؛ چراکه در تولید هر یک از مدل‌های تلویزیون سونی از بهترین مواد و متریال‌ها به‌همراه تکنولوژی روز استفاده شده است، بنابراین اگر شما قصد خرید تلویزیون سونی را دارید می‌توانید از خانه سونی نمایندگی رسمی و مجاز این شرکت خرید مطمئنی را انجام دهید و از خدماتی همچون گارانتی محصول، ضمانتنامه و خدمات پس از فروش بهره ببرید.

مدل‌های مختلف تلویزیون سونی از اینترنت وای فای پشتیبانی می‌کند به همین دلیل شما با خرید تلویزیون سونی به هنگام اوقات فراغت می‌توانید به‌صورت آنلاین در دنیای وب و اینترنت برنامه موردعلاقه خود را دانلود یا به‌صورت آنلاین آن را تماشا و از اخبار روی دنیا باخبر شوید. آنتن‌دهی قوی‌ای دارد و دارای گیرنده دیجیتال همراه است که به‌راحتی برنامه های سیما را باکیفیت بالا به نمایش می گذارد که البته در گذشته در مناطق مرزی به ماهواره نیز وصل می‌شد که امروزه به خاطره پارازیت‌هایی که انجام می‌شود دسترسی به ماهواره کمی مشکل شده است ولی در هر صورت دارای سیستم ماهواره و دیجیتال نیز هست.

خانه سونی

قیمت مدل‌های مختلف تلویزیون سونی 4k با قیمت مناسب

شرکت سونی یکی از غول‌های صنعت صوتی و تصویری  به شمار می‌رود که تلویزیون‌های باکیفیت 4k را تولید می‌کند که البته به‌تازگی با گسترش تکنولوژی این شرکت تلویزیون‌هایی با کیفیت 8k را نیز تولید و روانه بازار مصرف کرده است. استفاده از سطح تصاویر 4k برای نمایش برنامه‌های تلویزیونی، دنیای رنگارنگی از وضوح تصاویر به‌همراه جزئیات در نمایش را به تصویر می‌کشاند که شما می‌توانید دنیای واقعی فیلم، سریال و فوتبال مورد علاقه خود را  تماشا کنید.

قیمت تلویزیون سونی 4k باتوجه‌به کلکسیونی از امکانات مختلف متغیر است که از جمله این امکانات می‌توان به تصاویر دامنه دینامیکی بالا، استفاده از نسل جدید موتور برای پردازش تصاویر به نامX-Reality pro اشاره کرد که این تکنولوژی کیفیت پایین تصاویر را ارتقا می بخشد، طوری‌که شما می‌توانید تصاویر بی‌کیفیت را با کیفیت بالا روی صفحه‌نمایش خود تماشا کنید، استفاده از این فناوری همچون یک افزونه هوشمند تصاویر را آنالیز و سپس با ارتقای کیفیت آن را به تصویر می کشد. اگر قصد خرید تلویزیون در مدل‌های مختلف را دارید با نمایندگی این شرکت در تهران یعنی خانه سونی تماس بگیرید و به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات