تبلیغات اینستاگرام و گوگل سپنته

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
امروزه تبلیغات به یکی از مهم‌ترین راه‌های دیجیتال مارکتینگ و معرفی کسب و کارها و برندهای مختلف به افراد است.
تبلیغات

با پیشرفت‌های امروزه تبلیغات هم دستخوش تغییرات مختلفی شده است و برای اکثر کسب و کارها تبلیغات سنتی جای خود را به تبلیغات مدرن مانند تبلیغات اینستاگرام و همچنین تبلیغات گوگل داده‌اند. سپنته ارائه دهنده خدمات تبلیغات گوگل در ایران است.

تبلیغات اینستاگرام

اگر صاحب مشاغل، برند یا شرکت باشید قطعا متوجه ضروریت تبلیغات هستید و می دانید که تبلیغات می‌توانند چه نقش پر رنگی را برای کسب‌و‌کار و البته درآمد شما داشته باشند. با استفاده از تبلیغات مدرن و با کیفیت می‌توانید رشد و موفقیت کسب‌و‌کار خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. علاوه بر این ها با استفاده از تبلیغات مدرن مانند تبلیغات اینستاگرام ، می‌توانید برند و کسب‌و‌کار خود را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کرده که باعث می‌شود آگاهی از برند شما افزایش یافته و بتوانید مشتری های بیشتری را جذب کنید ، همچنین در ادامه می‌توانید مشتری ها را به وفادار کرده تا این همکاری ادامه دار باشد. گلدفالوور یکی از وب‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام مانند تبلیغات اینستاگرام است.

سپنته

تبلیغات اینستاگرام مناسب برای انواع کسب و کارها

باتوجه‌به گزینه‌های بسیاری که برای تبلیغات کسب و کارها وجود دارد ، تصمیم‌گیری در مورد انتخاب راه‌های تبلیغات می‌تواند دشوار باشد و حتی چگونگی نحوه برقراری ارتباط مشتریان با تبلیغات هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

باتوجه‌به اینکه تبلیغات اینستاگرام یکی از هدفمندترین تبلیغات بستر اینترنت است شما به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را به مخاطبان خود معرفی کرده خدمات خود را بیشتر بفروش برسانید.

مزایای تبلیغات اینستاگرام

همان‌طور که می دانید ، اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه‌های اجتماعی است امکان اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو را به مخاطبان خود می‌دهد ، بنابراین اینستاگرام یک فرصت استثنایی برای افزایش مخاطبان ، فروش محصولات ، ساخت ارتباطات و درواقع شبکه ایی از مشتریان وفادار است که می‌تواند تأثیر بسزایی در کسب‌و‌کار و برند شما داشته باشد.

امروزه به جرئت می‌توان گفت که حدودا یک میلیارد مخاطب از سراسر جهان در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند که تقریبا نیمی از این جمعیت کسب و کارهای مختلفی را فالوو یا دنبال می‌کنند. بااین‌حال شما هم می‌توانید کسب‌و‌کار خود را به دنیای آنلاین آورده و درآمد خود را جندین برابر کنید.

علاوه بر این ها برای تبلیغات اینستاگرام خود می‌توانید از ابزارهای قدرتمند و مختلفی که فیسبوک دراختیار شما قرار می‌دهد هم استفاده کنید که به بهره وری و بازدهی فروش شما کمک می‌کند. مانند تبلیغات فیسبوک می‌توانید متناسب با کلیدواژه های مختلف و حتی هشتگ های مورد علاقه افراد تبلیغات خود را تنظیم کنید به این صورت قطعا تبلیغات شما بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت. برخلاف پست های اینستاگرام که به شما اجازه نمی دهد که لینک به وب سایتی را قرار دهید ، با استفاده از تبلیغات اینستاگرام می‌توانید به وب سایت خود لینک دهید و مخاطبان را بلافاصله با محتوای وب سایت درگیر کنید.

تبلیغات اینستاگرام با تاثیرگذان یا اینفلوئنسرها

در اینستاگرام به افرادی که دارای تعداد زیادی فالوور و میزان بالایی از تعامل هستند اینفلوئنسرها گفته می‌شود که این فالوورها به نظرها و عقاید این افراد توجه و احترام زیادی قائل هستند. اینفلوئنسرها متناسب با شغلی که دارند یا سبک زندگی یا سرگرمی که برای کاربران ایجاد می‌کنند ، طرفدارهای زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند.

امروزه تعداد زیادی از اینفلوئنسرها وجود دارند که کسب و کارهای مختلف متناسب با زمینه کاری و مخاطبان خود می‌توانند از قدرت این افراد تأثیرگذار استفاده کنند. در همین حین اینستاگرام ویژگی جدیدی به‌نام پست های پرداخت شده ایجاد کرد که افراد می‌توانند برای تبلیغات کسب و کارهای خود از این نوع پست استفاده کنند.

اینفلوئنسرها برخلاف کسب وکارها که مستقیما سعی در فروش محصولات به مشتری ها دارند ، با ساخت روابطی مستحکم بین خود و طرفداران محصولات و خدمات مختلف را به مخاطبان پیشنهاد می‌کنند که همین موضوع می‌تواند مشتریان و مخاطبان را بیشتر به سمت خرید محصولات ترغیب کند.

تعداد فالوورها نقش اساسی در هزینه ایی که اینفلوئنسرها برای تبلیغات اینستاگرام دریافت می‌کنند ، دارد و طبیعتا هر چقدر که این تعداد بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید و البته که نتیجه بهتری هم خواهید گرفت چرا که تعداد بیشتری از افراد تبلیغات شما را خواهند دید.

خرید فالوور اینستاگرام و رشد کسب‌و‌کار شما

شروع هر کاری طبیعتا می‌تواند سخت ترین قدمی باشد که بر خواهید داشت. فعالیت در اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از مشاغل و کسب و کارها و حتی برند های مختلف ، بعد از گذشت تنها چند ماه از فعالیت در اینستاگرام از این کار دست می کشند و فعالیت خود را بدون سود و بازدهی می‌دانند. چاره کار برای این گونه از کسب و کارها خرید فالوور اینستاگرام است. خرید فالوور اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می‌دهد که به کاربران سیگنال بدهند که کسب‌و‌کار آن‌ها دارای اعتبار است و آن‌ها می‌توانند به این کسب‌و‌کار اطمینان کنند. با خرید فالوور اینستاگرام علاوه بر ایجاد اطمینان برای مخاطبان ، می‌توانید فالوورهای ارگانیک بیشتری دریافت کنید که به فروش بیشتر محصولات یا خدمات کسب‌و‌کار شما خواهد شد.وبسایت هایی در خارج از کشور مانند netgro هستند که این خدمات را ارائه میدهند.

تبلیغات گوگل

سپنته

شاید بتوان گفت که تبلیغات گوگل از بهینه ترین تبلیغات مدرن است چرا که متناسب با تعداد کلیک هایی که روی تبلیغات شما می‌شود هزینه ایی را به گوگل پرداخت می‌کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های تبلیغات گوگل ، مزایده ایی بودن آن است به این صورت که افراد مختلف برای کلید واژه های مختلف قیمتی را پیشنهاد می‌کنند که گوگل متناسب با جمع امتیاز ، میزان پیشنهاد و کیفیت وب سایت مدنظر تبلیغات را اولویت بندی می‌کند که طبیعتا هر چقدر که کیفیت وب سایت شما از نظر سئو و امنیت بالاتر باشد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رنک اول جست و جوی گوگل خواهید داشت.

تبلیغات گوگل سپنته این امکان را به شما میدهد تا به آسانی در ایران به گوگل سفارش تبلیغات کلیکی دهید.

در تبلیغات گوگل می‌توانید از انواع اطلاعات کسب‌و‌کار خود استفاده کنید برای مثال می‌توانید لینک مستقیمی به صفحه اصلی وب سایت خود بدهید یا لینک دانلود اپلیکیشن برند خود را قرار دهید.

علاوه بر این ها تبلیغات گوگل مانند دیگر تبلیغات مدرن ، تبلیغات شما را هدفمند به مخاطبان نشان خواهد داد و می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی که گوگل دراختیار شما قرار می‌دهد تبلیغات خود را آنالیز کرده و بهترین کلمه کلیدی را برای کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید و آن را تبلیغ کنید. به این صورت می‌توانید میزان موفقیت خود را در تبلیغات گوگل به حداکثر برسانید و شاهد افزایش ترافیک به وب سایت خود و افزایش درآمد باشید.

مزایای تبلیغات آنلاین و Google Ads

تبلیغات آنلاین به شما امکان می‌دهد تبلیغات خود را به افرادی که احتمالاً علاقه‌مند به محصولات و خدمات شما هستند نشان دهید ، درحالی‌که افرادی را که نیستند فیلتر کنید. و می‌توانید پیگیری کنید که آیا آن افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند یا خیر. همچنین تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید زیرا آن‌ها از چندین دستگاه - رومیزی ، لپ‌تاپ ، تبلت و تلفن هوشمند استفاده می‌کنند.

مزایای تبلیغات گلیگی گوگل

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز به شما امکان می‌دهد از مزایای تبلیغات آنلاین بهره‌مند شوید: تبلیغات خود را به افراد مناسب ، در مکان مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. Google Ads چندین مزیت را ارائه می‌دهد ، اما در اینجا مزایای اصلی را نام میبریم:

هدف گذاری در تبلیغات کلیکی

هدف گذاری این امکان را به شما می‌دهد که تبلیغات خود را برای دسترسی به افرادی با علاقه خاص - یعنی افرادی که علاقه‌مند به محصولات و خدمات شما هستند - نشان دهید و تبلیغات مرتبط را به آن‌ها نشان دهید.

Google Ads روشهای مختلفی را برای هدف قرار می‌دهد که بعداً با جزئیات بیشتر آن‌ها را مرور خواهیم کرد. درحال‌حاضر ، در اینجا نگاهی می اندازیم به گزینه هایی که  برای  تبلیغات آنلاین دارید و می‌تواند به بازاریابی شما کمک کند.

کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما ، که برای نمایش تبلیغات شما در هنگام جستجوی مشتری برای عبارات یا بازدید از وب سایت‌های مربوطه استفاده می‌شوند.

موقعیت مکانی تبلیغات: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و وب سایت‌هایی که بخشی از شبکه‌های جستجوی Google هستند نمایش دهید.

سن، مکان و زبان: سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان را انتخاب کنید.

روزها، زمان ها و تعداد دفعات: در ساعات یا روزهای خاصی از هفته تبلیغات خود را نشان دهید و تعداد دفعات نمایش تبلیغات خود را تعیین کنید.

دستگاه‌ها: تبلیغات شما می‌تواند در انواع دستگاه‌ها نمایش داده شود و می‌توانید تبلیغات خود را در چه دستگاه هایی نمایش دهید و چه موقع تنظیم کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات