سرمایه‌گذاری پرسود به کمک سرور HP؛ شرکت رایان پردازش پژواک

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت پردازش رایان پژواک به همت جمعی از پیشکسوتان صنعت IT در راستای توسعه صنعت و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT کشور عزیزمان ایران فعالیت دارد.
تبلیغات

این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل با تجربه بازرگانی و مهندسان فنی متخصص دارای مدارک بین‌المللی در حوزه IT در زمینه واردات، تأمین، مشاوره، فروش و پشتیبانی انواع سرور و ذخیره‌سازهای اورجینال برند معروف و معتبر جهانی اچ‌پی HP و هارد دیسک درایوهای مختلف برندهای پیشرو در صنعت حافظه از جمله سیگیت، وسترن دیجیتال و سامسونگ با رویکرد مشتری‌مداری و تعهد در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردید. این شرکت از ابتدا با عرضه انواع فروش سرور اچ‌پی | سرور Hp، قطعات و تجهیزات اچ‌پی ای HPE فعالیت خود را آغاز کرده و موفق به بهره‌گیری و ارائه مجموعه کاملی از سرورها و ذخیره سازهای اچ‌پی و نهایتا انواع هارد و اس اس دی سایر برندهای مطرح دنیا به مشتریان خصوصی، خصولتی، سازمانها و نهادهای دولتی از جمله بزرگ‌ترین دیتا سنترهای کشور شده است. مهندسین و متخصصان این شرکت با ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در خصوص طراحی، انتخاب بهینه و برترین تجهیزات براساس نیاز و بودجه، اجرا و پشتیبانی پروژه های آی‌تی همواره مشتریان خود را در زمینه فروش سرور اچ‌پی | سرور اچ‌پی، فروش هارد سیگیت، فروش اس اس دی اچ‌پی، فروش اس اس دی سامسونگ یاری کرده‌اند.

 دلایلی که شما را قانع می‌کند بدون شک و تردید از سرورهای HP استفاده کنید

هرچقدر مطابق با نیازهای روز عمل کنیم و به تکنولوژی سرعت ببخشیم، به‌تبع خریداران و طرفداران ما روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کنند. یکی از مطمئن‌ترین تولید‌کنندگان سرور که تحولی شگرف در به‌روز بودن با تکنولوژی روز دنیا ایجاد کرده است، سرور HPE است. سرور HPE برای هر مدل کار و تجارتی که بخواهید شروع کنید یا توسعه ببخشید مدل‌های متنوعی ارائه داده است.

نمونه‌های سرور HPE به‌گونه‌ای طراحی شده است که با بهبود عملکرد سرور، قابلیت اطمینان و کارایی منجر به پایین آمدن کل هزینه مالکیت می‌شود. پس اگر می‌خواهید علاوه بر به حداقل رساندن هزینه‌ها، سرعت عمل و کارایی را نیز بالا ببرید، همین الان دست به کار شوید و نمونه‌ای را که مطابق با نیازتان است انتخاب کنید.

چهار دلیل برای اینکه چرا باید سرور اچ‌پی  را انتخاب کنید

یکی از اصول اصلی Hewlett Packard Enterprise برای سرورها، تمرکز بر تجربه‌های مشتری است به این گونه که پس از استفاده خریداران از سرور، بازخورد آن‌ها را جمع آوری کرده و سعی کرده عیب‌های مشترکی که خریداران بیان کردند را از بین ببرند که همین باعث محبوب شدن HPE شده است. حال می خواهیم چهار دلیل از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده سرور HPE را بگوییم:

دلیل اول طراحی: استفاده از روش Customer-first برای طراحی

  • مهندسان و مدیران محصولات با مشتریان در سر تا سر دنیا ملاقات می‌کنند تا شرایط لازم برای بهبود سرورهای HPE نسل بعدی را تعریف کنند.
  • تحقیقات ثانویه بر روند بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیشنهاد‌های رقابتی آنالیز می‌شود.
  • آزمایشگاه‌های Hewlett Packard امکان انتقال سریع و روان فناوری‌های پیشرفته را به محصولات و راه‌حل‌های نسل بعدی را فراهم می‌آورد.
  • داده‌هایی که در سازمان پشتیبانی فنی جمع آوری می‌شود برای بهبود مشخصات طراحی از یک نسل به نسل دیگر استفاده می‌شود.

دلیل دوم منبع: تمرکز بر انتخاب تأمین‌کننده، کیفیت و همچنین مدیریت

  • HPE تنها از یک تأمین‌کننده برای منابع خود استفاده می‌کند. آن تأمین‌کننده باید توانایی تأمین منابعی با کیفیت را داشته باشد و همچنین منابع مورد نیاز را سر وقت تعیین شده به دست تولید کننده برساند.
  • استانداردهای کیفیت سازگار، کنترل فرایندها و مدیریت فرعی تأمین کننده باید بررسی شود
  • برای اطمینان از مدیریت تأمین و هزینه، قراردادهای استراتژیک انجام می‌شود.
  • کارشناسان زنجیره تأمین HPE برای اطمینان از صحت تولید های خود، هم در محل تأمین‌کنندگان و هم در محل تولید‌کنندگان، منابع را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

دلیل سوم ساخت: ساخت کلاس جهانی و آزمایش دقیق محصول برای تولید با بالاترین کیفیت

  • همکاری با R&D برای طراحی ساخت
  • نظارت بر کارخانه و تشخیص هشدار زودهنگام در صورت خرابی قطعات
  • انجام آزمایش‌های گسترده سرور و گزینه اجرا
  • آزمایش قابلیت اطمینان بهینه‌سازی سرور و بهینه‌سازی آزمایش‌ها

دلیل چهارم پشتیبانی: مدیریت جامع سرور و خدمات پشتیبانی End to End

  • مدیریت زیرساخت HPE OneView به شما امکان می‌دهد تا زیرساخت ها را سریع‌تر مستقر و عملیات چرخه عمر را ساده تر کنید. همچنین به کمک اتوماسیون گردش کار و سریع‌ترین اکوسیستم، می‌توانید صنعت را بهبود ببخشید.
  • مدیریت سرور HPE iLO برای طراحی و نظارت بر سلامت سرور مورد استفاده قرار می‌گیرد تا خرابی‌های احتمالی حداقل شود.
  • خدمات HPE Pointnext با 25000 متخصص IT در سراسر جهان به‌طور مستقیم با مشتریان کار می‌کنند تا به کمک فناوری، ابزار و فرآیندهای مناسب بتوانند اهداف خود را محقق کنند.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات، آموزش نحوه ی استفاده از سرورهای HPE است.

هر شرکتی برای بهتر کردن محصولات خود عوامل کلیدی را در نظر دارد، حال می‌خواهیم عواملی که باعث پیشرفت چشمگیر سرور های HPE شده است را بیان کنیم:

۱. حافظه‌ی سرور HPE

سرورهای HPE از انواع مدل‌های حافظه در ظرفیت‌های متنوع پشتیبانی می‌کند پس با استفاده از این سرور هیچ وقت نباید نگران کمبود حافظه باشید.

۲. نحوه ی ذخیره‌سازی سرور HPE

سرورهای HPE به دلیل داشتن امکاناتی مانند؛ دیسک های سخت (HDD)، دیسک های حالت جامد (SSD) و کنترلرهای هوشمند Array که شامل فناوری HPE SMART است مانع از دست رفتن ناگهانی داده و ایجاد خرابی های احتمالی می‌شود.

۳. شبکه‌های سرور HPE

پشتیبانی از انواع طیف‌های گسترده شبکه‌ها همه از امکانات سرور HPE است. این سرور می‌تواند آداپتور های استاندارد را از 1GBE تا 50GBE را پشتیبانی کند. این آداپتور ها با طیف گسترده ای از فرستنده ها مورد پوشش قرار می‌گیرند.

۴. HPE Rack and Power

HPE حتی برای ایمن کردن سرور ها و زیرساخت‌های Hybrid Cloud از مواردی چون محفظه های رک HPE، POWER HPE و همچنین سیستم خنک‌کننده بهره برده است.

۵. HPE Power Supplies

منبع تغذیه HPE امکاناتی مانند راندمان بالا را در گزینه‌های ورودی و خروجی متعدد دراختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد منبع تغذیه را برای تنظیمات و محیط های خاص سرور استفاده کنید. این انعطاف پذیری باعث به حداقل رساندن اتلاف انرژی، کاهش هزینه های کلی انرژی و ظرفیت برق در مرکز داده می‌شود.

انواع سرورهای پر کاربرد HP جهت کارهای متوسط ML و DL

HPE ProLiant DL۶۰

HPE ProLiant DL۸۰

lHPE ProLiant DL۱۲

HPE ProLiant DL۱۶۰

HPE ProLiant DL۱۸۰

HPE ProLiant ML۱۱۰

HPE ProLiant ML۱۵۰

انواع سرورهای پر کاربرد HP جهت کارهای اینترپرایز ML و DL

HPE ProLiant DL۳۲۵

HPE ProLiant DL۳۶۰

HPE ProLiant DL۳۸۰

HPE ProLiant DL۳۸۵

HPE ProLiant DL۵۶۰

HPE ProLiant DL۵۸۰

HPE ProLiant ML۳۵۰

تمام اطلاعات بالا جهت حصول اطمینان شما بیان شده تا نشان دهد که خرید سرور اچ‌پی، مانند یک سرمایه‌گذاری بر فناوری عمل می‌کند. زیرا علاوه بر دقت در تولید آن، پشتیبانی تا زمان استفاده و ارائه ی خدمات مانند یک سرمایه‌گذاری بهینه است و هیچ ضرری با خود به‌همراه ندارد. حال باتوجه‌به دلایل ذکر شده، شما با خیالی آسوده می‌توانید این سرور را برای رفع نیاز های خود انتخاب کنید.

برای خرید انواع سرور اچ‌پی و همچنین دریافت مشاوره رایگان در این مورد به وب سایت شرکت پردازش رایان پژواک مراجعه کنید یا با شماره تلفن 41308000-021 تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات