کارشناسی رایگان و فروش فوری سمند سورن کارکرده در بازار با خودرو45

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
تیم خودرو45 با چندین شعبه در سرتاسر تهران و به‌زودی در باقی شهرهای ایران با کادری مجرب و کارشناسی رایگان خودرو شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کاملا امن به فروش می‌رساند.
تبلیغات

 ایران بعد از سالیان سال توانست با خودرو ملی سمند روی واقعی از صنعت خودروسازی خود به کشورهای دیگر نشان دهد. اوایل دهه ۸۰، بازار خودرو ایران شاهد حضور اتومبیلی ملی به‌نام سمند بود که توجه بسیاری از خریدران خودرو را در ایران و کشورهای همسایه ایران را به خود جلب کرد. مدتی نگذشت که استقبال گرم مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی از خودرو سمند باعث شد تا گام بعدی نوآوری از نسل همین خودرو با نام سمند سورن با به عرصه بگذارد و در سال ۱۳۸۶ هجری شمسی، این خودرو نیز به بازار خرید و فروش بازار خودرو ایران راه پیدا کند.

طراحی ظاهری سمند سورن 

یکی از اولین شاخصه‌هایی که باعث جذب طرفداران و خریداران به سمند سورن می‌شود طراحی ظاهری آن است. اما طراحی ظاهری سمند سورن در اصل به چه شکل است. اگر از هر دو طرف به ظاهر سمند توجه کنید دو خط ممتد را می بینید که لایه‌ای لاستیکی روی این دو خط کشده شده است. دلیل اصلی این دو برآمدگی لاستیکی جدا از زیبای سازی طراحی ظاهری سمند سورن، حفاظت از بدنه این خودرو در هنگام عبور از مسیرهای تنگ است که مبادا قبل از اینکه دیر شود به بدنه آسیب دیده شود. سپر سمند سورن کمی ظاهر برجسته‌تر  متفاوت‌تری نسبت به خودرو سمند دارد. پره‌هایی از جنس پلاستیک ویژه که در میانه این پره ‌ها آرم سمند قرار گرفته است. دو چراغ سمند سورن نیز از شکل مستطیلی شکل با انحنای هوشمندانه‌ای چهره‌ای مهربان به خود گرفته‌اند و اط تغییرات ظاهری این خودرو با نسخه اصلی سمند به حساب می‌آیند. علاوه بر دو چراغ اصلی این خودرو، دو چراغ مه شکل نیز در قسمت پایین سپر طراحی شده است که می‌تواند نوردهی را در مسیرهای تاریک به خوبی انجام دهند. دماغه و جلو پنجره سمند سورن نیز با حوصله‌ای بیش تر طراحی شده‌اند و تا آنجا که امکان داشته است از میزان نقاط کور به وجود آمده در نسخه اصلی سمند جلوگیری شده است. این تغییرات در سمند سورن شامل حال چراغ‌های صندوق عقب این خودرو نیز شده است. ظاهر سمند سورن را در رده سمند، یک فیس‌لیفت کامل به حساب می‌آورند که حتی سمند سورن پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی داخلی سمند سورن 

در فروش فوری سمند سورن، آن کسی موفق‌تر عمل می‌کند که طراحی داخلی سورن را به همان شکل اولیه‌اش حفظ کرده باشد و تغییرات زیادی در آن ایجاد نکرده باشد. چرا که هرچه برای قسمت دم دستی راننده و راحتی سرنشینان در این خودرو بوده است تعبیه شده. طراحی داخلی سمند سورن هم مانند نسخه اصلی از شمای کلی کلاسیک برخودرار است و با سورن‌های دیگر هم تفاوت چندان ندارد. در قسمت فرمان هیچ دکمه‎ای روی فرمان تعبیه نشده است. درست پشت فرمان صفحه نمایشگری وجود دارد که یکی از آن‌ها دور موتور را به‌صورت دیچیتال برای راننده به نمایش درمی‌آورد و یکی دیگر نشان‌دهنده کیلومتر شمار است. برای اطلاع از اوضاع و احوال آمپر ماشین نیز در میان این دو نمایشگر یک نمایشگر مستطیلی شکل کوچک نیز وجود دارد که نشانگر آمپر است. سیستم تهویه خودکار سمند سورن نیز در قسمت کنار داشبورد یعنی موازی با دنده قرار گرفته است و به‌صورت خودکار عمل می‌کند. صندلی‌های این اتومبیل یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. صندلی‌های این خودرو یکی از بهترین نشیمن گاه ها را دارا است و حتی در صندلی های این خودرو شکل قرارگیری پشت و ستون فقرات نیز در طراحی رعایت شده است. سیستم صوتی این اتومبیل استاندارد است و برای کسانی که چندان طرفدار سیستم‌های صوتی پیشرفته نیستند گزینه خوبی به حساب می‌آید. تمام قسمت‌های داخلی با پارچه مخملی پوشش داده شده‌اند. شیشه‌ها عقب و جلو  این خودرو نیز برقی و کلید مجزا برای استفاده دارند. داشبورد سورن جادار است و می‌توان مدارک و وسایل دم دستی در خودرو را در آن به خوبی جا داد.

مشخصات فنی سمند سورن

برای کسانی که قصد فروش فوری سمند سورن را دارند می‌توان این مژده را داد که به‌راحتی برای متقاعد کردن خریدار می‌توانند حسابی از قسمت فنی این خودرو تعریف و تمجید کنند؛ چراکه این سورن‌ها یک سر و گردن از تمام خودروهایی که در داخل کشور تولید می‌شوند بالاتر هستند. موتور ۴ سیلندره با ۸ سوپاپ یکی از قدرتمندترین موتورهایی است که روی سمند سورن سوار شده است. حجم موتور ۳۰۰ سی سی و تنفس طبیعی شتاب بالایی را به این خودرو داده است. این اتومبیل دیفرانسیل جلو است و حداکثر قدرت آن ۱۱۴ اسب‌بخار با دور ۶۰۰۰ در دقیقه است. حداکثر گشتاور آن نیز ۱۵۵ نیوتن‌متر است و ۴۵۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید می‌کند. جعبه‌دنده 5 قسمتی است و ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در ۱۱.۹ ثانیه است. بالاترین سرعت سورن ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. وزن خودرو 1220 کیلوگرم است. طول و عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب؛ ۴۵۳۴، ۱۷۴۴ و ۱۴۶۰ میلی‌متر است. مصرف سوخت داخل شهری آن ۵ لیتر در هر صد کیلومتر است و در سفرهای خارج از شهر به ۸ لیتر می‌رسد که با این حساب در مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک سمند سورن ۷۰ لیتر است و از بابت آلایندگی خودرو می‌توان گفت که با دارا بودن استاندارد یورو3 میزان آلایندگی CO2 در این خودرو بسیار پایین است.

امکانات و آپشن‌ها 

ضریب امنیتی سمند سورن با پایداری سیستم‌های ترمز ABS و EBD بسیار بالا است. برای راننده در این اتومبیل کیسه هوا تعبیه شده است. دستگاه پخش DVD هم برای این اتومبیل قابل سفارش است. فرمان این خودرو فرمان هیدرولیک و قفل عصایی دنده و ترمز دستی دارد و رینگ‌های این اتومبیل آلومینیومی است. یکی از زیباترین امکانات کوچک این خودرو که ظاهر زیبا و اسپرتی به آن داده است، آنتن سقفی آن است.  برای کسانی که تمامیت زیبایی ماشین برای‌شان اهمیت دارد و ریزبین هستند باید این مژده را داد که پارکابی سمند سورن چرمی است. با داشتن سمند سورن نباید نگران کم آوردن خودرو در مسیرهای با شیب تند بود؛ این خودرو علاوه بر تمام امکاناتی که دارد سیستم افزایش قدرت را هم در خود جا داده است.

فروش سمند سورن کارکرده

با درنظرگرفتن ظاهر زیبا و پشتیبانی مناسب و وفور قطعات و لوازم یدکی سمند سورن و فیس‌لیفت مناسب آن به نسبت نسخه اصلی سمند مشتریان بالقوه بسیاری برای خرید و فروش سمند سورن در بازار خودرو وجود دارد و اگرچه نرخ تقاضا برای این خودرو در مقایسه با برخی خودرو های همرده مانند پژو پارس بالا نیست اما در قیاس با بسیاری دیگر بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود. قطعا پشتیبانی شرکت ایران‌خودرو از سمند سورن همانند باقی نسخه های آن در بازار خرید و فروش آن تأثیر بسزایی داشته است که خیال مشتریان را برای استفاده از سمند سورن راحت و آسوده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات