کاراباما؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نوسان قیمت دلار و مشکلات ناشی از تحریم‌ها چون مشکل در واردات لوازم خانگی برندهایی چون سامسونگ و ال‌جی باعث شده تا نقش مجموعه‌هایی نظیر کاراباما در حوزه‌ی لوازم خانگی بیش‌ازپیش پررنگ‌تر شود.
تبلیغات

مجموعه کاراباما با بهره‌مندی از بیش از ۱،۱۰۰ متخصص لوازم خانگی برندهای معتبر ازجمله سامسونگ، ال‌جی، بوش، جنرال‌الکتریک، دوو، آریستون و... و ارائه‌ی ۱۸۰ روز گارانتی خدمات و اولویت قراردادن تعمیر قطعات به‌دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، تمام تلاش خود را در این سال‌ها کرده است تا مشترکان این برند کمترین فشار مالی را متحمل شوند و با خیالی آسوده نصب و سرویس و تعمیرات لوازم خانگی خود را به کاراباما بسپارند.

تعمیرکاران کاراباما در حوزه‌ی تعمیرات به‌طور میانگین ۱۱ سال سابقه‌ی فعالیت دارند و علاوه‌بر‌این، موظف‌اند هرساله دوره‌های عملی مرتبط با جدیدترین لوازم خانگی را بگذرانند تا با دانشی به‌روز، خدمات لوازم خانگی شما را انجام دهند. به‌طور کلی اولویت اصلی تک‌تک اعضای تیم کاراباما، کسب رضایت مشتری و اطمینان از انجام‌شدن کار به درست‌ترین نحو ممکن است.

ارائه‌ی خدمات لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی در کمتر از چند ساعت

کاراباما

احتمالا می‌دانید در چند سال گذشته همکاری شرکت‌هایی مانند ال‌جی و سامسونگ با نمایندگی‌هایی‌شان در ایران به مشکل برخورده است و به‌‌دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها، بسیاری از این شرکت‌ها در ایران، با واردکردن قطعات چینی به تولید لوازم خانگی مشغول هستند تا جای خالی برندهای ال‌جی و سامسونگ در بازار لوازم خانگی را پر کنند.

برخلاف گذشته که نمایندگی سامسونگ و نمایندگی ال‌جی به‌صورت انحصاری خدمات پس از فروش ال‌جی و سامسونگ را ارائه می‌کردند، درحال‌حاضر اگر گارانتی دستگاه شما به‌اتمام رسیده باشد، می‌توانید از خدمات شرکت‌های خصوصی مانند کاراباما نیز استفاده کنید. اگر گارانتی دستگاه شما تمام نشده است، گلدیران و سام سرویس همچنان موظف هستند که مانند گذشته به شما خدمات ارائه دهند و تحریم‌ها باعث از‌بین‌رفتن اعتبار گارانتی لوازم خانگی ال‌جی و سامسونگ نشده است.

نحوه‌ی ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی

اگر در یکی از چهار استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان ساکن هستید، می‌توانید به‌راحتی ازطریق سایت karabama یا تماس با شماره‌ی ۰۲۱۵۴۵۸۴ درخواست خود را برای نصب و سرویس و تعمیرات لوازم خانگی ثبت کنید. همکاران پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان سفارش شما را به نزدیک‌ترین تعمیرکار محل شما ارسال می‌کنند تا تعمیرکار با شما تماس بگیرد و برای روز و ساعت مراجعه با شما هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد.

با مراجعه‌ی تعمیرکار، ابتدا هزینه‌ی حدودی به شما اعلام می‌شود و سپس درصورت تأیید شما، انجام خدمات آغاز می‌شود و پس از تحویل کار به شما و اطمینان از کسب رضایتتان، هزینه دریافت می‌شود. البته اگر برای دستگاهتان به خرید قطعه‌ای نیاز باشد، مبلغی به‌عنوان بیعانه از قبل می‌پردازید؛ اما به‌طور کلی به‌منظور کاهش هزینه‌های شما، در کاراباما تعمیر قطعات بر تعویض آن‌ها اولویت دارد. همچنین، هزینه‌های اعلام‌شده کاملا زیرنظر مجموعه و منصفانه هستند. با ثبت اولین سفارش تعمیرات لوازم خانگی در کاراباما، شما هم عضو مشترکان فعال کاراباما شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات