خرید از آمازون را با مالتینا تجربه کنید

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
وب‌سایت مالتینا واسطه ایرانیان برای خرید از آمازون آمریکا است. خرید از وب‌سایت آمازون برای چه کسانی مناسب است؟ دلایل خرید از مالتینا چیست؟
تبلیغات

مالتینا یکی از سایت‌های قدرتمند ایرانی است که در کمتر از ۴ سال فعالیت خود توانسته در میان کاربران ایرانی جایگاه مناسبی پیدا کند. مالتینا به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ فیلتری از سایت آمازون خرید کنید، به دنیایی از محصولات اصل و اورجینال وارد شوید و تنها با چند کلیک ساده و ازطریق کارت بانکی خود خرید خود را انجام دهید.

درباره آمازون

احتمالا بارها نام فروشگاه اینترنتی آمازون را شنیده باشید. این فروشگاه اینترنتی آمریکایی اولین‌بار فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ در سیاتل آغاز کرد. در ابتدا این سایت، تنها فروشگاهی آنلاین برای خرید کتاب بود؛ اما به‌تدریج دامنه محصولات خود را گسترش داده و درحال‌حاضر هر محصولی که فکر کنید، در هر رده کاربری در این سایت وجود است.

در این سایت شما می‌توانید کالاهای مدنظرتان را به‌صورت نو یا دسته‌دوم در دسته‌بندی‌های مشخص به‌راحتی پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آمازون، حراج‌های فوق‌العاده‌ای است که گاهی قیمت کالاها را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش می‌دهد.

در سال‌های اخیر، آمازون به‌عنوان دومین برند ارزشمند دنیا و پرارزش‌ترین فروشگاه خرده‌فروش در جهان محسوب می‌شود که بیش از ۱۲ میلیون کالا و ۳۱۰ میلیون کاربر فعال دارد. بنیان‌گذار این سایت، جف بزوس، درحال‌حاضر دومین فرد ثروتمند جهان است.

با وب‌سایت مالتینا آشنا شویم

باتوجه‌به اینکه امکان خرید از آمازون به‌صورت مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد، وب‌سایت مالتینا به‌عنوان واسطه عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا با کارت‌های بانکی عضو شتاب خود کالای دلخواهتان را از آمازون بخرید و از مزایای منحصر‌به‌فرد آن بهره‌مند شوید.

ازآنجاکه محصولات سایت آمازون و ویژگی‌های آن‌ها به زبان انگلیسی است و شما برای خواندن آن‌ها نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارید، مالتینا این مشکل را نیز برای شما رفع کرده است. در مالتینا تا حد امکان تمام ویژگی‌های محصولات آمازون به زبان فارسی برای شما توضیح داده شده است تا بتوانید به‌راحتی با آن‌ها آشنا شده و کالای مدنظرتان را دقیقا مطابق با نیاز و خواسته‌تان تهیه کنید.

experience-shopping-amazon

مالتینا بلاگ؛ مرجع معرفی و راهنمای خرید محصولات آمازون

درکنار توضیحات داده شده در صفحه محصولات، شما می‌توانید از مقاله‌های مالتینا بلاگ نیز استفاده کنید. در مالتینا بلاگ، محصولات و کالاهای آمازون به شما معرفی شده است و شما می‌توانید ویژگی‌های محصول مدنظرتان را کامل‌تر و تخصصی‌تر بخوانید.

ممکن است شما با طرزکار جدیدترین محصول یک برند و کالا آشنا نباشید و اصلا کاربرد آن را ندانید. مالتینا بلاگ به‌خوبی به تمامی پرسش‌های شما پاسخ خواهد داد و راهنمایی کاملی برای خرید انواع محصولات آمازون به شما می‌دهد.

 همچنین، جدیدترین و جالب‌ترین مقالات و اخبار روز در مالتینا بلاگ به‌طور روزانه بارگذاری می‌شود تا شما بتوانید ساعت‌ها در این وبلاگ وقت بگذرانید و سرگرم شوید.

چطور محصول مدنظر خود را در مالتینا پیدا کنیم؟

محصولات مالتینا دسته‌بندی کاملا دقیق و مرتبی دارند و شما می‌توانید کالای دلخواهتان را به‌راحتی در آن پیدا کنید. اگر مدل دقیق کالای مدنظرتان را می‌دانید، کافی است آن را چه با کلیدواژه فارسی یا چه با کلیدواژه انگلیسی در جست‌وجوگر مالتینا وارد کنید تا محصول مدنظر برای شما نمایش داده شود.

چنانچه مدل خاصی مدنظرتان نیست، کافی است نام کلی محصول را جست‌وجو کنید تا تمامی محصولات مرتبط برای شما نمایش داده شود. برای مثال، اگر شما به‌دنبال خرید عینک آفتابی هستید، کافی است به فارسی یا انگلیسی نام عینک آفتابی یا Sun Glasses را در مالتینا جست‌وجو کنید تا تمامی عینک‌های آفتابی اصل در برندهای مختلف برایتان نمایش داده شود.

همچنین، اگر محصول مدنظرتان را قبلا در سایت آمازون پیدا کرده‌اید، کافی است لینک آن را در بخش جست‌وجوی وب سایت مالتینا قرار دهید تا وارد صفحه سفارش کالا در مالتینا شوید.

چرا مالتینا؟

در سال‌های اخیر، مالتینا سعی کرده است تا در زمینه خرید محصولات برقی و دیجیتال در میان کاربران ایرانی جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کند. باوجوداین، باید بدانید که خرید از سایت مالتینا، تنها محدود به این کالاها نمی‌شود و شما می‌توانید تمامی وسایل موردنیازتان از وسایل منزل، لوازم تحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را از مالتینا و البته آمازون بخرید.

یکی از مزایای مهم تجربه خرید از مالتینا و خرید از آمازون، اطمینان از اصل و اورجینال بودن محصولات است.

دیگر دلایل خرید از مالتینا

در صفحه اصلی وب‌سایت مالتینا، می‌توانید جدیدترین و پرتخفیف‌ترین محصولات آمازون را مشاهده کنید. این به شما امکان می‌دهد که کالای اورجینال را با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید.

  • تخفیف‌های ویژه و جشنواره‌های آمازون ازطریق کانال‌های مالتینا ازجمله صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مالتینا روزانه به شما اطلاع‌رسانی می‌شوند.
  • گارانتی محصولات مزیت دیگر خرید از مالتینا است که این سایت به شما ارائه خواهد داد تا خیالتان بابت خرید مطمئن آسوده باشد. کافی است تا شرایط آن را در بخش قوانین و مقررات وب‌سایت مالتینا مطالعه کنید.
  • امکان خرید محصولات تحویل فوری مالتینا نیز بسیار هیجان‌انگیز است؛ به این‌صورت که محصولات پرطرفدار و پرفروش قبلا از آمازون خریده شده و در انبار مالتینا موجود است تا مشتریان بتوانند سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.
  • خرید کالاهای آمازون با تخفیف‌های ویژه مالتینا که علاوه‌بر تخفیف گ‌ها و جشنواره‌های آمازون است.
  • امکان خرید کالاهای خاص و کمیاب که در هیچ فروشگاه فیزیکی و اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی‌شود.
  • اگر به‌دنبال خرید هدیه‌ای خاص و متفاوت برای عزیزانتان هستید، تجربه خرید از مالتینا این امکان را برایتان فراهم خواهد آورد.

تمامی مراحل خرید از آمازون، حمل، گمرک و ارسال به ایران را مالتینا انجام خواهد داد و شما می‌توانید کالای خود را در هرکجای ایران، رایگان در منزل تحویل بگیرید.

سفارش‌های موجود در انبار مالتینا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری تحویل داده می‌شود و بازه زمانی خرید کالا از آمریکا تا زمانی‌که به‌دست شما برسد، ۶ تا ۸ هفته کاری بعد از تحویل در دفتر آمریکا خواهد بود.

برای آنکه با روند ارسال سفارش‌ها در مالتینا بیشتر آشنا شوید، کافی است سری به صفحه گزارش عملکرد مالتینا بزنید. در این صفحه، به‌منظور شفافیت هرچه بیشتر و برآورد صحیح مشتریان از بازه دریافت کالای خود، گزارش سفارش های ۶ ماه اخیر مالتینا و میانگین قیمت دلار در ماه گذشته آورده شده است و به‌صورت خودکار و هر ۲۴ ساعت به‌روزرسانی می‌شود.

خواندن این گزارش‌ها دید روشن‌تر و واقع‌بینانه‌تری به شما درباره تجربه خرید از مالتینا خواهد داد و به شما در امر تصمیم‌گیری کمک خواهد کرد تا تجربه خرید خوشایند را با مالتینا داشته باشید.

experience-malltina
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات