کلاسینو، کلاس کنکور در خانه

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دانش آموزان کنکوری با شرکت در کلاس و آزمون‌های آنلاین کلاسینو و دیدن نتایج لحظه‌ای در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند و از خطر درگیر شدن با کرونا در امان می‌مانند.
تبلیغات

درست یا غلط، از نزدیک به سه دهه‌ی اخیر کنکور برای خانواده‌های ایرانی و دانش‌آموزانی که دوست دارند تا با ورود به دانشگاه آینده‌ی خود را بسازند، از اهمیت بالایی برخودار بوده است، بطوریکه حتی حضور یک دانش آموز کنکوری در منزل می‌تواند زندگی روزانه‌ی آن خانواده را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

همین اهمیت باعث شده تا آماده‌سازی دانش آموزان پشت کنکوری نیز اهمیت بالایی داشته باشد، بطوریکه از دیرباز شاهد فعالیت آموزشگاه‌های مختلف و متنوع در زمینه‌ی برگزاری کلاس‌های کنکور مختلف بودیم که اغلب به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند، حال آنکه رفته‌رفته این روند تغییر می‌کند.

کلاسینو

ورود اینترنت و به نوعی همه‌گیر شدن آن در کشور باعث شده تا بسیاری از کاربران ایرانی با سرویس‌های متنوع مبتنی بر اینترنت آشنا شده و درکنار استفاده از اپلیکیشن‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، پتانسیل اینترنت در کاربردهای دیگر را نیز درک کنند. یکی از کابردهایی اینترنت که اتفاقا جزو پرطرفدارترین و توسعه‌یافته‌ترین کاربردهایی هست که در اقصی نقاط جهان مورد اقبال واقع شده، بحث آموزش بر بستر اینترنت است.

آموزش مبتنی بر سرویس‌های آنلاین مزایای مختلفی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سهولت دسترسی به محتوای آموزشی و همچنین عادلانه‌تر بودن توزیع منابع اشاره کرد. این موضوع در مورد کنکور پررنگ‌تر می‌شود، چراکه تا چند سال گذشته امکان دسترسی به اساتید مجرب تنها دراختیار افرادی بود که در شهرهای بزرگ با امکان دسترسی به آموزشگاه‌های شناخته شده زندگی می‌کردند، حال آنکه ظهور سرویس‌های آنلاین باعث شده تا این موضوع کمرنگ‌تر شده و عدالت آموزشی به روشی بهتر اجرا شود. 

کلاسینو از جمله‌ی سرویس‌های آنلاین آموزش با محوریت کنکور است که دانش‌آموزان در صورت استفاده از آن فقط باید پای رایانه نشسته و از این طریق تمام امورات مربوط را پیگیری کنند. ما در کلاسینو تلاش کرده‌ایم تا سرویس‌های مختلف مورد نیاز باری یک دانش آموز کنکوری را به‌صورت آنلاین آماده کنیم.

کلاسینو

شاید تصور کنید که برگزاری یک کلاس آنلاین آموزشی نمی‌تواند با برگزاری کلاس به‌صورت حضوری قابل مقایسه باشد، چراکه در کلاس آنلاین امکان تعامل بین استاد و دانش‌آموز وجود ندار؛ اما چنین نیست، ما در کلاسینو محیطی تعاملی را خلق کرده‌ایم که طی جلسات آموزشی این امکان برای دانش‌آموز فراهم می‌شود تا سوالات و مسائل خود را به‌صورت آنی در زمان برگزاری کلاس از استاد سؤال کند. همچنین در صورتی که دانش‌آموز قادر نباشد در زمان مشخص شده سرکلاس حاضر شود، ویدیوی ضبط شده‌ی کلاس در پنل کاربری وی دردسترس خواهد بود. 

برگزاری کلاس تنها خدمتی نیست که ما در کلاسینو ارائه می‌کنیم. از دیگر سرویس‌های ارائه شده توسط کلاسینو باید به برگزاری آزمون‌ها به‌صورت آنلاین و تصحیح نتایج به‌صورت لحظه‌ای و اشتراک آن با اساتید و دانش آموزان نیز اشاره کرد. ضمنا باید به مشاوره و برنامه‌ریزی برای تک‌تک دانش آموزان اشاره کرد که از طرق مختلف پیگیری نیز می‌شود. 

تمامی این موارد ازطریق پنلی انجام می‌شود که دراختیار کاربران قرار داده می‌شود و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آن از جزئیات با خبر شوند.

در روزهایی که ویروس کرونا زندگی همه‌ی مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده، استفاده از راهکارهای آنلاین را باید جزو کم‌خطرترین روش‌ها برای پیشبرد کارها و رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات