خرید گل و گیاه از گُل‌ستان و ارسال در کمتر از سه ساعت

چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گل فروشی گل‌ستان انواع گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن همراه‌با کارت‌پستال رایگان ارسال می‌کند.
تبلیغات

خرید گل و گیاه برای عزیزان یکی از اقدامات زیبا و هیجان‌انگیزی است که هرکس در مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهد. در میان تمام اجزای آفرینش، گل‌ها بدون شک زیباترین و متنوع‌ترین آن‌ها هستند. گل‌ها نماد طراوت، زیبایی، رنگارنگی و عشق به‌حساب می‌آیند و دنیای بدون گل به‌هیچ‌وجه تصورپذیر نیست. حتی در دوره‌های کهن نیز گل‌ها همواره در کانون توجه بوده‌اند و به‌صورت‌های مختلف در انواع هنرها همچون شعر، نقاشی، نگارگری و مانند آن به‌تصویر کشیده شده‌اند.

چرا گل هدیه می‌دهیم؟

گل‌ها به‌دلیل زیبایی و ارزش و مفهوم خاصشان، معمولا همیشه یکی از نخستین انتخاب‌ها برای هدیه‌دادن هستند. گل‌ها و گیاهان نه‌تنها نماد زیبایی و طراوت‌اند؛ بلکه بهترین وسیله برای انتقال احساسات و عواطف نیز هستند. هدیه‌دادن گل احساس خوشایندی در هدیه‌گیرنده ایجاد می‌کند و موجی از شادی و صمیمیت را در او برمی‌انگیزد. به‌علاوه، هدیه‌دادن گل و گیاه روابط را از نوع تکراری و یکنواخت همیشگی خارج می‌کند و باعث شاد و شگفت‌زده‌شدن افراد می‌شود. خرید گیاه به‌ویژه گیاهان آپارتمانی یکی از بهترین هدایایی است که می‌تواند علاوه‌بر ابراز علاقه و صمیمیت، در زیباسازی فضا تأثیر فراوانی بگذارد.

همچنین، گل یکی از بهترین هدایا برای افزایش محبت و علاقه و عمیق‌ترشدن عشق است و سبب می‌شود که در نظر طرف مقابل، فردی جذاب و باهوش جلوه کنید. هدیه‌دادن گل لزوما به مناسبت خاصی نیاز ندارد و تقدیم گل بدون دلیل و مقدمه یکی از کارهای خوشایندی است که می‌توانید برای عزیزان خود انجام دهید؛ اما معمولا در کشور ما، خرید گل برای مناسبت‌های خاص رواج بیشتری دارد.

برای نمونه، ابراز علاقه به معشوق در قرارهای عاشقانه و خواستگاری، تبریک اعیاد و جشن‌ها، تبریک تولد، جشن عروسی، فارغ التحصیلی، ارتقای شغلی، خرید خانه جدید، تولد فرزند، عیادت بیمار و حتی مراسم ترحیم ازجمله مراسم و موقعیت‌هایی هستند که افراد به خرید گل تمایل دارند.

گل‌ستان

خرید گل و گیاه

از دیگر نکات مهم در خرید گل و گیاه آن است که نخست گل‌ها را از گل‌فروشی‌های معتبر تهیه کنید که بهترین و باکیفیت‌ترین گل‌ها و گیاهان را عرضه می‌کنند؛ زیرا کیفیت گل نقش مهمی در ماندگاری آن دارد. گل باید کاملا تازه و بدون هیچ‌گونه نشانه کبودی یا خشک‌شدگی یا پژمردگی باشد.

به‌علاوه تلاش کنید تاحدممکن فاصله‌ی زمانی بین خرید گل و هدیه‌دادن آن را کوتاه کنید؛ زیرا هرچه این زمان طولانی‌تر شود، گل‌ها پلاسیده می‌شوند و کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند. به‌همین‌دلیل است که یکی از ‌شاخص‌های مهم کیفیت و اعتبار گل فروشی گل ستان، ارسال سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

چرا از گل‌ستان خرید کنیم؟

شما با خرید از گل‌ستان می‌توانید از محصولات متنوع و زیبای این مجموعه بهره‌مند شوید؛ ازجمله انواع دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی گلدانی، کاکتوس‌ها، انواع تراریوم باز و بسته و… . محصولات گل فروشی گل‌ستان همراه‌با کارت‌پستال رایگان با متن جذاب انتخابی شما برای عزیزانتان در هر کجای تهران ارسال می‌شود.

برخی از محصولات این مجموعه به‌رایگان ارسال می‌شوند و به پرداخت مبلغ حمل‌ونقل نیازی ندارید. علاوه‌بر کارت‌پستال رایگان، می‌توانید اقلام تزیینی دیگری مانند عروسک، شکلات کادویی، کارت‌پستال با تصویر چاپی دلخواهتان را همراه‌با محصول تهیه کنید.

در نظر داشته باشید تمام روال خرید محصول تا زمانی‌که در محل تحویل داده می‌شود، به اطلاع شما خواهد رسید. با این امکان به‌راحتی می‌توانید گلها و گیاهان مدنظر خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و در کمتر از سه ساعت در زمان و محل دلخواه ارسال کنید و بابت تأخیر در تحویل نگرانی نداشته باشید.

گل‌ستان

ارسال گل و گیاه در کمتر از سه ساعت در همه‌ی نقاط تهران

مجموعه گل‌ستان افتخار دارد که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین گل‌فروشی‌های آنلاین در تهران، انواع مختلف گل و گیاه را در طرح‌های بسیار خاص و زیبا و با قیمت مناسب به شما هم‌میهنان عزیز در سطح تهران و حتی در کل کشور ارائه کند.

کارشناسان تیم گل‌ستان با آگاهی کامل از معانی و مفاهیمی که گل‌ها منتقل می‌کنند و نوع گل‌هایی که برای هر مراسم یا مناسبت خاص مناسب است و با درنظرگرفتن بودجه‌ی شما، می‌توانند بهترین راهنمایی‌ها را در انتخاب گل و گیاه برایتان فراهم کنند. بدین‌صورت، بهترین و باکیفیت‌ترین گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را در انواع مختلف گل‌آرایی‌ها برای شما آماده کنند.

به‌علاوه ازآنجاکه هرچه گل‌ها تازه‌تر باشند، شادابی و طراوت و درنتیجه جذابیت بیشتری دارند، تیم گل‌ستان در اسرع وقت و در کمتر از سه ساعت، سفارش‌های گل شما را به عزیزانتان تحویل خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات