خرید انواع گیفت کارت های معتبر از Giftcard.ir

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امکان خرید گیفت کارت آیتونز اپل، استیم والت، گوگل پلی، ایکس باکس، PSN و ... با تخفیفات ویژه از سایت Giftcard.ir فراهم شده است.
تبلیغات

در سایت Giftcard.ir، می‌توانید تمامی گیفت کارت‌ها از جمله گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت استیم والت، گیفت کارت پلی استیشن، ps4 (گیفت کارت psn)، گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت ایکس باکس، خرید درون‌برنامه‌ای و همچنین انواع ویزاها (ویزا کارت مجازی، ویزا و مسترکارت آمریکایی) را با تخفیفات ویژه خریداری  کنید.

خرید Giftcard از مطمئن ترین راه

تمام کاربرانی که قصد خرید گیفت کارت دارند، مِلاک های مشترکی برای خرید و انتخاب سایت معتبر دارند.

سایت ما Giftcard.ir، اولین و معتبرترین سایت گیفت کارت در ایران با ۱۰ سال سابقه فروش است. ما همواره سعی بر آن داشته‌ایم که تمام انتظارات کاربران، از یک سایت مطمئن را فراهم کنیم.

مورد دیگری که برای کاربران اهمیت زیادی دارد، قیمت کالاها است.

قیمت گیفت کارت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که هر ایرانی بنا به نیاز خود بتواند خریداری کنند.

ما با تخفیفات ویژه و اعتبار ۱۰ سال‌ ی خود این دو امتیاز خیلی مهم را همواره در نظر گرفته‌ایم.

شما به‌راحتی می‌توانید داخل سایت Giftcard.ir، تمام محصولات مد نظر خود را از جمله گیفت کارت آیتونز اپل، گیفت کارت پلی استیشن یا همان گیفت کارت PS4 (گیفت کارت PSN)، گیفت کارت استیم والت، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آمازون، اسپاتیفای، اسکایپ، فیسبوک، امریکن اکسپرس، ویزا مجازی، ویزا و مسترکارت های امریکایی با قیمت‌های فوق‌العاده و باور نکردنی خریداری کنید.

محصولات با تخفیف ویژه فروشگاه گیفت کارت

پرکاربرد‌ترین گیفت کارت‌ها با بهترین قیمت در سایت Giftcard.ir شامل موارد زیر است:

  • گیفت کارت آیتونز آمریکا: گیفت کارت آیتونز آمریکا یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین گیفت کارت‌های معتبر جهانی است که در سایت موجود است.
  • گیفت کارت پلی استیشن: شما به‌راحتی می‌توانید باتوجه‌به کشور اکانت پلی استیشن خود (آمریکا، انگلیس، کانادا، امارات و ...) گیفت کارت مربوط به اکانتتان را در سایت ما خریداری کنید.
  • گیفت کارت استیم: یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید انواع بازی و اشتراک بازی ها استیم هست. برای خرید از استیم فقط یک راه پرداخت وجود دارد، آن هم خرید با گیفت کارت مخصوص استیم هست.
  • گیفت کارت ایکس باکس و مایکروسافت: ایکس باکس هم یکی از بهترین شرکت‌هایی هست که می‌توانید در آن بازی‌های متفاوت با تنوع بسیار بالایی را خریداری کنید.
  • گیفت کارت گوگل پلی: امکانات گوگل شامل خرید برنامه های متفاوت،بازی، فیلم، کتاب و... که خرید تمامی اینها به وسلیه گیفت کارت گوگل پلی امکان‌پذیر هست.

همچنین برای استفاده بهتر از امکانات بسیاری از برنامه های گوگل، باید داخل خود برنامه پرداخت هایی انجام داده شود که فقط با گیفت کارت گوگل پلی امکان‌پذیر هستند.

valid-gift-card

انواع ویزا کارت و مستر کارت مجازی:

شما برای خرید از سایت‌های جهانی می‌توانید از ویزا یا مستر کارت مجازی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این کارت‌ها کاملا مجازی برای خریدهای مجازی هستند و امکان شارژ مجدد آن‌ها وجود ندارد.

همچنین از مسترکارت‌های آمریکایی برای خرید از سایت‌های آمریکایی می‌توانید استفاده کنید.

گیفت کارت‌های بلیزارد، بتل نت، نینتندو آمریکا، مینت کارت و ریکستی کارت و ...از جمله گیفت کارتهایی هستند که در سایت معتبر Giftcard.ir می‌توانید تهیه کنید.

امتیازات ویژه خرید از فروشگاه Giftcard.ir

  • امکان خرید گیفت کارت‌ها با پایین‌ترین قیمت ممکن
  • اعمال تخفیفات ویژه برای هر مناسبت
  • بعد از خرید، کاربران در گزارش خرید و اکانت خود در سایت می‌توانند به کد خریداری شده و تمام اطلاعات شخصی خود به‌راحتی دسترسی داشته باشند.
  • دامنه سایت گیفت کارت GiftCard.ir دارای گواهینامه ssl هست که امنیت جهانی و استاندارد بودن این سایت را از نظر موتورهای جست‌وجو مخصوصا google تأیید می‌کند.
  • قبل ازخرید می‌توانید در قسمت چت آنلاین و مشاوره قبل از خرید، از خریدتان اطمینان پیدا کنید و بعداز خرید در صورت برخوردن به مشکل می‌توانید از پشتیبانی سایت، در هر ساعتی بهره ببرید.
  • این سایت از درگاه های قابل اطمینان برخوردار است.
  • اعتبار ۱۰ ساله این سایت به‌عنوان اولین و معتبرترین سایت ایران به‌نوبه خود بهترین امتیاز است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات