نحوه عضویت در مارکت پلیس دیجی دو

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر به‌دنبال کسب موقعیت برای فروش آنلاین هستید، بی‌شک استفاده از مارکت‌پلیس‌های آنلاین می‌تواند به شما کمک شایان‌توجهی کند.
تبلیغات

 درحال‌حاضر استفاده از خدمات مارکت‌پلیس‌ها در سایت‌های معتبر فروش به وفور دیده می‌شود.

 چطور می‌توانید در دیجی دو فروشنده شوید 

بنابراین برای صاحبان مشاغلی که به این فضا جهت فروش محصولات خود احتیاج دارند، بستری فراهم شده تا بتوانند از اعتبار سایت‌های فروشگاهی آنلاین به سود خود استفاده کنند. برای درک اهمیت عضویت در مارکت‌پلیس‌ها به این مثال توجه کنید. شاید شما به‌عنوان فروشنده محصولات دیجیتال مانند گوشی همراه، دارنده بهترین مدل‌های برند سامسونگ باشید، حتی قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه شما به نسبت دیگر فروشگاه‌ها پایین‌تر نیز باشد، اما زمانی‌که بستری برای ارائه محصولات خود نداشته باشید تمامی این ویژگی‌ها رنگ می‌بازد. بنابراین درکنار تمام مزیت‌های فروشگاهی خود نیازمند دیده‌شدن و تبلیغات هستید. اما چه چیزی می‌تواند بهتر از عضویت در مارکت‌پلیس برای شما باشد؟ شما می‌توانید به‌راحتی و با کمترین هزینه فروشگاه خود را در معرض نمایش قرار داده و از مزیت های فروش آنلاین نیز بهره‌مند شوید.

در ادامه مزیت های عضویت در مارکت‌پلیس‌ها را شرح خواهیم داد:

  • ایجاد فرصت برای فروش

همان‌طور که می‌دانید فروشگاه‌های آنلاین یا اینترنتی با مارکت‌پلیس‌های آنلاین متفاوت هستند. به این معنا که در فروشگاه‌های آنلاین، کالاها به شکل مستقیم به فروش می رسند، این درحالی است که در مارکت‌پلیس‌ها این فروشندگان کالا هستند که مسئولیت تأمین کالا و همچنین تعیین نرخ را بر عهده دارند. بنابراین از این جهت اعضای مارکت‌پلیس خود مسئول فروش و تأمین کالای خود هستند و تنها از بستر فراهم شده برای عرضه و نمایش کالا در مارکت‌پلیس استفاده می‌کنند.

  • به صرفه بودن مسیر فروش

زمانی‌که فروشندگان از خدمات مارکت‌پلیس‌ها استفاده می‌کنند، درواقع از هزینه‌های انبارداری گرفته تا تبلیغات صرفه‌جویی کرده‌اند. بنابراین راه دستیابی به شناخته شدن محصول و همچنین عرضه آن به سراسر کشور آسان‌تر خواهد شد. دیجی دو با ارائه این خدمات راهی مطمئن را پیش روی مخاطبان فروش قرار داده است تا درکنار رشد و توسعه این سایت پیشرفت چشمگیری را تجربه کنند.

  • راهی برای شناخته شدن برند های بومی

رقابت با برندهای برتر در صورت مهجور ماندن و قرار گرفتن در محیط‌های کوچک بسیار مشکل خواهد بود. اما زمانی‌که فعالان فروشگاهی در سراسر جهان در یک سایت معتبر به فروش محصولات خود بپردازند گویی که جهان به مثابه یک دهکده کوچک درآمده است. از این رو در سایه اعتبار سایت پذیرنده آن‌ها نیز به شهرت عمومی دست پیدا خواهند کرد. مارکت‌پلیس دیجی دو نیز با فراهم کردن چنین بستری از فروشندگان کوچکی که در سراسر کشور در حال فروش محصولات خود هستند حمایت خواهد کرد؛ تا آن‌ها در زمان کوتاه‌تری مسیر رشد و توسعه خود را بپیمایند.

digido-marketplace-2
  • بهره‌مندی از کالاهای متنوع تر

این ویژگی برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است، چراکه به دلیل افزایش فروشندگان میزان محصولات در فروشگاه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و مشتریان فرصت جست‌وجو و مقایسه محصولات را خواهند داشت. بنابراین با بررسی کالاهای موجود در فروشگاه‌های مختلف می‌توانند مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند. لذا فروشندگان نیز بستری برای رقابت را خواهند یافت تا با عرضه محصولات بیشتر و بهتر بتوانند مشتریان بیشتری را نیز جلب کنند. برای مثال فروشندگان محصولی مانند گوشی نوکیا در صورت مشاهده رقابت قیمتی برای این محصول می‌توانند به‌راحتی با یک تغییر کوچک محصول خود را به فروش رسانند، بدون اینکه بخواهند تحقیقات گسترده‌ای درباره نحوه فروش این محصول در دیگر فروشگاه‌ها داشته باشند.

  • ویژگی مارکت‌پلیس دیجی دو

دیجی دو به‌عنوان یک سایت معتبر در فروش محصولات دیجیتالی نیز این امکان را فراهم آورده تا تأمین‌کنندگان کالاهای مرتبط بتوانند با عضویت در مارکت‌پلیس این سایت محصولات خود را به مخاطبان معرفی کرده و به فروش برسانند. از این رو خریداران کالای دیجیتال به‌راحتی می‌توانند در فضای تجارت الکترونیکی کالاهای بسیاری را با یکدیگر مقایسه کرده و خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشند. اما چطور می‌توانید در این مارکت‌پلیس عضو شوید در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه عضویت در مارکت‌پلیس دیجی دو را برایتان تشریح کنیم:

digido-marketplace-3

چطور در مارکت‌پلیس دیجی دو ثبت نام کنید

  • در ابتدا لازم است که در سایت دیجی دو، حساب کاربری ایجاد کنید. به این منظور می‌توانید با انتخاب زبانه حساب کاربری و تکمیل فرم احراز هویت به‌عنوان یکی از اعضای سایت دیجی دو شناخته شوید.
  • سپس به وسیله کد شخصی ثبت کاربر در قسمت «در دیجی دو فروشنده شوید» کلید مشاهده را انتخاب کنید.
  • در ادامه با تکیمل فرم ابتدایی به‌عنوان فروشنده شناخته خواهید شد.
  • پس از تشخیص اعتبار حساب کاربری، برای شما فرمی قرار داده شده است که باید آن را به شکل نسخه کاغذی دراختیار داشته باشید. در این فرم قوانین و مقررات ثبت نام توضیح داده شده که در صورت تائید آن باید فرم را به‌همراه مدارک درخواستی برای سایت دیجی دو ارسال کنید.
  • در نهایت با صدور اعتبار از طرف سایت دیجی دو به‌عنوان فروشنده در مارکت‌پلیس این شرکت می‌توانید محصولات خود را در معرض نمایش و فروش قرار دهید.

مزیت عضویت در مارکت‌پلیس دیجی دو

با عضویت در این مارکت‌پلیس می‌توانید با استفاده از اعتبار شرکت دیجی دو فروشی همه‌جانبه داشته باشید. به این دلیل که شما به‌عنوان فروشنده هزینه‌ای برای تبلغات نخواهید داد، از طرفی خریدران بسیاری با فروشگاه شما آشنا خواهند شد که خود مزیتی درخور توجه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات