آغاز مرحله دوم فروش سهام عدالت در سامانه سعدی

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
۳۰ درصد دوم سهام عدالت برای افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، آزاد و قابل فروش شد. بدین‌ترتیب، سهام‌داران می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را ازطریق سامانه سعدی بفروشند.
تبلیغات

مرحله دوم فروش سهام عدالت

براساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار از ۱۹ مرداد سال جاری امکان فروش ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت برای مشمولانی فراهم شده است که روش مستقیم را در مدیریت سهام خود برگزیده‌اند.

فروش بخش دوم سهام عدالت در سامانه سعدی در حالی آغاز شده که ارزش این سهام درمقایسه‌با آغاز فروش ۳۰ درصد اول، رشد درخور‌توجهی یافته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزش حدودی سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی تقریبا به ۲۰ میلیون تومان و ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی به بیش از ۳۹ میلیون تومان رسیده است.

افرادی که ارزش سبد سهام عدالت آن‌ها یک میلیون تومان بوده، احتمالا پس از آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت با فروش ۶۰ درصد سهامشان می‌توانند منتظر واریز حدود ۲۳ میلیون تومان باشند. البته این مبلغ پس از ثبت درخواست فروش سهام عدالت در سامانه سعدی و فروش چندمرحله‌ای به‌قیمت روز آن، به‌وسیله‌ی کارگزاری در چند بخش به حساب سهام‌دار واریز می‌شود.

سامانه سعدی

براساس آخرین گزارش‌ها، سامانه سعدی کارگزاری فارابی با بیش از ۱۱ میلیون بازدید در هفته‌های اخیر، به‌عنوان برترین سامانه فروش سهام عدالت شناخته شده است.

به‌گفته‌ی کارشناسان، چنانچه دارنده‌ی سهام عدالت هستید و روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با ورود به سامانه سعدی به‌سادگی ارزش دارایی‌های خود را مشاهده کنید یا سهام عدالت خود را بفروشید و وجه آن را دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات