مؤسسه آموزش عالی مهرالبرز؛ پیشگام در آموزش الکترونیکی

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها اهمیت آموزش آنلاین بیش‌ازپیش به‌چشم می‌آید. مؤسسه‌ی آموزش عالی مهرالبرز ازجمله مراکزی است که امکان تحصیلات در مقطع آموزش عالی را به‌صورت آنلاین دراختیار دانشجویان قرار می‌دهد.
تبلیغات

این روزها شیوع ویروس کرونا فرایند اجرای امور را در حوزه‌های گوناگون دستخوش تغییرات قرار داد و لزوم تقویت و تغییر نگرش برای پیشبرد اهداف را بیش‌ازپیش نشان داد. حوزه‌ی آموزش هم ازجمله مواردی بود که دستخوش تغییر قرار گرفت و توجه به زیرساخت‌های آموزش آنلاین روشن‌تر از قبل شد. در این دوران، مؤسسه‌ها و دانشگاه‌هایی برگ‌برنده را در دست داشتند که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آنلاین را داشته باشند. مؤسسه آموزش عالی مهرالبرز با سال‌ها تجربه پیش از شیوع ویروس کرونا زیرساخت‌هایی فراهم کرده بود تا با بومی‌سازی مدل‌های استاندارد جهانی و تجارب دانشگاه‌های معتبر در حوزه‌ی آموزش آنلاین، روند ایجاد دانشگاهی الکترونیکی در کشور را به‌اجرا درآورد و در اوضاع‌واحوال خاص به‌کمک سایر دانشگاه‌ها بیاید.

مهرالبرز اولین مؤسسه‌ی آموزش عالی الکترونیکی غیردولتی کشور است که در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و درحال‌حاضر، سه دانشکده‌ی مدیریت و علوم مهندسی و فناوری اطلاعات دارد که درمجموع، در ۲۲ رشته‌ی پرطرفدار نظیر MBA، مهندسی عمران، صنایع و فناوری اطلاعات دانشجو می‌پذیرد.

mehralborz

مهرالبرز در ۱۵ سال فعالیتش، مراحل مختلفی برای رشد و ارتقای سیستم آموزشی خود سپری کرده است و با تولید محتوایی متفاوت تجربه‌ی لذت‌بخش تحصیل را برای شاغلان و خانم‌های خانه‌دار و افرادی ناتوان در شرکت در دوره‌های حضوری فراهم کرده است. علاوه‌بر گذراندن دروس کارشناسی ارشد، دانشجویان مهرالبرز در دوران تحصیل خود دوره‌های مهارتی و تخصصی ویژه‌ی رشته‌ی تحصیلی خود را طی می‌کنند تا به‌آسانی مشغول به کار شوند. آمارها نشان می‌دهد که همین تفاوت با سایر دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی موجب شده است تا درحال‌حاضر، از مجموع دانش آموختگان مهرالبرز ۸۵ درصد جذب بازار کار شوند.

گلچینی از بهترین استادان دانشگاه‌های مطرح ایران و دنیا و حضور دستیاران آموزشی توانمند در دوران تحصیل دانشجویان تا‌به‌حال با استقبال چشمگیر گروه زیادی از مخاطبان مواجه بوده است. مهرالبرز تلاش‌های خود را برای تبدیل به قطب یادگیری الکترونیکی در کشور از سال ۱۳۹۷ آغاز  کرده است و انتظار دارد تا در پایان سال ۱۴۰۰، به این مهم دست یابد. مؤسسه آموزش عالی مهرالبرز هرساله دانشجویان خود را ازطریق کنکور کارشناسی ارشد می‌پذیرد و تاکنون، حدود ۱۶ درصد از دانش‌آموختگانش در مقطع دکتری در دانشگاه‌های مطرح کشور و دنیا پذیرفته شده‌اند و مشغول به تحصیل هستند.

شرایط پرداخت شهریه در این مؤسسه نیز تقسیط‌شدنی است؛ به‌نحوی که دانشجویان پذیرفته‌شده در این دانشگاه، دغدغه‌ای بابت پرداخت شهریه ندارند. شرایط پرداخت اقساطی شهریه با دیدگاه ایجاد بستر مناسب تحصیلی برای همه‌ی اقشار جامعه ازجمله وجوه متمایز مهرالبرز با دیگر مؤسسه‌ها است.

داوطلبان برای ادامه‌ی تحصیل در هریک از رشته‌های مهرالبرز می‌توانند پیش از ثبت‌نام از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان مهرالبرز برای انتخاب رشته‌ی صحیح کمک بگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت این مؤسسه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات