خرید و فروش هم‌زمان خودرو در یک روز با طرح کلید به کلید همراه مکانیک

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در وضعیت فعلی بازار خودرو، نوسان‌های قیمت روز خودرو و حذف قیمت‌ها از سایت‌های معتبر باعث از‌بین‌رفتن شفافیت بازار شده است.
تبلیغات

بی‌ثبات‌بودن قیمت‌ روز خودرو این سؤال را برای خریدار مطرح می‌کند: «از کجا معلوم اگر امروز خودرویی با قیمت گران بخریم، فردا همان خودرو با قیمتی ارزان‌تر به بازار عرضه نشود یا برعکس؟» از دید فروشنده هم این ابهام وجود دارد: «از کجا معلوم اگر با قیمت امروز خودرو را بفروشم؛ اما فردا قیمت آن‌قدر افزایش یابد که نتوانم خودرو جدید مدنظرم را بخرم؟» پس در اوضاع‌واحوال فعلی بهترین راه برای فروش خودرو و خرید خودرو جدید چیست؟ 

یکی از مشتریان ما که از طرح کلید به کلید همراه مکانیک استفاده کرده‌اند، نظر خود درباره‌ی این طرح را این‌گونه با ما به‌اشتراک گذاشتند:

اوایل تیر امسال، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ داشتم که می‌خواستم آن را بفروشم و هیوندای توسان یا سانتافه بخرم. بعد از کمی تحقیقات متوجه شدم سانتافه خیلی گران شده و با بودجه‌ی من جور درنمی‌آید؛ اما توسان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از ماشین من گران‌تر بود. پولی که در طول سال جمع کرده بودم، حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود و اگر می‌خواستم توسان بخرم، باید ۵۰ میلیون تومان از برادرم قرض می‌کردم. در آن زمان، پژو ۲۰۰۸ من حدود ۵۰۰ میلیون و توسان ۲۰۱۵ فول حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود.حدود ۱۰ روز، هرروز بازار را رصد می‌کردم و قیمت‌های زمین تا آسمان متفاوت می‌شنیدم. بعضی‌ها می‌گفتند «صبر کن، به‌علت کرونا قیمت ماشین افزایش یافته و به‌زودی کمتر می‌شود» و بعضی دیگر نیز می‌گفتند «هرچه‌بیشتر صبر کنی، قیمت‌ها گران‌تر می‌شود». یکی از همکارانم که دید سخت درگیر فروش ماشینم هستم، شرکت شما را به من معرفی کرد و گفت قبلا ماشین دنا پلاس خودش را با قیمت مناسب و کارشناسی‌شده از شما خریده و از آن راضی است.من هم با خودم گفتم که این راه را نیز امتحان کنم؛ پس وارد صفحه فروش خودرو سفارشی hamrah-mechanic.com/car-sell/ شدم و درخواست خودم را ثبت کردم. در زمانی‌که انتخاب کرده بودم، مشاور شرکت با من تماس گرفت و درباره‌ی مراحل بعدی برایم توضیح داد. زمانی را برای مراجعه‌ی کارشناس خودرو نیز مشخص کردیم. من به ایشان گفتم قصد خرید توسان دارم و می‌ترسم اگر الان ماشینم را بفروشم، نتوانم با آن توسان بخرم و بدین‌ترتیب، پژو ۲۰۰۸ خودم را هم از دست داده باشم.خانم مشاور که این صحبت من را شنید، گفت همین الان برایم تقاضای خرید خودرو سفارشی ثبت می‌کند تا هم‌زمان که به‌دنبال خریدار برای پژو ۲۰۰۸ من هستند، توسان مناسب و سالم را نیز برایم پیدا کنند. همین اتفاق هم افتاد و چهار روز بعد برای خودرو من خریداری پیدا کردید که آن را پسندید و قرار شد به قیمت ۵۷۴ میلیون تومان ماشینم را بخرد. امروز هم برای بازدید از توسان ۲۰۱۵ فول آمده‌ایم که گزارش کامل کارشناسی و ضمانت‌نامه پرداخت خسارت دارد و قرار است آن را به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان بخرم. همه‌چیز همان‌طورکه می‌خواستم، در مدت پنج روز پیش رفت.
همراه مکانیک

مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک چیست؟

همراه مکانیک به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده در کشور طرح کلید به کلید را برای جلوگیری از ضرر خریداران و فروشندگان خودرو در بازار پرنوسان این روزها اجرا کرده است.

همراه مکانیک

مزایای فروش خودرو ازطریق همراه مکانیک

  • هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.
  • وقت خود را برای پاسخ‌گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.
  • در حداکثر هفت روز خودرو خود را خواهید فروخت.
  • کارشناسان خبره خودرو شما را ازنظر فنی و مشخصات کارشناسی می‌کنند و بهترین قیمت ممکن را به آن پیشنهاد می‌دهند.
  • از مشاوره‌ی حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

مزایای خرید خودرو جدید ازطریق همراه مکانیک

  • خودرو کارشناسی‌شده به‌همراه گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شرکت را خواهید خرید.
  • فقط هزینه‌ی کارشناسی خودرو را پرداخت می‌کنید، در‌صورتی‌که اگر خودتان می‌خواستید خودرو دست‌دوم بخرید، به‌طور میانگین بین سه تا پنج بار نیاز بود که از خودروهای مختلف بازدید و آن‌ها را برای خرید مطمئن‌ کارشناسی کنید.
  • با فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید در یک روز، از نوسان‌های بازار در امان خواهید بود.
  • ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.
  • از مشاوره‌ی حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

همین حالا می‌توانید وارد صفحه‌ی https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ شوید و درخواست خود را ثبت کنید. افزون‌براین، اگر تمایل داشتید بدانید همراه مکانیک در کدام شهرها فعال و روند کارشناسی خودرو چگونه است، می‌توانید ویدئو زیر را نیز تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات