بهگفتهی مدیرعامل کارگزاری فارابی، رویکرد جدید این شرکت برپایهی استانداردهای جهانی و نوآوری و رضایتمندی مشتری استوار است که باعث میشود این شرکت بتواند عرصهی ارائهی خدمات در بازار سرمایه را از نو تعریف کند و با اتکا بر نیروی انسانی متخصص و کارامد، جلوه تازهای به بازار سرمایه ایران بدهد.
رحمان بابازاده دربارهی تغییراتی که کارگزاری فارابی را در مسیر جدیدی قرار میدهد، گفت:
بابازاده دربارهی سومین مقطع مهم فعالیتهای این کارگزاری نیز ادامه داد:
این فعال بازار سرمایه تغییراتی را تشریح کرد که فارابی و مشتریان این کارگزاری بهزودی شاهدش خواهند بود. وی دراینباره توضیح داد:
بابازاده دلایلی که باعث شد فارابی در مسیر جدیدی گام بردارد، تشریح کرد و گفت:
همچنین، مدیرعامل کارگزاری فارابی دربارهی برخی اقدامات انجامشده گفت:
طبق گفتهی رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی، راهاندازی نخستین مرکز تماس هوشمند بازار سرمایهی ایران یکی دیگر از گامهای مهمی است که سطح خدمات این کارگزاری را به استانداردهای جهانی نزدیک میکند. بابازاده میگوید برای پاسخگویی هرچه بهتر به مخاطبان، در این مرکز تماس از ابزارهای هوش مصنوعی و رباتیک نیز استفاده میشود. وی تأکید میکند پاسخگویی به مشتریان صرفا ازطریق اپراتور انسانی نخواهد بود و آنها از هوش مصنوعی در این زمینه بهره خواهند گرفت:
بابازاده درپایان به افزایش فعالیتهای «آموزین» در ماههای اخیر نیز اشاره کرد و گفت:
آنطورکه گفته میشود، هویت بصری کارگزاری فارابی نیز همراستا با تغییرات آغازشده در این کارگزاری تغییر کرده است. این تغییر شامل رنگ سازمانی و معرفی طرح جدید لوگو کارگزاری فارابی میشود.
نظرات