فروش فوری ام وی ام 315 کارکرده در بازار خودرو با خودرو 45

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مجموعه خودرو 45 به‌واسطه تجربه و حضور کارشناسان خبره در امر فروش خودروهای کارکرده می‌تواند به‌راحتی مشتریان بالقوه را به خریداران واقعی متصل کند تا معامله‌ای امن و آسان رقم بخورد.
تبلیغات

فروش خودروهای کارکرده چینی در بازار پر نوسان خودرو که قیمت خودروها به واسطه نوسانات نرخ ارز رو به افزایش است، با ریسک بالایی همراه است. از میان خودروهای چینی، محصولات مدیران خودرو از چری در بازار ایران طرفداران زیادی دارد که در میان آن‌ها نیز ام وی ام 315 یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

طراحی ظاهری ام وی ام ۳۱۵

طراحی ظاهری MVM 315H در مقایسه با نسخه فیس قدیم به‌ویژه در نمای رو‌به‌رو نسبتا جذاب‌تر، مدرن‌تر و جسورانه‌تر ترسیم شده و بدین ترتیب توانسته مشتریان بیشتری را به سوی خود روانه سازد. به‌ویژه اینکه شرکت مدیران خودرو با استفاده از برخی تزیینات ظاهری بیشتر و همچنین فلاپ‌های پلاستیکی، میله باربند سقفی و برخی تزیینات دیگر موفق شده ظاهر همه‌پسندتری را از ام وی ام ۳۱۵ در قالب تیپ اسپرت اکسلنت به مشتریان خود ارائه دهد.

استفاده از چراغ‌های نسبتا بزرگ و یک جلوپنجره باریک به‌همراه طراحی متناسب سپر باعث شده تا چهره ام وی ام ۳۱۵ تا حدی مدرن‌تر از حریفان هم‌رده موجود در بازار داخل به‌نظر برسد. همین امر نیز موجب استقبال بیشتر خریداران در مقایسه با مدل پیشین از این خودرو شده است. در نمای جانبی هم تغییر چندانی مشاهده نشده و شاهد طرحی نسبتا ساده با برخی حجم پردازی‌های جزئی و یک خط شانه‌ای هستیم که نمایی تقریبا بی‌آلایش و تا حدی قدیمی را از این خودرو به نمایش گذاشته است.

در نمای پشت نیز می‌توان به استفاده از لامپ‌های LED در چراغ‌های یک تکه عقب و تغییر طراحی سپر، به‌عنوان مهم‌ترین تفاوت‌های ام وی ام 315 نیو در مقایسه با مدل پیشین اشاره کرد که نمایی ساده و نه چندان مدرن را به نمایش گذاشته است. در مجموع باید عنوان داشت که طراحی ظاهری ام وی ام ۳۱۵ هاچبک به‌عنوان یک محصول اقتصادی توانسته نظر مثبت عمده مشتریان این گونه خودروهای جمع و جور ارزان‌قیمت را نسبت به خود جلب کرده و با وجود وجود برخی ناهماهنگی‌ها در طراحی ظاهری، موفق شده است شمایلی نسبتا قابل قبول را از خود ارائه دهد.

طراحی داخلی ام وی ام ۳۱۵

پس از ورود به کابین MVM 315 نیو متوجه تحول اساسی ادوات داخلی کابین در مقایسه با مدل پیشین خواهید شد. طرح داشبورد حالتی اسپرت پیدا کرده و نسبت به گذشته بسیار جذاب‌تر و مدرن‌تر طراحی شده است. استفاده از اشکال هندسی با زوایای شکسته و خطوط صاف در بخش‌های مختلف، موجب به وجود آمدن داشبوردی نسبتا منحصر‌به‌فرد با طراحی زیبا و قابل قبول شده است. طرح غربیلک فرمان نیز گرچه قدیمی به‌نظر می‌رسد اما در مقایسه با مدل پیشین بسیار قابل قبول‌تر خواهد بود.

حالت اسپرت پنل کیلومتر شمار پشت فرمان و سایر المان‌ها نیز حسی خوشایند در راننده پدید خواهد آورد. متریال به خدمت گرفته شده در ساخت کابین ام وی ام ۳۱۵ از جنس پلاستیک نه چندان مرغوب بوده اما در مقایسه با رقبای هم‌رده می‌توان سطح کیفی آن را متقاعدکننده دانست. از نظر گنجایش نیز کابین ام وی ام ۳۱۵ جهت حضور چهار تا پنج سرنشین با قد متوسط مناسب است. به‌طور کل می‌توان اظهار داشت که فضای داخلی ام وی ام ۳۱۵ نیو در مقایسه با قبل، بسیار بهتر و مناسب‌تری شده و نسبت به اتومبیل‌های هم‌رده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

آپشن ها و امکانات ام وی ام ۳۱۵

تیپ اسپرت اکسلنت به‌عنوان نسخه فول آپشن ام وی ام ۳۱۵ به امکانات زیر مجهز شده است: حسگر پارک عقب، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز ای بی دی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه، فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترل، سیستم صوتی با شش اسپیکر، نمایشگر لمسی هفت اینچی، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث USB، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، تهویه دستی، صندلی‌های جلو، تنظیمات چهار حالته دستی، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه جانبی با تنظیم برقی.

مشخصات فنی

MVM 315H نیروی مورد نیاز خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۵ لیتر دریافت می‌کند. حداکثر قدرت این موتور برابر با ۱۰۷ اسب‌بخار است و بیشینه گشتاور آن نیز معادل ۱۴۰ نیوتن‌متر خواهد بود. استفاده از این پیشرانه درکنار یک جعبه‌دنده پنج سرعته دستی سبب شده تا ام وی ام ۳۱۵ قادر باشد ظرف مدت زمان ۱۱.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت این هاچبک ۱۲۷۵ کیلوگرمی نیز برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. میزان مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام ۳۱۵ برابر ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

مزایا و معایب ام وی ام 315

 ام وی ام ۳۱۵ نیو ازلحاظ ظاهری به‌ویژه در نسخه‌های لاکچری و اسپرت اکسلنت چهره قابل قبولی داشته و از این حیث مورد توجه مشتریان خودروهای ارزان‌قیمت قرار گرفته است. طراحی داخلی کابین و فضای نسبتا جادارتر آن به‌همراه دید مناسب آینه‌های جانبی و خدمات پس از فروش گسترده را می‌توان به‌عنوان دیگر نقاط قوت MVM 315 در نظر گرفت. بااین‌حال انتقاداتی پیرامون کیفیت ساخت، ضرایب دنده نسبتا سبک و کیفیت صفحه کلاچ آن وجود دارد که در پاره‌ای اوقات باعث عدم رضایت کامل مشتریان از این خودرو شده است.

وضعیت فروش ام وی ام ۳۱۵ در بازار داخلی

فروش ام وی ام 315

هاچبک چینی را در بازار ایران نسبتا مطلوب و پررونق خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات