فروش دوربین های آنالیتیک هوشمند در فروشگاه اینترنتی اهتمام

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همواره یکی از دغدغه‌های انتخاب دوربین مداربسته، کنترل همیشگی آن برای پیشگیری از وقوع هر حادثه‌ای است.
تبلیغات

 فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کارخانه خطرآفرین باشید یا یک گالری اجناس قیمتی یا مسئول حراست یک منطقه حساس مانند پتروشیمی و فرودگاه، نیاز همیشگی شما کنترل دائم دوربین‌ها و نظارت بی‌پایان است. ولی وقتی صحبت از اشتباهات انسانی بر اثر نظارت سطحی در میان باشد این دستگاه‌ها هستند که این نیاز را برطرف خواهند کرد. دوربین‌های آنالیتیک هوشمند این قدرت را دارند که با نیرو گرفتن از سنجنده‌های پیشرفته و الگوریتم‌های تخصصی تمامی خواسته‌های نظارتی شما را مرتفع سازند.

اما به راستی این موارد شامل چه امکاناتی خواهد شد؟

ehtemam-2
  • تشخیص هوشمند عبور از خط (line Crossing)   

به این صورت عمل می‌کند که کاربر، یک خط مجازی روی تصویر دوربین در ناحیه مدنظر ترسیم کرده و در صورت عبور شخص یا شی از این خط مجازی، عکس‌العمل متناسبی که توسط کاربر از قبل تعریف شده است اتفاق می‌افتد.

  • منطقه ممنوعه (Intrusion)

شما به‌جای یک خط مجازی، یک ناحیه مجازی را برای دوربین تعریف می‌کنید. به این ترتیب با وارد شدن یا خارج شدن سوژه مدنظر به این ناحیه، دوربین آن را تشخیص داده و عکس‌العمل متناسب که از قبل توسط کاربر تعریف شده، اتفاق خواهد افتاد.   

  • تشخیص هوشمند چهره انسان (Face Detection)

یکی از قابلیت‌های پرکاربرد و مؤثر در ورودی‌ها تشخیص چهره است.

این دوربین می‌تواند بنا به تنظیماتی نظیر ثبت چهره، اطلاع‌رسانی از ورود شخص خاص یا هشدار ورود شخص ناشناس به کاربر هشدار دهد.

  • تشخیص جابه‌جایی اشیاء (Object Removal Trigger)

در این حالت، دوربین نسبت به حذف یک شی ثابت در محیط حساس است و آن را تشخیص می‌دهد. این قابلیت برای محیط‌هایی مانند موزه که دارای اشیا حساس، ثابت و قیمتی هستند یا محیط‌های عمومی پرتردد مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو یا قطار به‌منظور شناسایی عوامل احتمالی خرابکاری یا بمب‌گذاری مناسب است.

  • پرسه زدن (loitering)

با مشخص کردن ناحیه موردنظر، حرکات مشکوک شناسایی می‌شود که به منظور هشدار به‌موقع و بدون تأخیر در ناحیه ی مانتیتورینگ استفاده می‌شود و در تمام شرایط محیطی به‌صورت کامل و بی‌نقص قابلیت استفاده و تنظیم را دارد.

  • قابلیت‌های تشخیص حرارتی

با تعیین حداکثر و حداقل دمای محیط یا اشخاص برای تشخیص موجود زنده، موتور و وسایل نقلیه یکی دیگر از توانایی‌های قدرتمند دوربین مداربسته تحت شبکه برای مدیریت کنترل محیط تحت پوشش است.

همگی موارد زیر نیز جزو قابلیت‌های این سبک از دوربین‌ها هستند.

ehtemam-3

شرکت مهندسی اهتمام برای رفع نیاز تمامی گروههای حساس در بحث امنیت و بهرگیری از توانمندی این تکنولوژی اقدام به دراختیار قرار دادن این محصولات کرده است و همیشه به یاد داشته باشید امنیت در لحظه تعریف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات