سامانه‌ ماکسیم طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را به ‌اجرا درآورد

یک‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همکاران ما در سامانه علاوه‌‌بر توزیع رایگان ماسک بهداشتی، برچسب‌های آموزشی مربوط به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک هنگام ورود به فضاهای بسته را در سطح شهرها پخش کردند.
تبلیغات

برای سامانه‌ی «ماکسیم»، فقط سلامت کاربران راننده و مسافر خود اهمیت ندارد؛ بلکه برای ما سلامت تمام مردم اهمیت دارد. با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا، سامانه‌ی درخواست تاکسی «ماکسیم» سعی کرده است سهم خود را درکنار تمام کسانی ادا کند که با بیماری COVID-19 مبارزه می‌کنند.

همکاران ما در شهرهای محل فعالیت «ماکسیم»، ضمن توزیع رایگان ماسک‌هایی با آرم «ماکسیم» بین رهگذران و رانندگان، برچسب‌های «ماسک بزن!» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» را نیز در فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، اداره‌های پست و اتوبوس‌های شهری نصب کرده‌اند.

taximaxim-2

پیش‌ازاین نیز «ماکسیم» در ۱۸ شهر، طرح ضدعفونی‌کردن خودروها را اجرا کرده بود. در این طرح، خودروهایی که ضدعفونی شده بود، با نصب برچسب‌ ویژه‌ای از سایر خودروها متمایز می‌شد. همچنین، «ماکسیم» در شهرهای برازجان و خوی و سیرجان ماسک و دست‌کش رایگان بین رانندگان ناوگان خود توزیع کرده است.

سامانه‌ی «ماکسیم» در بیش از ۱۷۰ شهر ایران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید در تمام شهرها علاوه‌بر درخواست خودرو سواری، از خدمات مربوط به تعرفه‌های «پیک مرسولات»، «خرید و تحویل کالا»، «خودروهای باری سبک» و «موتور ویژه‌ی مسافر» بهره‌مند شوید. «ماکسیم» برای رفاه حال بانوان گرامی، تعرفه‌ی «بانوان» را نیز راه‌اندازی کرده است.

taximaxim-3

شما می‌توانید درخواست خود را به یکی از روش‌های آسان زیر ثبت کنید:

  • ازطریق تماس با شماره‌ی تلفن ۱۶۱۱؛
  • مراجعه به سایت https://taximaxim.ir/؛
  • با استفاده از اپلیکیشن «ماکسیم».
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات