ایسوس سرویس؛ راه حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ایسوس سرویس، بهترین خدمات تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس را در وب ارائه می‌دهد.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های ایسوس از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا هستند. در ایران نیز این لپ‌تاپ‌ها به دلیل عملکرد مناسب و قابل اعتمادی که دارند، جزو اولین انتخاب‌های خریداران قرار می‌گیرند.

در همین راستا بهره‌مندشدن از خدمات مناسب پس از فروش و همچنین تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ‌های ایسوس امری مهم است. اولین مرکزی که در کشور ما برای تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس و ارائه خدمات پس از فروش به‌عنوان یک نمایندگی ایسوس به شکل مجاز شروع به فعالیت کرد، ایسوس سرویس (L.P.S) نام دارد. این مرکز یکی از مجهزترین نمایندگان مجاز ایسوس است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد.

با سرویس و خدمات www.lpsgroup.co بیشتر آشنا می‌شوید؛

فروشگاهی از تمام قطعات ایسوس

اگر از فن‌های پروپاقرص برند ایسوس باشید، یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی که برای خرید لوازم جانبی ایسوس پیدا می‌کنید، ایسوس سرویس است. این مرکز دارای یک فروشگاه مجهز است که در آن انواع کیبورد، آداپتور اورجینال، درایور لپ‌تاپ، باتری، رم، ‏cpu و مادربرد لپ‌تاپ ایسوس به‌همراه نمایشگرهای ال ای دی و LCD لپ‌تاپ را پیدا خواهید کرد.

با دسترسی به تأمین قطعات این فروشگاه دیگر نگرانی بابت قابل استفاده نبودن لپ‌تاپ خود نخواهید داشت. ایسوس سرویس با بهترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن، قطعات کاملا اورجینال را برای شما مهیا می‌کند.این فروشگاه که تنها در شهر تهران دایر است، به‌زودی با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین قرار است به تمام نقاط دور و نزدیک در کشورمان خدمت‌رسانی کند. با (فروشگاه آنلاین ایسوس سرویس) نگرانی‌های شما در سرتاسر کشور به کلی رفع خواهد شد.

گارانتی واقعی!

همه ما با تجربه نامناسب در زمینه استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش رو‌به‌رو شده‌ایم. بسیاری از شرکت‌هایی که گارانتی محصولات را ارائه می‌کنند، به بهانه‌های مختلف از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند. به همین دلیل معمولاً در زمان خرید وسیله‌های برقی معمولاً بسیاری از ما حساب ویژه‌ای روی گارانتی آن باز نمی‌کنیم؛ اما این شرکت به‌عنوان نمایندگی ایسوس، در طول یک دهه گذشته توانسته است خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه کند. تضمین ارائه‌شده در قبال لپ‌تاپ‌های ایسوس و همچنین قطعات جانبی آن‌ها در شرایط قیمتی این روزهای کشورمان بسیار حساس و تعیین‌کننده است. ایسوس سرویس در زمینه تعمیر لپ‌تاپ asus، تعمیر انواع محصولات جانبی ایسوس، سرویس و نگه‌داری و تأمین قطعات برای لپ‌تاپ‌ها، نوت بوک‌ها و کامپیوترهای ایسوس فعال است. این شرکت همچنین با شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش همکاری گسترده‌ای دارد. به همین دلیل است که ایسوس سرویس را به‌عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس می‌شناسیم.

تعمیر لپ‌تاپ  asus، از همه مدل و همه رنگ!

اگر به‌دنبال یک مرکز قابل‌اعتماد برای تعمیر لپ‌تاپ asus خود هستید کافی است سری به ایسوس سرویس بزنید. به‌محض ورود شما به داخل مرکز، لپ‌تاپ‌تان توسط متخصصان حرفه‌ای ایرادیابی می‌شود. درصورتی‌که لپ‌تاپ نیاز به تعمیر داشته باشد در حضور شما و با ارائه فاکتور و گارانتی رسمی تعمیر و تحویل داده می‌شود. درصورتی‌که تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس شما طولانی‌تر باشد می‌توانید با خیال راحت یک رسید رسمی و معتبر دریافت کرده و لپ تاپتان را در این مرکز قرار بدهید.

یکی از مزایای این نمایندگی سرعت بالا در تحویل لپ‌تاپ‌های تعمیری است. شما هرگونه خدمات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری که نیاز داشته باشید در مدت زمان یک ساعت تا حداکثر ۴۸ ساعت برای شما انجام می‌شود؛ اما هیجان‌انگیزترین قسمت ماجرا این است که برخلاف سایر مراکز تعمیر و خدمات پس از فروش، شما در مرکز ایسوس سرویس می‌توانید بعد از تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس خود یک گارانتی معتبر برای مدت چهار ماه دریافت کنید. این گارانتی تنها به یک دلیل به شما داده می‌شود و آن این است که این شرکت معتقد است کیفیت ارائه خدماتش در بالاترین سطح خود قرار دارد.

در این شرکت انواع خدمات مانند تعویض تراشه، تعویض مادربرد، تعمیر و تعویض مانیتور لپ‌تاپ، تعمیر LCD و ال ای دی، تعمیر تخصصی نوت بوک های ایسوس، تعمیر و تعویض کارت مودم و شبکه کابلی، تعمیر و تعویض کیبورد، درایو، تاچ پد، فینگر پرینت و لولای لپ‌تاپ ارائه می‌شود.

ایسوس سرویس

ارتقا لپ‌تاپ با ایسوس سرویس

ممکن است در برخی موارد مشخصات فنی لپ‌تاپ خریداری‌شده برای انجام پروژه‌های بعدی‌تان کمی ضعیف به‌نظر برسد. در میان عموم مردم ذهنیت این‌گونه است که لپ‌تاپ به خاطر پک بودن قابلیت ارتقا ندارد. البته که شما با مراجعه به متخصصان حرفه‌ای و کاربلد ایسوس سرویس می‌توانید به‌راحتی لپ‌تاپ خود را با استفاده از قطعات اصلی و با ارائه گارانتی خدمات به‌روزرسانی کنید. پس از به‌روزرسانی شما یک لپ‌تاپ به‌روزتر و کارآمدتر با همان کیفیت قبل خواهید داشت.

پایان نگرانی در مورد اطلاعات هارددیسک

هارددیسک در انواع لپ‌تاپ و سیستم‌های دیگر یکی از بخش‌های مهم و حیاتی سیستم کامپیوتری است که اطلاعات بسیاری در آن نگه‌داری می‌شوند. اهمیت هارددیسک برای افرادی که پروژه‌های خود را روی لپ‌تاپ نگه‌داری می‌کنند دوچندان خواهد بود. با خدمات تعمیر هارددیسک ایسوس سرویس می‌توان گفت که نگرانی‌ها در مورد هارددیسک و اطلاعات بااهمیت شما پایان‌یافته است. درصورتی‌که در مورد هارددیسک لپ‌تاپ یا اطلاعات آن به مشکل برخورده‌اید به‌راحتی و با اطمینان بالا می‌توانید هارددیسک خود را به تکنسین‌های این شرکت بسپارید.

خدمات نرم‌افزاری مطمئن

با مراجعه به ایسوس سرویس می‌توانید تمامی خدمات نرم‌افزاری خود را در شرایط کاملا تخصصی وحرفه ای انجام دهید. در این شرکت تمامی خدمات شامل نصب و تعویض ویندوز و نرم‌افزارهای مختلف روی لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی و تبلت قابل انجام است. علاوه بر این می‌توانید بکاپ گیری اطلاعات بااهمیت خود را به کارشناسان ایسوس سرویس بسپارید.

کلام آخر

هرگونه مشکلات فنی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مانند بازیابی اطلاعات توسط کارشناسان ایسوس سرویس به‌راحتی و با پایین‌ترین هزینه قابل انجام است. در این شرایط دیگر نگرانی در مورد اطلاعات موجود روی سیستم‌های کامپیوتری بی‌دلیل و واهی است.

ایسوس سرویس یک مرکز معتبر است که تضمین می‌کند هرگونه ایراد سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری در لپ‌تاپ یا نوت بوک شما که وجود داشته باشد توسط کارشناسان متخصص و مجرب در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود. در این شرکت تمامی دستگاه‌هایی که تعمیر شوند یک سرویس رایگان با خدمات نرم‌افزاری و سرویس داخلی لپ‌تاپ دریافت می‌کنند. از مزیت‌های این شرکت این است که پیش از مراجعه حضوری به مرکز می‌توانید وارد وب‌سایت آن شده و مشکل لپ‌تاپ خود را ازطریق راه‌های ارتباطی مشخص شده مانند تماس تلفنی، ایمیل، تلگرام و واتساپ با کارشناسان این مرکز مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات