قرعه‌کشی اینستاگرام با سایت مارکتینگ 98

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
قرعه‌کشی اینستاگرام بین کامنت‌ها، لایک‌ها و فالوورهای مسابقه اینستاگرامی با برنامه قرعه‌کشی سایت مارکتینگ 98 به‌راحتی امکان‌پذیر است انتخاب برنده را با یک کلیک و آنلاین برگزار کنید.
تبلیغات

 برگزاری مسابقه در اینستاگرام یکی از روش‌های مؤثر برای افزایش فالوور واقعی، درگیر کردن مخاطب و اعتماد سازی است. اما یکی از عواملی که به‌شدت به افزایش اعتماد کاربران به شما کمک می‌کند نحوه قرعه‌کشی است. هرچقدر روش قرعه‌کشی در اینستاگرام شفاف تر باشد اعتبار پیج اینستاگرام شما بیشتر خواهد شد.

برنامه قرعه‌کشی اینستاگرام

اگر شما هم به‌دنبال برنامه قرعه‌کشی اینستاگرام هستید تا بتوانید بین کامنت ها یا لایک کنندگان مسابقه اینستاگرامی قرعه‌کشی آنلاین برگزار کنید می‌توانید از برنامه  قرعه‌کشی اینستاگرام  سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید.

مزایای برنامه قرعه‌کشی آنلاین سایت مارکتینگ 98

  • عدم نیاز به‌نام کاربری و پسورد پیج شما
  • قرعه‌کشی بین کامنت های اینستاگرام
  • قرعه‌کشی لایک و فالوور اینستاگرام
  • قرعه‌کشی نظرات بر اساس بیشترین تگ یا کامنت
  • امکان قرعه‌کشی استوری اینستاگرام
  • دانلود کامنت های شرکت‌کنندگان در فایل اکسل
  • امکان قرعه‌کشی بر اساس شرایط و ایده مسابقه شما
  • امکان قرعه‌کشی و انتخاب برنده انلاین
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی در صورت نیاز
مارکتینگ98

چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

راه‌اندازی یک مسابقه‌ی اینستاگرامی موفق یکی از روش‌های مؤثر است تا شما بتوانید به تمام اهداف بازاریابی خود برسید. می‌توانید جذب فالوور داشته باشید، تعامل با مخاطبان را افزایش دهید،معرفی محصول کنید یا به اعتبار برندتان بیافزایید.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه ‌ریزی‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! در اینجا به نکاتی اشاره می‌کنیم که توجه به آن‌ها برای طراحی یک مسابقه موفق ضروری است.

  • هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟
  • مخاطب چطور در مسابقه‌ی اینستاگرامی شما شرکت کند؟
  • تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟

هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟

داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است اگر می‌خواهید یک مسابقه در اینستاگرام برگزار کنید، قبل از هر چیزی باید هدف از این کار را بدانید. آیا می‌خواهید برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید؟ قصد دارید فالوور بیشتر بگیرید؟ می‌خواهید مجموعه‌ای از پست‌ها و تصاویر تهیه شده توسط مخاطبان داشته باشید تا در آینده از آن‌ها استفاده کنید؟ هدف‌تان هرچه که هست باید کاملا مشخص و شفاف باشد.

مخاطب چطور در مسابقه‌ی اینستاگرامی شما شرکت کند؟

در ادامه به بررسی ایده‌های مختلف برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی می‌پردازیم می‌توانید یکی از روش‌های زیر برای شرکت در مسابقه انتخاب کنید.

مارکتینگ98

مسابقه لایک و کامنت: یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی، قرعه‌کشی میان لایک‌ها و کامنت‌های یک یا چند پست است این روش هر دو هدف افزایش نرخ تعامل و جذب فالوور را تا حدودی پوشش می‌دهد برای طراحی چنین مسابقه‌ای نیاز به یک ایده خوب و مرتبط با صفحه‌تان دارید تا در قالب یک پست اجرایش کنید و از مخاطبانتان بخواهید در کامنت به سؤال شما جواب بدهند، بعد از پایان مسابقه بین افرادی که پاسخ درست را ارسال کردند می‌توانید به‌صورت تصادفی قرعه‌کشی کنید

مسابقه تگ و فالو هم‌زمان : شما می‌توانید یک مسابقه برگزار کنید و از کاربران بخواهید که دوستانشان را زیر پست مسابقه تگ یا منشن کنند و شرط شرکت در مسابقه را “فالو کردن پیج” بگذارید. خیلی از پیج های اینستاگرامی دقیقا به همین شکل مسابقه برگزار می‌کنند

مسابقه منشن کردن دوستان: بهترین روش برای افزایش فالوور پیج های فروشگاهی، درخواست از مخاطبان برای تگ کردن دوستان‌شان است. با این کار شما می‌توانید برندتان را به سایر افرادی که شما را نمی‌شناسند معرفی کنید. وقتی یک نفر در کامنت خود، یک یا چند نفر از دوستانش را تگ کند، برای آن‌ها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود که ازطریق آن می‌توانند پست شما را ببیند. اگر پست‌تان به اندازه کافی جذاب باشد، شانس این را خواهید داشت که فالوورهای جدید بگیرید مسابقات اینستاگرامی دیجی‌کالا همگی بر اساس این روش است

انتشار یک عکس به‌همراه هشتگ خاص: یکی دیگر از ایده‌های جالب برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی این است که از فالوورها بخواهید از خودشان در حال استفاده از محصول یا خدمت شما عکس بگیرند و آن را به‌همراه هشتگ خاص منتشر کنند. منظور ما از هشتگ خاص، هشتگی است که در اینستاگرام استفاده نشده است و با استفاده از آن می‌توانید تمامی پست‌های مربوط به مسابقه خود را مشاهده کنید. این نوع مسابقه هم برای کاربران جذابیت دارد و هم موجب افزایش اعتماد سایر افراد به برند شما می‌شود

مسابقه استوری: یک روش جالب برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی، استفاده از استوری است. شما می‌توانید یک مسابقه با زمان محدود (مثلا ۲۴ ساعت) طراحی کنید و با استفاده از امکانات بخش استوری، سؤال‌های چند گزینه‌ای از مخاطبان بپرسید.

تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟

مسابقه شما آماده انتشار است. آن را منتشر کنید و هرچه سریع‌تر تبلیغات را شروع کنید. این تبلیغات می‌تواند از کانال تلگرام , بخش وبلاگ و اخبار سایت یا سایر شبکه‌های اجتماعی باشد. حتی شما می‌توانید برای معرفی مسابقه خود به تعداد مخاطبان بیشتر پس از مشاهده هزینه تبلیغات در اینستاگرام از انواع روش‌های تبلیغات اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات