شروع دوباره پذیرش بیماران به ترکیه توسط مجموعه سلامت آجی بادم

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
به دلیل گسترش کووید ۱۹، ماه‌ها است که جهان با بحرانی جدی رو‌به‌رو است. چندین کشور، از جمله ترکیه، قرنطینه کامل یا مقطعی را برای کند کردن شیوع این بیماری اعلام کرده‌اند.
تبلیغات

در چنین شرایطی، همچنان گروه بهداشت و درمان آجی بادم با رعایت اقدامات احتیاطی لازم، درمان بیماران را بدون وقفه ادامه می‌دهد.

از تاریخ یازدهم مارس سال ۲۰۲۰ میلادی، تاریخ اعلام رسمی اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه، ما گروه بهداشت و درمان آجی بادم روش‌های مدیریت بحران را در مجموعه خود شروع کردیم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خود را مجدداً سازماندهی نمودیم.

باتوجه‌به اینکه ما به‌عنوان گروه سلامت آجی بادم همواره معیارهای تعیین شده توسط سازمان بهداشت را رعایت کرده ایم، در این برحه نیز بیمارستان‌های ما به‌عنوان بیمارستان‌های همه‌گیر یا اپیدمی شناخته شده و به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم بیماران خود و هم بیماران Covid-19 را معاینه، تشخیص و روند درمان را برای آنان انجام دهیم. این مسئله علاوه بر تأیید قابلیت‌های ما، همچنین مایه خرسندی و سربلندی ما، به سبب خدمت‌رسانی به مردم در چنین شرایطی است.

کنترل عفونت و رعایت پروتکل‌های ایمنی-بهداشتی در بیمارستان‌های آجی بادم باتوجه‌به میانگین های جهانی همیشه قابل‌توجه بوده است. برای بیماری همه‌گیر Covid-19، ما این اقدامات را دوباره بررسی کرده و به‌طور مداوم در شورای عفونت ارزیابی می‌کنیم.

بیماران مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا از سایر بیماران جدا شده و در مناطق از پیش تعیین شده بستری می‌شوند. متخصصان بهداشت و درمان که با موارد مشکوک یا تأیید شده سروکار دارند، جهت جلوگیری از انتقال بیماری به بیماران دیگر، در فرایند درمان بقیه بیماران شرکت نخواهند داشت. همچنین اماکن عمومی بیمارستان‌ها به‌طور مداوم ضد عفونی شده و مجلات قرارداده شده در سالن‌های انتظار و صندلی‌ها به‌صورت کامل جمع‌آوری می‌شوند. در محیط بیمارستان‌ها، فقط غذاهای بسته‌بندی شده مجاز به فروش هستند و یک آسانسور مخصوص برای بیماران مشکوک یا مبتلا به Covid-19 اختصاص داده شده است. ما در بیمارستان‌ها اتاق‌هایی را برای پزشکان، پرستاران و سایر کارمندانی که با بیماران Covid-19 سر و کار دارند، اختصاص داده‌ایم، آن‌ها می‌توانند به‌طور موقت در آنجا زندگی کنند و این امر مانع پخش ویروس به خانه‌ها و خارج از بیمارستان خواهد شد.

تمام بیماران دارای علایم تب و سرفه در منطقه‌ای جدا از بخش اورژانس پذیرش می‌شوند. همچنین تمام کادر پزشکی مجهز به پوشش‌های حفاظتی شده و پیش از ورود بیماران به این بخش ماسک در بین آنان توزیع می‌شود.

برای بیمارانی که به این بیماری مبتلا نشده‌اند، بخشی جداگانه که کاملا ایزوله است در نظر گرفته شده و کاملا از بخش اورژانس جدا شده است. علاوه بر این، پرسنل تخصصی برای معاینه بیماران در این بخش‌ها مشغول به کار هستند.

برای کنترل شیوع این بیماری ورودی‌های جداگانه برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری سرطان در نظر گرفته شده است که فقط با یک همراه می‌توانند از این راه‌ها تردد نمایند. همچنین پیش از ورود بیماران و همراه آنان درجه تب آن‌ها با دستگاه تب‌سنج اندازه گیری می‌شود تا از خطرات احتمالی شیوع این بیماری جلوگیری شود.

کلیه تجهیزات در واحد استریلیزاسیون مرکزی، ضدعفونی و اتاق عمل قبل از هر عمل جراحی استریل می‌شود. سپس بیماران برای بهبودی به اتاق‌های تک نفره منتقل می‌شوند.

به‌عنوان گروه بهداشت و درمان آجی بادم، ما پروتکل های پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ترکیه را دنبال خواهیم کرد و به اولویت‌بندی نیازهای بیماران خود ادامه خواهیم داد. ما خوشحالیم که به شما اطمینان خاطر دهیم که در طول و بعد از اتمام این شرایط، به پشتیبانی از نیازهای پزشکی بیماران خود ادامه دهیم.

روش سفر برای درمان به ترکیه

مرکز سلامت آجی بادم

گروه بهداشت و درمان آجی بادم باتوجه‌به شرایط سخت موجود در شرایط کنونی، همواره سعی دارد سفر را برای شما آسان کرده تا با خیالی آسوده روند درمان خود را پیگیری کنید.

لطفاً قبل از سفر، دستورالعمل‌های زیر را با دقت خوانده و در صورت وجود هرگونه سؤال با ما تماس بگیرید (قوانین نسبت به تاریخ مسافرت شما می‌تواند تغییر کند).

  • در صورتی که در کشور مبدا شما تست کرونا قابل انجام باشد، باید این تست را انجام داده و نتیجه تست که حداکثر ۴۸ ساعت معتبر است برای ما ارسال گردد.
  • بعد از تهیه بلیط هواپیما باید جزئیات را برای ما بفرستید.
  • در صورتی که شما یا همراهتان یکی از علائم این بیماری را داشته باشید، امکان سفر برای شما وجود نخواهد داشت و باید هواپیما را ترک کنید.
  • در طول سفر و اقامت خود باید همواره از ماسک استفاده کرده و ماسک خود را هر ۳ ساعت تعویض کنید. همچنین ضدعفونی کردن دست‌ها در هنگام تعویض ماسک امری ضروری خواهد بود.
  • هنگام ورود به فرودگاه، ممکن است از شما و همارانتان آزمایش کووید-19 گرفته شود.
  • در هنگام بازرسی در فرودگاه باید همیشه از ماسک استفاده کنید.
  • بعد از خروج از قسمت کنترل پاسپورت، لطفا به دفتر آجی بادم واقع در فرودگاه بروید.
  • باتوجه‌به وضعیت پزشکی شما، حمل‌و‌نقل شما با آمبولانس یا اتومبیل ضد عفونی شده به بیمارستان انجام می‌گیرد (لطفا در نظر داشته باشید که ترانسفر شما به غیر از بیمارستان مقصد به هیچ جای دیگری ممکن نخواهد بود).
  • هم راننده و هم شما باید قبل از سوار شدن به وسیله نقلیه از ماسک استفاده کنید.
  • پس از هر حمل‌و‌نقل، وسایل نقلیه و آمبولانس‌ها ضدعفونی می‌شوند و تجهیزات محافظ شخصی رانندگان به‌عنوان پسماند پزشکی دور انداخته می‌شوند.
  • وقتی به بیمارستان‌های ما می‌آیید، توسط تیم بهداشت و درمان آجی بادم مورد استقبال قرار گرفته و در طول حضور شما در بیمارستان مترجم درکنار شما خواهد بود.
  • در بیمارستان تست کووید-19 گرفته شده و شما را به هتل موردنظرتان منتقل خواهیم نمود. همچنین باید در نظر داشته باشید که شما و همراهانتان میبایست به مدت ۴۸ ساعت در اتاق خود قرنطینه شوید و در صورت منفی بودن تست کرونا، روند درمان شما شروع خواهد گردید (در غیر این صورت روند درمان بیماری کووید-19 برای شما انجام خواهد شد).
  • اگر درمان شما در هفت روز به پایان رسید، می‌توانید با آزمایش منفی PCR مرخص شوید و توسط تیم ترانسفر گروه آجی بادم جهت بازگشت به کشور مبدا به فرودگاه منتقل خواهید شد.
  • اگر درمان شما بین روزهای هفتم تا چهاردهم انجام شود، می‌توانید با آزمایش منفی PCR مرخص شده و ما شما را به فرودگاه منتقل خواهیم نمود، اما باتوجه‌به ویزای خود می‌توانید به اقامت خود در استانبول ادامه دهید.
  • اگر درمان شما بعد از روز چهاردهم انجام شود، بدون نیاز به آزمایش PCR مرخص خواهید شد و ما شما را به فرودگاه منتقل خواهیم نمود و همچنین شما می‌توانید باتوجه‌به ویزای خود به اقامت در استانبول ادامه دهید.

برای اطلاع از خدمات بیمارستان ACIBADEM با ما در 

باشید (به فارسی پاسخگوی شما خواهیم بود).

راههای ارتباطی

ایمیل: KDAF@acibadem.com 

تلگرام: acibadem_iran@

واتساپ: ۹۰۵۴۲۷۸۴۹۳۱۳+

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات