معرفی سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
با گسترش هرچه بیشتر خریدهای آنلاین به‌خصوص در شرایط فعلی، صاحبان کسب‌وکار برای مدیریت بهتر فرایندهای مالی خود، نیاز دارند تا از سرویس‌های یکپارچه مختلفی استفاده کنند.
تبلیغات

یکی از نیازهای مهم کسب‌وکارها، صدور فاکتور برای مشتریان و مدیریت این فاکتورهاست. انجام این کار به روش‌های سنتی، دشواری‌های فراوانی را به‌دنبال دارد؛ از طرفی، علاوه بر استفاده بی‌رویه‌ی کاغذ، گزارش‌گیری از وضعیت فاکتورها بسیار مشکل می‌شود. درگاه پرداخت پی‌پینگ، با ارائه سرویس فاکتور آنلاین، توانسته تمام این نگرانی‌‌های را از بین ببرد و امکانات بی‌‌نظیری شبیه پرداخت آنلاین فاکتورها و صدور فاکتو‌‌رهای زمان‌‌بندی‌‌شده فراهم کند.

صدور فاکتور با نرم‌افزار دسکتاپ و اپلیکیشن موبایل

با استفاده از سرویس یکپارچه مالی پی‌‌‌پینگ، می‌‌‌توانید ازطریق وب اپلیکیشن، اپلیکیشن موبایلی (اندروید و iOS) و حتی نرم‌افزار دسکتاپ، برای مشتریان خود، فاکتور صادر کنید. مدیریت این فاکتورها و گزارش‌‌‌گیری از آن‌‌‌ها، در تمامی پلتفرم‌‌‌های یادشده، امکان‌‌‌پذیر است. علاوه بر این، امکان دریافت فاکتور رسمی نیز پس از پرداخت، برای مشتریان وجود دارد.

payping

نسخه PWA برای کاربران iOS

با وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی پی‌پینگ، بدون نصب اپلیکیشن، از تمام امکانات آن روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی‌ بهره‌مند شوید. کافی است به سایت pwa.payping.ir مراجعه کنید؛ پس از آن در منوی مرورگر خود، گزینه‌ی Add to Homescreen را بزنید. ازطریق میانبر ایجادشده در صفحه‌ی Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید. PWA پی‌پینگ، امکانی مفید برای استفاده از خدمات پی‌‌پینگ در سیستم‌‌عامل‌های مختلف به‌خصوص iOS است.

روش‌‌‌های متنوع پرداخت فاکتور

در سیستم فاکتور آنلاین پی‌‌‌‌پینگ، امکان ارسال فاکتور ازطریق ایمیل و پیامک فراهم شده است. به این ترتیب که لینکی برای مشتری ایمیل و پیامک می‌‌‌‌شود و مشتری با کلیک روی این لینک به صفحه‌‌‌‌ی فاکتور منتقل می‌‌‌‌گردد. فرد پس از مشاهده‌ی اطلاعات فاکتور، ازطریق لینک پرداخت موجود در آن می‌تواند اقدام به پرداخت کند. شما نیز در داشبورد اختصاصی خود، گزارش کاملی از وضعیت پرداخت فاکتور، دریافت می‌کنید. همچنین، با اتصال پوز به نرم‌افزار فروشگاهی یا با استفاده از موبایل پوز، امکان پرداخت فاکتور با استفاده از کارت‌‌‌‌های عضو شتاب، وجود دارد. روش دیگر پرداخت فاکتور توسط مشتری، روش نقدی است؛ در این حالت، با دریافت مبلغ به‌صورت نقدی، فاکتور را به حالت پرداخت‌‌‌‌شده تغییر می‌‌‌‌دهید.

قابلیت صدور کد تخفیف و یکپارچگی با باشگاه مشتریان

با استفاده از سیستم یکپارچه پی‌پینگ، در نرم‌افزار دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل، مشتریان جدید را تکی یا گروهی اضافه کنید و اطلاعات مختلف آن‌ها مانند شماره تماس، ایمیل و … را وارد کنید. در هنگام صدور فاکتور، از میان لیست موجود، مشتری مد نظر را انتخاب و فاکتور را برای وی ارسال کنید. علاوه بر این، پی‌پینگ، امکانی فراهم آورده تا کسب‌وکارها، حساب خود را به باشگاه مشتریان متصل کنند و به شکل کاملا حرفه‌ای، به بهترین روش ارتباط با مشتریان را حفظ کنند. برای وفادار کردن بیش‌‌‌‌‌تر مشتریان خود، می‌‌‌‌‌توانید از قابلیت اعمال تخفیف بر هر یک از آیتم‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مالی یا بر کل فاکتور استفاده کنید.

فاکتور اصلاحی و فاکتور مرجوعی

برخی اوقات پیش می‌آید که فاکتوری برای مشتری ارسال می‌کنید، اما نیاز است تغییراتی در آن ایجاد شود؛ برای مثال یک یا چند آیتم به آن اضافه یا از آن کم شود. در این مواقع از فاکتور اصلاحی پی پینگ استفاده کنید. علاوه بر این، گاه کالایی که برای مشتری ارسال می‌گردد، به دلایل مختلف مرجوع می‌شود. در چنین مواقعی، ممکن است صورت‌حساب‌های شما به کلی به هم بریزد. راه‌حل مدیریت چنین موضوعی، استفاده از فاکتور مرجوعی پی‌پینگ است. درواقع با صدور فاکتور مرجوعی و اضافه کردن مشتری، کالا یا کالاهای مد نظر به موجودی انبار شما اضافه می‌شود.

فاکتور زمان‌بندی‌شده

بعضی از کسب‌‌وکارها و خیریه‌‌ها، در بازه‌‌های زمانی مشخص، مبلغ ثابتی را از مشتریان خود دریافت می‌‌کنند. اگر تعداد این پرداخت‌‌ها زیاد شود، مدیریت آن‌‌ها به شکل دستی بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن می‌‌گردد؛ در چنین شرایطی، فاکتور زمان‌‌بندی‌‌شده پی‌‌پینگ، راهکاری برای رهایی از همه پیچیدگی‌‌هاست. کافی است مبلغ و بازه‌ی زمانی را تعیین کنید تا در موعد تاریخ، ایمیل و پیامک به‌صورت کاملا خودکار برای مشتریان ارسال شود.

payping

اعمال مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل‌و‌نقل روی فاکتور

ارسال کالا برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی، معمولا با هزینه‌ی حمل‌ونقل همراه است. فاکتور آنلاین پی‌پینگ، دست شما را باز گذاشته تا در صورت نیاز، هزینه‌ی حمل‌ونقل را به مبلغ فاکتور اضافه کنید. علاوه بر این، می‌‌‌توانید در صورت تمایل، مالیات بر ارزش افزوده را نیز روی فاکتور اعمال کنید.

سیستم گزارش‌‌‌گیری حرفه‌‌‌ای

پی‌‌‌پینگ برای گزارش‌‌‌گیری مالی کسب‌‌‌وکار شما نیز چاره‌‌‌ای اندیشیده است. در سرویس پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو ازطریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. همچنین قادر خواهید بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنید.

قابل ذکر است، کسب‌‌‌‌وکارها می‌‌‌‌توانند به‌صورت خودکار، روزانه و ازطریق حواله پایا (در سیکل‌‌‌‌های تعیین‌‌‌‌شده)، اقدام به تسویه حساب و دریافت وجه در حساب خود کنند.

برخی دیگر از امکانات درگاه پرداخت پی‌‌پینگ

درگاه پرداخت پی‌‌پینگ، به‌عنوان پرداخت‌‌یار رسمی بانک مرکزی و یکی از نوآورترین سرویس‌‌های مالی کشور، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌‌دهد؛ برخی از سرویس‌‌های شرکت پی‌‌پینگ عبارت‌اند از:

درگاه پرداخت اینترنتی: در کم‌‌تر از چند ساعت و با استفاده از خدمات پی‌‌‌پینگ، سایت خود به درگاه‌‌ ایمن و پرسرعت بانکی متصل کنید.

آیتم مالی: آیتم مالی در حقیقت نشانگر یک کالا در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی شما است. این آیتم مالی حاوی اطلاعات مختلف یک محصول مانند نام، قیمت، بارکد، میزان موجودی در انبار و ... است. صاحبان فروشگاه‌های آنلاین که در بستر وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، بدون داشتن سایت و تنها با اشتراک‌‌‌‌گذاری لینک یک آیتم، می‌‌‌‌توانند مشتری را به درگاه پرداخت منتقل و وجه را دریافت کنند.

سرویس حمایت مالی: اسکریپت حمایت مالی، یکی از جدیدترین سرویس‌های پی‌پینگ است که علاوه بر زیبایی‌های بصری و تجربه‌ی بی‌نظیر کاربری، فرایند دریافت حمایت مالی را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. در صفحات حاوی اسکریپت حمایت مالی پی‌پینگ، یک زبانه اضافه می‌‌شود که کاربر با کلیک روی آن می‌‌تواند در همان صفحه (به شکل پاپ آپ)، حمایت خود را انجام دهد.

نرم‌افزار فروشگاهی: نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، به منظور استفاده برای کسب‌‌وکارهای محلی و همچنین شرکت‌های تجاری در نظر گرفته شده تا کسب‌وکارها بتوانند امورات صندوق‌داری و پرداخت‌های مالی‌شان را به‌راحتی انجام دهند و دستگاه‌های مختلف خود مانند ترازو، بارکد خوان، فیش پرینتر و استند فروشگاهی را به نرم‌افزار متصل کنند.

سرویس سازمانی: در سازمان‌ها و مجموعه‌های متعددی، مدیران ارشد برای انجام امور بازاریابی و فروش مویرگی، شعبه‌های مختلفی تأسیس و بازاریابان متعددی استخدام می‌کنند. ارزیابی عملکرد این بازاریابان و ویزیتورها، فرایندی بسیار مشکل، پیچیده و وقت‌گیر است؛ مخصوصا وقتی تعداد شعبه‌ها و بازاریابان زیاد می‌شود. پرداخت‌یار پی‌پینگ برای تسهیل فرایند تسهیم پورسانت فروش بین بازاریابان و ویزیتورها، راهکاری به‌نام سرویس سازمانی ارائه کرده است.

 برای آشنایی بیش‌‌‌‌‌‌تر با سرویس‌‌‌‌‌‌های پی‌‌‌‌‌‌پینگ و ساخت حساب کاربری، به سایت پرداخت‌‌‌‌‌‌یار پی‌‌‌‌‌‌پینگ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات