نحوه فروش فوری هیوندا النترا کارکرده در بازار با خودرو۴۵

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مجموعه خودرو ۴۵ با سابقه طولانی که در زمینه شناخت خودروهای آسیایی و اروپایی دارند، مجموعه‌ای قابل اعتماد برای فروش فوری هیوندا النترا کارکرده است. با شعب متعدد و خوش‌نامی که این مجموعه در طول فعالیت حرفه‌ای‌اش در بازار خودرو داشته است، هیچ نگرانی بابت خرید و فروش النترا کارکرده نخواهید داشت.
تبلیغات

 حتما تا‌به‌حال برای خرید و فروش یک خودرو دچار مشکلات و دردسرهای بازار فروش اتومبیل‌های کارکرده شده‌ایم. حتی بسیاری از مواقع مجبور شده‌ایم که هفته‌ها و حتی ماه‌ها صبر کنیم تا بالاخره موفق به فروش خودروی خود آن هم در بازاری که هر کس ساز خود را می‌زند شویم. اما خبر خوب برای کسانی که خودروهایی مانند هیوندا النترا کارکرده دارند این است که این اتومبیل به خاطر کیفیت فوق‌العاده و اصالت شناخته‌شده‌ای که دارد مانند کیک داغ در بازار خودرو به‌راحتی به فروش می‌رسد. اما برای کسانی صاحب خودرو هستند و می‌خواهند این اتومبیل را بفروشند و هم برای کسانی که خریدار احتمالی این خودرو هستند، لازم است کمی با هیوندا النترا آشنا شویم.

هیوندا النترا از کره جنوبی

این اتومبیل متولد سال ۱۹۹۰ میلادی است، تاکنون ویرایش‌های بسیاری روی آن انجام شده و تقریبا هر سال یا دو سال یک بار با شکل و شمایل و امکانات جدیدی وارد بازار خودرو جهانی می‌شود. هیوندای النترا کارکرده یا صفر هیچ تفاوتی برای کسانی که طرفدار اتومبیل‌های تولید کره جنوبی هستند، ندارد چرا که انتخاب هیوندا برای آن‌ها همیشه هوس‌انگیز است. کشورهایی مانند روسیه، مالزی، اندونزی، چین، هند و تایوان خریدار این خودرو تا به امروز بوده‌اند و بازار این کشورها این هیوندا النترا را جز ماشین‌های لوکس خود به حساب می‌آورند. یکی از ویژگی‌های این هیوندا النترا این بوده است که خط تولید این ماشین هم در کشورهای توسعه‌یافته راه‌اندازی شده و هم در کشورهای در حال توسعه. این خودرو از دسته خودروهای خانوادگی و پنج‌نسله به حساب می‌آید. تیپ SE، تیپ SEl و تیپ Limited از سری خودروهای هیوندا النترا هستند که در بازار جهانی به‌ویژه بازار ایران طرفداران بسیاری داشته‌اند و همچنان دارند. این خودرو معمولا به دو صورت جعبه‌دنده دستی و خودکار در بازار عرضه می‌شود. جعبه‌دنده این اتومبیل ۶ سرعته و خودکار است و آینه‌های آن مجهز به گرم‌کن ضدعرق و بخار است. چراغ‌های جلویی النترا نیز به‌صورت خودکار عمل می‌کنند.

مشخصات فنی هیوندا النترا

از مشخصات فنی هیوندا النترا می‌توان به قسمت‌های مختلفی اشاره کرد؛ موتور ۴ سیلندره ۲ لیتری و ۱۴۷ اسب بخاری و رینگ‌های متحکم فلزی که ابعاد آن‌ها ۱۵ اینچ است اشاره کرد. تایرهای این اتومبیل ۱۹۵ در ۶۵ در ۱۵ هستند. ترمز ضد قفل ABS و ترمز BCA تعبیه شده در چرخ‌های جلو و ترمزهای کاسه‌ای در عقب امنیت سرنشینان خودرو هیوندا النترا را تأمین می‌کنند.

امکانات و آپشن‌ها و طراحی داخلی هیوندا النترا

از امکانات و آپشن‌های این ماشین که کمپانی هیوندا در آن بسیار هوشمندانه طراحی کرده می‌توان به آینه‌های راننده این ماشین اشاره کرد که به‌طور هوشمند، بخش‌هایی از جاده را که نقاط کور دارند، به راننده هشدار می‌دهد. چراغ‌های سان لایت دی لایت هم روی این ماشین تعبیه شده‌اند که در مواقع ضرور می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. سیستم تهویه مطبوع این ماشین که از همان طرح قدیم خود پیروی کرده است به‌خوبی می‌تواند فضای داخل خودرو را متناسب با هوای بیرون تنظیم کند. پوشش صندلی‌های این خودرو از پارچه مرغوبی تشکیل شده است که برای بسیاری از ماشین‌سواران که به پوشش چرمی حساسیت دارند، بسیار قابل قبول به‌نظر می‌آید. فرمان خوش‌دست این اتومبیل با امکانات و آپشن‌هایی همراه است؛ سیستم کروز کنترل و دکمه‌های اتصال تلفن همراه به سیستم‌های مختلف ماشین و همچنین امکان اتصال بلوتوث همگی روی فرمان اتومبیل و دردسترس راننده قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید که در زمان استفاده از دکمه‌های تعبیه شده روی فرمان می‌توانید برای انتخاب گزینه‌های دلخواه به صفحه دیجیتالی کوچک میان کیلومترشمار و دور موتور نگاه کنید و به‌راحتی گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

سیستم رادیو هیوندا النترا کارکرده قابلیت پخش موج‌های AM و FM را دارا است و همچنین ۶ بلندگو هم برای پخش صدای دالبی در فضای اتومبیل تعبیه شده‌اند. صفحه‌نمایشی هم درست درکنار داشبورد خودرو تعبیه شده است که به‌صورت رنگی گزینه‌ها را برای راننده به نمایش در می‌آورد. سیستم اندروید اتو و صفحه پشت آمپر ۳.۵ اینچی و تک‌رنگ از امکانات پیشتیبانی خودرو هیوندای النترا کارکرده هستند. برای گرفتن دنده عقب علاوه بر حسگرهای تعبیه‌شده یک دوربین هم برای دید بهتر در قسمت عقب ماشین نصب شده است. حتی برای اینکه از سلامت تایرهای خود باخبر شوید، یک سیستم برای نمایش فشار باد تایرها تعبیه شده است. سانروف این خودرو نیز الکترونیکی است و برای دیدن دستگیره‌های در نیز سیستم روشنایی قرار داده شده است. سیستم گرمایش خودرو در صندلی‌های جلو در زیر صندلی‌ها قرار گرفته است. همچنین برای ورود به ماشین بدون کلید می‌توانید از سیستم Keyless استفاده کنید. شیشه‌های در‌های عقب خودرو امکان تنظیم نور را دارند و می‌توان در روزهای آفتابی از آن به‌عنوان عایق مناسب برای تنظیم فشار نور خارجی استفاده کرد.

فروش فوری هیوندا النترا کارکرده در بازار خودرو ایران

تا این جا به این باور رسیده‌ایم که برای فروش النترا کارکرده خود نباید نگران بازار باشیم و هر کسی برای خرید چنین ماشین باکیفیت با این حد از امکانات سر و دست می‌شکند. اما باز میزان افراد سودجو برای خرید و فروش هیوندا النترا زیاد است و ممکن است با عیب جویی‌های متعدد سعی بر پایین آوردن قیمت واقعی خودرو شما داشته باشند و متاسفانه در بسیاری از مواقع به دلیل ناشی بودن فروشنده دچار خطا هم بشوند. برای اینکه بتوان خودرویی باارزش مانند هیوندا النترا را با قیمت مناسب به فروش فوری در بازار ایران رساند، باید با کارشناسان مجرب و خودرو شناسان مشورت کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات