فراخوان جذب استارتاپ شتابدهنده نوین‌تک

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رهاکردن رؤیاها تجربه‌ی مشترک بسیاری از ما محسوب می‌شود؛ دغدغه‌ها و ایده‌هایی که گاهی اوقات آن‌قدر اصیل و باکیفیت هستند که ظرفیت تبدیل‌شدن به کسب‌و‌کار را دارند.
تبلیغات

مسیر تبدیل این رؤیا به واقعیت بسیار سخت است؛ زیرا در دنیای واقعی تعداد پارامترها و متغیرهای دخیل در موفقیت یا شکست ما بسیار زیاد است. در اینجا است که نیاز به همراهی احساس می‌شود که مسیر را بشناسد و بتواند ما را تا مقصد همراهی کند.

شتاب‌دهنده نوین‌تک با هدف هموارکردن همین مسیر شکل گرفته است. شتاب‌دهنده‌ها مراکزی هستند که با مشارکت در فعالیت شما، خطر مالی ساخت استارتاپ را کاهش می‌دهند و با کاهش میزان سعی و خطای شما، از هزینه‌های اتلاف‌شده جلوگیری می‌کنند. هدف نهایی این مراکز، متصل‌کردن استارتاپ به سرمایه‌گذار یا شرکت یا افرادی است که ادامه مسیر توسعه و جذب سرمایه را برای شما ممکن می‌کنند.

ما در نوین‌تک با هدف کاهش نرخ شکست استارتاپ‌ها و کمک به تبدیل دغدغه‌های افراد به کسب‌و‌کار، سرویس‌هایمان را طراحی کرده‌ایم. این سرویس‌ها در سه دسته‌ی کلی زیر قرار می‌گیرند:

  • برنامه‌ی پایه‌ی شتاب‌دهی
  • سرمایه‌ی بذری
  • فضای کار اشتراکی

برنامه‌ی پایه‌ی شتاب‌دهی

هدف ما از طراحی برنامه‌ی پایه‌ی شتاب‌دهی این بوده است که در آن، مسیر توسعه‌ی استارتاپ را برای شما واضح‌تر کنیم و بتوانیم روی فعالیت‌هایتان نظارت کنیم تا مطمئن شوید از مسیر خارج نمی شوید. همچنین با بهره‌گیری از برنامه‌ی پایه‌ی شتاب‌دهی، به شبکه‌ی نوین‌تک متصل می‌شوید و می‌توانید از خدمات و همکاری و مشاوره‌های این شبکه استفاده کنید. در آخر هم به شما کمک می‌کنیم سرمایه‌گذار مناسب کسب‌و‌کارتان را پیدا کنید و در فرایند جذب سرمایه نیز درکنار شما خواهیم بود.

سرمایه‌ی بذری

سرمایه‌ی بذری ما ۶۰ میلیون تومان است و این مبلغ را برای این در نظر گرفته‌ایم که بتوانید در ماه‌های اولیه شروع استارتاپ، دغدغه‌ی مالی کمتری داشته باشید.

فضای کار اشتراکی

در این فضای دوستانه و صمیمی هم می‌توانید از هم‌افزایی با سایر تیم‌ها استفاده کنید و هم به فعالیت‌های اداری کسب‌و‌کارتان برسید. اینترنت پرسرعت، پرینتر، کدپستی و میزکار از جمله امکاناتی است که نوین‌تک دراختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از این فضا استفاده کنید.

اگر فکر می‌کنید در مسیر توسعه‌ی کسب‌و‌کارتان می‌توانیم همراه مناسبی برایتان باشیم، می‌توانید ازطریق وب‌سایت نوین‌تک به آدرس www.novin.tech، فرم ثبت‌نام را پر کنید تا با شما تماس بگیریم و درصورت امکان، همکاری‌مان را آغاز کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات