آکس چوب آشپزخانه‌ای مدرن را به منزل شما هدیه می‌دهد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کابینت‌ آشپزخانه در هر سبکی که باشد، سهم بزرگی در زیبایی و فضاسازی آشپزخانه دارد و با نمای ظاهری خود، به آشپزخانه وزن و فرم می‌دهند.
تبلیغات

علاوه بر کابینت‌ها، کف‌پوش‌ها، دیوار‌ها، کاشی‌های آشپزخانه و تزئینات سقف هم نقش موثری در دکور آشپزخانه دارند، اما هیچ‌کدام اندازه‌ی کابینت‌ها در جلوه‌ی بصری فضا نقش ندارند و به آشپزخانه طرح و مدل نمی‌دهند! با توجه به سبک معماری امروزی که رفته‌رفته از متراژ خانه‌ها کاسته شده است و‌ طبیعتا فضای آشپزخانه‌ها نیز کوچکتر شده، آیا تا به حال با کمبود فضا مواجه شده‌اید! برای مقابله با این معضل، طراحان کابینت آشپزخانه استفاده از سبک مدرن را پیشنهاد می‌دهند که در ادامه آکس چوب قصد دارد این موارد را معرفی کند.

ویژگی های کابینت مدرن 

 کابینت مدرن به سبکی از کابینت آشپزخانه گفته می‌شود که فاقد آراستگی و پیرایش معمول کابینت‌های کلاسیک و طرح‌دار است. اصلی‌ترین ویژگی کابینت مدرن، سادگی آن است. انواع کابینت مدرن از هر متریالی که ساخته شده باشند، معمولا در نهایت سادگی طراحی می‌شوند و در واقع بدنه‌ی کابینت که شامل درب‌های کابینت و سایر قسمت‌های آن است، بدون هیچ‌گونه طرح‌های برآمده یا فرورفته تعبیه می‌شوند و این مساله باعث می‌شود این کابینت‌ها جلوه‌ای ساده و مدرن داشته باشند.  

آکس چوب

کابینت مدرن در چه رنگ‌هایی تعبیه می‌شود؟

در سبک مدرن، ما برای انتخاب رنگ آزادی بیشتری داریم. با این وجود، کابینت مدرن معمولا در رنگ‌های روشن و براق طراحی می‌شود و این ویژگی باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می‌شود.

اگر شما به رنگ‌های تیره علاقمند باشید، می‌توانید با یک طراحی زیبا و دلپسند، از کابینت‌هایی با رنگ‌های تیره و روشن به صورت متضاد استفاده کنید و آشپزخانه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد پدید آورید.

قابلیت انطباق بیشتر با دکوراسیون خانه!

از ویژگی‌های کابینت مدرن این است که قابلیت انطباق و تطبیق بیشتری نسبت به سایر انواع کابینت آشپزخانه دارد. حتی اگر سبک و فرم وسایل منزل شما کلاسیک و سنتی باشد، کابینت مدرن سادگی، قدرت هماهنگی بیشتری خواهد داشت و با دکوارسیون خانه‌تان، زیبا و چشم‌نواز خواهد بود.

استفاده‌ی بهینه از فضای آشپزخانه!

انواع کابینت مدرن معمولا کشیده‌تر و بلندتر از انواع کابینت کلاسیک طراحی می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود اشیاء و لوازم بیشتری را بتوان در کابینت‌ها جای داد و سازماندهی کرد.

 اگر مساحت آشپزخانه‌تان کوچک است و با مشکل کمبود کابینت مواجه هستید، می‌توانید از کابینت‌هایی بلند‌تر و کشیده‌تر که تا سقف امتداد دارند، استفاده کنید و بسیاری از وسایل و لوازم غیرضروری خود را در قسمت بالایی کابینت‌ها، جای دهید.

کابینت‌هایی یکسره از زمین تا سقف!

نوع دیگری از کابینت آشپزخانه که اتفاقا در سبک کابینت مدرن نیز بسیار دیده می‌شود، کابینت‌هایی یکسره است که به شکل کمدمانند از زمین تا سقف امتداد دارند. گاهی این سبک از کابینت‌ها در نهایت سادگی تعبیه می‌شوند، به طوری که حتی فاقد دستگیره هستند و جز شکافی که مابین درب‌های کابینت‌ هست، چیزی از کابینت‌ها دیده نمی‌شود و همانند یک دیوار به نظر می‌رسند. این مزیتی است که مطابق میل افراد ساده‌پسند است و می‌تواند آرامش و سادگی بیشتر و البته فضای بهینه‌تری را برای ایشان به وجود آورد.

سادگی و مدرنیته‌ی بیشتر با کابینت مدرن !

اگر طرفدار سبک مدرن و سادگی بیشتری هستید، کابینت مدرن این امکان را با کابینت‌های بدون دستگیره برایتان فراهم خواهد کرد. کابینت‌هایی که به وسیله‌ی مگنت و آهنربا باز یا بسته می‌شوند، یا کابینت‌هایی که دارای دستگیره‌های مخفی هستند، علاوه بر اینکه سلیقه‌ی ساده‌دوستان را تامین می‌کند، به بزرگتر دیده شدن آشپزخانه نیز کمک کرده و باعث می‌شوند فضا، خلوت‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد.

کابینت مدرن دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد!

روی هم رفته کابینت مدرن، سبک آزادتر و راحت‌تری است و دست شما را باز خواهد گذاشت تا سلیقه‌ی خود را منطبق بر میل و اراده‌ی‌تان در چیدمان منزل اعمال کنید. بسیاری از رنگ‌های خاص که در سبک کلاسیک رایج نیستند، به راحتی در سبک مدرن کاربرد دارند و باعث ایجاد فضایی شاد و انرژی‌بخش در منزل شما خواهند شد.

آکس چوب

مقرون به صرفه و اقتصادی!

باید گفت آنچه که باعث قیمت یک کابینت می‌شود، متریال و سبک طراحی آن است. در واقع هر نوع کابینتی بسته به جنس متریال آن، می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. با این حال، کابینت مدرن به دلیل نوع طراحی، این مزیت را دارد که مقرون‌‌به‌صرفه‌تر از کابینت کلاسیک ساخته و نصب شود و شما حتی می‌توانید آن را با متریال و مواد ارزان‌قیمت‌تر مانند کابینت ام‌دی‌اف نیز تهیه کنید.

کابینت مدرن، قابلیت آن را دارد که با استفاده از کابینت ام‌دی‌اف، کابینت ممبران، کابینت هایگلاس و حتی کابینت تمام چوب ساخته شود که بسته به متریال مورد استفاده و نوع طراحی آن، قیمتی متفاوت خواهد داشت.

سخن پایانی

کابینت مدرن سبکی نوین و جدید در کابینت‌سازی به حساب می‌آید و یک گزینه‌ی مناسب برای منازل کوچک و نقلی به حساب می‌آید. این سبک، با تنوع رنگ و مدل، همچنین قیمت اقتصادی‌تر، می‌تواند فضایی بسیار شیک و در عین حال شاد و پرانرژی برایتان فراهم آورد.

کارگاه و شرکت آکس چوب با همراهی کادری مجرب و با ایده‌هایی خلاقانه و منحصربه‌فرد، مفتخر است در ساخت انواع کابینت آشپزخانه اعم از کابینت کلاسیک و کابینت مدرن خدمات ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات