گردشگری در باغ هنر تهران با اسکوترهای هوشمند یوراید

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یوراید پروژه‌ای است که با ارائه‌ی سیستم اشتراکی دوچرخه و اسکوتر برقی هوشمند، به توسعه‌ی عمومی وسایل نقلیه‌ی سبز کمک می‌کند.
تبلیغات

آلودگی‌های شهری و ترافیک فراوان شهرهای بزرگ یکی از معضلات مهمی است که بسیاری از کشورها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. یکی از اقداماتی که ساکنان برخی کشورهای پیشرفته برای رفع این معضل به آن دسته زده‌اند، این است که شهروندان به‌جای استفاده از موتورهای بنزینی، خودروهای شخصی یا حتی اتوبوس، تاکسی و... به دوچرخه و اسکوترهای برقی روی آورده‌اند. استفاده از این گونه وسایل که با عنوان وسایل نقلیه سبز یا وسایل نقلیه پاک شناخته شده، باعث می‌شود تا حدود بسیار زیادی از آلودگی‌های صوتی و آلودگی هوا در امان بمانیم.

چشم انداز یوراید

شهر تهران نیز یکی از شهرهای آلوده‌ی ایران است. شرکت یوراید نیز به‌دنبال حل یکی از مسائل حل‌نشدنی کلان‌شهر تهران است. کمک به کاهش آلودگی هوا و کاهش حجم زیاد ترافیک شهری، یکی از دغدغه‌های این شرکت محسوب می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، این شرکت تصمیم گرفته است با کمک جمعی از جوانان پرتلاش و نخبه، پروژه‌ی دوچرخه و اسکوترهای برقی اشتراکی را برای اولین‌بار در ایران راه‌اندازی کند.

این پروژه با هدف استفاده از حمل‌ونقل پاک ایجاد شده و در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک در هر نقطه‌ی شهر، دوچرخه و اسکوتر اشتراکی هوشمند را دراختیار مردم قرار دهد تا همگان بتوانند تنها با نصب یک اپلیکیشن هرجا که نیاز بود، از این تکنولوژی استفاده کنند.

uride-2

گردشگری در تهران با اسکوترهای هوشمند یوراید

شرکت یوراید به‌تازگی با همکاری شرکت نوسازی عباس‌آباد و با هدف ایجاد تجربه‌ی کاربری مفرح در استفاده از اسکوترهای برقی اشتراکی، تور تفریحی گردشگری در اراضی عباس آباد برگزار کرده است. این پروژه، پروژه‌ای تفریحی گردشگری به‌حساب می‌آید که با کمک اسکوترهای شرکت یوراید در محیطی امن با مناظر منحصر‌به‌فرد در محوطه‌ی باغ هنر تهران برگزار می‌شود. در این سفر با استفاده از اسکوترهای اشتراکی برقی، از پهنه‌ی شرقی اراضی عباس‌آباد بازدید می‌کنیم. در این پهنه، با سبک معماری ایرانی و اِلِمان‌های معماری محوطه باغ کتاب آشنا می‌شویم که نوع و طراحی آن را تور لیدر به گردشگران معرفی می‌کند.

یکی از مناطقی که در این مجموعه حتما از آن دیدن می‌شود، محوطه‌ی فودتراک آن است که با استفاده از وسایل نقلیه‌ی به‌جامانده از جنگ جهانی دوم، رستوران‌هایی طراحی شده و فضایی بسیار منحصر‌به‌فرد به‌وجود آورده است. به‌جرئت می‌توان گفت در هیچ‌جای دیگری چنین رستوران‌هایی طراحی نشده است. پس از گشت‌و‌گذار در محوطه‌ی شرقی این اراضی و راندن درکنار دریاچه‌های زیبای این مجموعه، تیم یوراید مسابقه‌ای هیجان‌انگیز برگزار می‌کند که شرکت در آن برای کاربران خالی از لطف نیست. در این تور تفریحی، گردشگران تمامی این مراحل را با استفاده از اسکوتر برقی طی می‌کنند و در هیچ‌یک از مراحل گردشگری، مسیری پیاده طی نمی‌شود. این موضوع به جذابیت این سفر یک‌ساعته کمک شایانی می‌کند.

uride-3

برای آشنایی بیشتر با پروژه یوراید، می‌توانید از وب‌سایت این شرکت دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات